Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرحناز بیروم وند روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود:این پایگاه طی ۲ سال اخیر برنامه های متنوع فرهنگی و آموزشی با حضور کارشناسان مختلف ارائه کرده است.

وی افزود:در این پایگاه کارگاههای آموزشی مربوط به آسیب های اجتماعی ، مهارت های زندگی و خانواده ،پیشگیری از خشونت های خانگی ،پیشگیری از خودکشی و سایر امور مرتبط با زندگی سالم برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:همچنین در این پایگاه نمایشگاههای مختلفی در زمینه اعتیاد و راهکارهای پیشگیری از آن ، صنایع دستی و دستاوردهای بانوان ،جشنواره غذا و مسابقات مختلف اجرا شده است ضمن اینکه کلاس های فرهنگی از جمله معارف و قرآن برای متقاضیان برگزار شده است.

بیروم وند اظهار داشت:در این پایگاه ضمن حمایت روانی از افراد آسیب دیده ، مشاوره لازم نیز به آنها ارائه می شود.

وی بیان کرد:تاکنون ۶۰۰ خانوار از مزایای این پایگاه اجتماعی برخوردار شده اند.

رئیس اداره بهزیستی اندیمشک گفت:همچنین در راستای جلوگیری از آسیب های اجتماعی در مناطق مختلف شهرستان  اندیمشک دوره های مختلف مرتبط با آسیب های اجتماعی در سطح مدارس ، پایگاههای بسیج و سایر مناطق برگزار شده است.
وی همراهی خانواده ها برای جلوگیری از آسیب های اجتماعی را ضروری خواند و گفت: آگاهی بخشی به خانواده ها برای کنترل آسیب و ناهنجاری ها ضرورت دارد و رسانه ها در کنار نهادهایی همچون بهزیستی می توانند نقش آفرینی کنند.

وی همچنین با تاکید بر لزوم حمایت از زنان و دختران آسیب دیده گفت:در طرح اشتغال زنان و دختران آسیب دیده اجتماعی با شناسایی زنان و دختران آسیب دیده  این افراد که تحت خشونت خانگی بوده و زوج های دارای پرونده در مرکز مشاوره طلاق مورد حمایت قرار می گیرند.

بهزیستی اندیمشک بیش از چهار هزار خانوار زیر پوشش دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 برنامه های متنوع فرهنگی بهزیستی خشونت زنان مهارت های زندگی قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۶۶۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درانی: پاکستان بیشتر از هند از ناحیه افغانستان آسیب دیده است

نماینده ویژه پاکستان برای افغانستان اظهار داشت این کشور بیشتر از سه جنگی که با هند داشته، از حمایت افغانستان از شبه‌نظامیان پاکستانی آسیب دیده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌ای خبرگزاری تسنیم، «آصف علی خان درانی» نماینده ویژه پاکستان در امور افغانستان با اشاره به افزایش حملات انتحاری و حملات شبه‌نظامیان تی‌تی‌پی در این کشور گفت پاکستان از نظر اقتصادی و امنیت بیشتر از سه جنگی که با هند داشت، از افغانستان آسیب دیده است.

درانی در نشست بین‌المللی «پاکستان در چشم‌انداز ژئوپلیتیک در حال ظهور» که از سوی موسسه مطالعات استراتژیک اسلام‌آباد و موسسه آلمانی «فردریش‌ ایبرت» سازماندهی شده بود، بار دیگر این اتهام‌زنی‌ها مبنی بر حمایت طالبان از  تی‌تی‌پی را تکرار کرد.

وی افزود طی دو دهه گذشته بیش از 80 هزار پاکستانی در جنگ با تروریسم کشته شده‌اند و این روند هنوز ادامه دارد.

درانی خاطرنشان کرده است: «حملات تحریک طالبان پاکستانی به مناطق مرزی پاکستان 65 درصد و حملات انتحاری 500 درصد افزایش یافته است».

وی تصریح کرد: پس از خروج نیروهای خارجی این امید وجود داشت که صلح در افغانستان سبب صلح در منطقه شود، اما چنین انتظاراتی کوتاه‎مدت بود.

این دیپلمات ارشد پاکستانی پیش از این نیز مدعی شده بود تی‌تی‌پی از طریق نمایندگان افغان از هند پول می‌گیرد و تخمین می‌زند 5 هزار تا 6 هزار شبه نظامی تی‌تی‌پی در افغانستان پناه گرفته‌اند.

نخستین موضع نماینده ویژه پاکستان درباره افغانستان پس از استقرار دولت جدید در اسلام‌آبادواکنش طالبان به اتهامات اسلام‌آباد: جلوگیری و کنترل حملات در داخل خاک پاکستان به عهده ما نیستپاکستان: حکومت کابل بین «اسلام آباد» و «تی‌تی‌پی» یکی را انتخاب کند

این در حالی است که حکومت طالبان همواره با رد ادعای حمایت و پناه دادن به تی‌تی‌پی تأکید کرده که افغانستان به هیچکس اجازه استفاده از خاک این کشور علیه دیگران را نمی‌دهد و اسلام‌آباد نباید ناکامی‌های امنیتی خود را به دوش کابل بیندازد.

انتهای پیام/.

 

دیگر خبرها

  • افتتاح مرکز امداد اجتماعی در حرم مطهر شاهچراغ (ع)
  • درانی: پاکستان بیشتر از هند از ناحیه افغانستان آسیب دیده است
  • آسیب به جوانان و جامعه با ضعف دستگاه‌های فرهنگی
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک سال گذشته در آذربایجان‌غربی
  • ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • سنجش بینایی بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی
  • کاهش آسیب‌های اجتماعی با راه‌اندازی مراکز آموزش شهروندی
  • باور‌های اعتقادی مهم‌ترین عامل پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی است
  • پایان دوره توانمند سازی معاونین و مربیان پرورشی مدارس سمپاد در قم
  • اجرای برنامه پیشگیری از تنبلی‌چشم بیش از ۱۶۲ هزار کودک در آذربایجان‌غربی