Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-26@19:03:49 GMT

همدان میزبان مسابقات چندجانبه کشتی کشور شد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۶۴۴۴

همدان میزبان مسابقات چندجانبه کشتی کشور شد

حمیدرضا یاری روز یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این رقابت ها ۲۴ بهمن ماه امسال در قالب هفت جانبه و با حضور تیم های مطرح در رده سنی جوانان به مدت ۲ روز به میزبانی شهر همدان برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: در این دوره از رقابت‌ها تیم‌ هایی از استان‌ های مازندران، تهران، کرمانشاه، البرز، لرستان، همدان الف و همدان ب حضور خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یاری خاطرنشان کرد: وزن های برگزاری مسابقه در این مسابقات ۵۲ تا ۵۷، ۶۱، ۶۵، ۷۰، ۷۴، ۷۹، ۸۶، ۹۲، ۹۷ و ۱۲۵ تعیین شده که براساس قوانین جاری کشتی کشور است.

رییس هیات کشتی همدان یادآور شد: وزن ‌کشی مسابقات با یک کیلوگرم ارفاق وزن برگزار می‌شود ضمن اینکه شرکت کنندگان باید کارت ملی و شناسنامه عکس ‌دار، بیمه ورزشی، گواهی پزشکی و رضایت نامه محضری ولی به همراه داشته باشند.

وی افزود: نفرات برتر اول تا سوم مشترک حکم و مدال دریافت می کنند و به تیم ‌های اول تا سوم کاپ قهرمانی اهدا خواهد شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 کشتی وزن مسابقات کشور همدان قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۶۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، رییس هیات بوکس همدان با بیان اینکه این مسابقات یادبود مرحوم «محمدامین روستایی» نایب قهرمان مسابقات بوکس کشور و عضو تیم ملی بوکس است، گفت: ۳۱ استان کشور در این مسابقات شرکت کرده‌اند.

سعید دهقانی آزاد افزود: این مسابقات با شرکت ۲۳۰ ورزشکار، ۳۰ مربی و سرپرست و ۳۰ داور رسمی ستاره دار به مدت چهار روز برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • لیگ کشتی از شهریور آغاز می‌شود / یاری: امیدوارم امسال کشتی طلای بیشتری در المپیک بگیرد
  • یاری: لیگ کشتی بعد از المپیک شروع می‌شود
  • عربستان میزبان مذاکرات چندجانبه درباره آینده غزه
  • انصارالله یک کشتی اسرائیلی را در خلیج عدن هدف قرار داد
  • صعود تیم مهاباد به دور دوم مسابقات بسکتبال لیگ دسته دو کشور
  • مهاباد میزبان دو رویداد مهم ورزشی کشور در ماه جاری
  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • اسدآباد میزبان جشنواره مینی بسکتبال دختران زیر ۱۲ سال غرب کشور
  • اسدآباد میزبان مینی بسکتبال انتخابی تیم ملی ۲۰۳۰
  • بندر انزلی، میزبان کشتی ساحلی کارگران قهرمانی کشور