Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@14:41:01 GMT

ایجاد ۲۰۰ شغل با اجرای ۴۵ طرح در حوزه جوانان

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۷۵۸۳

ایجاد ۲۰۰ شغل با اجرای ۴۵ طرح در حوزه جوانان

ایسنا/فارس مدیرکل ورزش و جوانان فارس گفت: سال گذشته از محل اعتبارات داخلی وزارت ورزش و جوانان برای  ٤٥ طرح استان در حوزه جوان، هشت میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان اختصاص داده شد که با اجرای آنها ۲۰۰ شغل ایجاد شده است.

حیدرعلی کامیاب یکشنبه ۶ بهمن در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان استان فارس که با حضور استاندار برگزار شد به رتبه ١٦ فارس در برگزاری ستاد ساماندهی امور جوانان در کشور اشاره و خاطرنشان کرد: علی‌رغم مکاتبات متعدد اما برخی شهرستان‌ها ستاد ساماندهی امور جوانان را برگزار نمی‌کنند که باعث شده تا هم مسائل جوانان در آن شهرستان‌ها در ابهام باشد و هم رتبه فارس را در کشور در برگزاری این ستاد کاهش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او همچنین با بیان اینکه در دهه فجر امسال برنامه‌های متنوعی توسط سازمان‌های مردم نهاد برگزار می‌شود، برپایی نمایشگاه دستاوردهای حوزه جوان  و راه‌اندازی اتوبوس انقلاب را از جمله آنها برشمرد.

مدیرکل ورزش و جوانان فارس همچنین اعلام کرد که سازمان‌های مردم نهاد استان حدود ۲۰۰ میلیون تومان اقلام مورد نیاز سیل زدگان به استان سیستان  و بلوچستان ارسال کرده‌اند.

تخصیص بیش از ۶٧٨ میلیارد تسهیلات اشتغالزایی در فارس 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس نیز در ادامه این جلسه گفت: بیش از ۶٧٨ میلیارد و ۵٠٠ میلیون تومان برای ایجاد ١٠ هزار شغل در استان در نظر گرفته شده است. 

سهراب مختاری یکشنبه در ستاد امور جوانان بیان کرد: تسهیلات ارائه شده در قالب پنج هزار و ۴٠١ طرح  و از محل اعتبارات اشتغال روستایی و فراگیر به این طرح‌ها پرداخت شده است. 

او در خصوص طرح‎های بهره برداری شده نیز عنوان کرد: بیش از ٣ هزار و ٩٧٠ طرح با اشتغالزایی بیش از هشت هزار و ٢۴۴ نفر و اعتبار ٣۴ میلیارد تومان به بهره برداری رسیده است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی فارس به اشاره به اینکه تمام اطلاعات دریافت کنندگان تسهیلات اشتغال در تارنمای ویژه‌ای به صورت عمومی انتشار یافته، خاطرنشان کرد: در حوزه ورزش و جوانان از مجموع طرح‌هایی که به وزارت کار و تعاون ارائه شده تاکنون بیش از سه میلیارد و ۵٠٠ میلیون تومان تسهیلات پرداخته شده است که البته ٢۶ میلیارد تومان پروژه در قالب ورزش و جوانان نیز به صندوق‌ها هم معرفی شده‌‎اند. 

مختاری با اشاره به فعالیت شرکت‌های کاریابی نیز متذکر شد: در سال ٩٧ بیش از ۵ هزار نفر به مشاغل مختلف معرفی شده‌اند و امسال نیز این تعداد به ۵ هزار و ٣٢٨ نفر رسیده است. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی ورزشی جوانان فارس استان سیستان و بلوچستان سازمان هاي مردم نهاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۷۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل اولین قرارگاه جوانی جمعیت در شهرستان اردکان

سبزواری فرماندار شهرستان اردکان گفت: اولین قرارگاه جمعیت شهرستان اردکان تشکیل و گزارشات دستگاه‌های اجرایی در رابطه با موضوع حمایت از قانون جوانی و جمعیت ارائه شد.

وی افزود: بحث فرهنگ سازی در حوزه جمعیت که این فرهنگ باید از عموم مردم شروع و دستگاه‌های متولی و دستگاه‌های دولتی موظفند که موانع را در اتاق بحث جمعیت برطرف کنند از نکاتی بود که در این جلسه مطرح شد.

فرماندار اردکان در رابطه با تکالیفی که دستگاه‌ها داشتند ادامه داد: انصافا در بررسی که امروز انجام شد حوزه شهرداری اردکان اقدامات خوبی را انجام داده از جمله سلسله نشست‌هایی با نام عشق و شیرینی برای زوج‌های جوان، برنامه‌هایی به صورت کارگاهی در حوزه بهداشت و درمان انجام شده است

سبزواری گفت: در حوزه ورزش و جوانان هم یک مشکلی که ما داریم اینست که سمن‌های تخصصی جوانان در حوزه جمعیت سمنی نداریم یک ثمن بیشتر نیست این سمن‌های تخصصی و سازمان‌های مردم نهاد باید افزایش پیدا کند.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • تشکیل اولین قرارگاه جوانی جمعیت در شهرستان اردکان
  • رویداد جامعه‌پرداز با موضوع خانواده و جمعیت در البرز برگزار می‌شود
  • تغییر نام استقلال جنجالی شد | وزارت ورزش واکنش نشان داد
  • آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مقدمه‌ای برای ایجاد اشتغال جوانان است
  • واکنش وزارت ورزش و جوانان به تغییر نام باشگاه استقلال
  • واکنش وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • واکنش منفی وزارت ورزش به تغییر نام استقلال
  • ایجاد بانک اطلاعات خلیج فارس توسط سازمان جغرافیایی نیرو‌های مسلح
  • استاندار همدان: هدف اصلی دشمنان جوانان هستند
  • لزوم ایجاد خانه‌های صنایع‌دستی در فارس