Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-04@23:43:44 GMT

همدان به میانه راه پایتخت کتاب ایران رسید

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۶۹۳۳

همدان به میانه راه پایتخت کتاب ایران رسید

احمدرضا احسانی روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا اظهار داشت: ششمین طرح پایتخت کتاب ایران در حال اجرا است و بر اساس گزارش دبیرخانه مرکزی این طرح ۱۶۳ شهر آثار و مستندات خود را مبنی بر شایسته بودن برای پایتخت کتاب ایران ارسال کرده اند.

وی اضافه کرد: همدان یکی از ۳۸ شهر راه یافته به مرحله نیمه نهایی است و امیدواریم به عنوان پایتخت کتاب ایران انتخاب شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با اشاره به طرح‌های ارائه شده، برخورداری از فضاهای فرهنگی، وجود مفاخر و رونق کتاب و کتابخوانی در این استان گفت: این شاخص ها می تواند به انتخاب همدان به عنوان شهر پایتخت کتاب ایران کمک کند.

احسانی افزود: همدان تاکنون در این طرح موفق نبوده  و هر شهری که بهترین طرح را ارائه کرده باشد به مدت یکسال پایتخت کتاب کشور می شود.

امسال شهر یزد پایتخت کتاب ایران است.

برچسب‌ها وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پایتخت کتاب ایران همدان کتاب

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پایتخت کتاب ایران همدان کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پایتخت کتاب ایران همدان کتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۶۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تغییر چهره و صدای بهروز سریال پایتخت بعد ۵ سال (فیلم)

        منبع : فرادید ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تغییر چهره شوکه کننده بازیگران فیلم ارباب حلقه‌ها بعد ۲۳ سال (فیلم) تغییر چهره تازه بازیگر نقش «نجلا» بعد دو سال در ۳۲ سالگی (فیلم) تغییر چهره محمدرضا هدایتی با گریم عجیب و غریب (فیلم)

دیگر خبرها

  • لوکیشن سریال خانه سبز پس از ۳۰ سال (فیلم)
  • تغییر چهره و صدای بهروز سریال پایتخت بعد ۵ سال (فیلم)
  • سمنان چگونه پایتخت کتاب ایران شد؟
  • شمارش معکوس آغاز نمایشگاه کتاب تهران و درگذشت پل آستر
  • پایان جشنواره ملی "شعر کودک و نوجوان رضوی" در همدان 
  • پایان جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در همدان + تصویر
  • نکوداشت چهره برجسته فرهنگ و ادب کشور «استاد جواد محقق» در همدان
  • جزییات جشنواره ملی شعر کودک و نوجوان رضوی در همدان
  • حوزه انتخابیه میانه
  • انتخاب دو روستای اردبیل به عنوان روستای «دوستدار کتاب» در کشور