Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایکنا»
2024-04-26@11:01:39 GMT

اجرای نیت موقوفات فاطمی در طرقبه شاندیز

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۷۶۶۴

اجرای نیت موقوفات فاطمی در طرقبه شاندیز

کانون خبرنگاران نبأ ــ با هدف ترویج و نشر فرهنگ «فاطمی» موقوفات با نیت حضرت زهرا(س) همزمان با ایام فاطمیه در شهرستان طرقبه شاندیز اجرای نیت می‌شوند. به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا(س)، 10 موقوفه با نیت عزاداری و روضه‌خوانی در سطح شهرستان طرقبه شاندیز به ارزش بیش از 50  میلیون ریال اجرای نیت می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این موقوفه‌ها شامل چهار موقوفه در شهر طرقبه، دو موقوفه در روستای دهبار، یک موقوفه در روستای مغان، یک موقوفه در جاغرق، یک موقوفه در روستای مایان طرقبه و یک موقوفه در روستای ابرده شاندیز با نیت عزاداری دهه فاطمیه، روضه‌خوانی، مداحی و اطعام عزاداران فاطمی است.
موقوفات حاج صفرعلی و حسینیه علیا طرقبه با نیت روضه‌خوانی دهه فاطمیه در محل حسینیه سفلی طرقبه و موقوفات کربلایی حسین و بی بی ناز با نیت روضه‌خوانی در حسینیه علیا طرقبه نیز اجرای نیت می‌شود.
همچنین موقوفات ملاحسین کربلایی رمضان و محمد الوندی در روستای دهبار، موقوفه حاج بابا ضمیری در روستای مایان، موقوقه بانوعزت در روستای اسلامرود مغان، موقوفه حاج محمدجاغرقی در طرقبه و موقوفه علی‌اکبر تیرانداز در روستای ابرده شاندیز نیز اجرای نیت می‌شوند.
اعظم دوست‌حصار انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: اجرای نیت طرقبه شاندیز ایکنا کانون نبأ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۷۶۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس دوست‌داشتنی هوتن شکیبا در پشت‌صحنه مهمونی

آفتاب‌‌نیوز :

هوتن شکیبا عکسی از خود در کنار محمد بحرانی و پیمان فاطمی در پشت صحنه مهمونی۳ منتشر کرد.

در فصل سوم مهمونی (مهمانی)؛ محمد بحرانی صداپیشه آقای همساده و ببعی، هوتن شکیبا صداپیشه بچه، شاباش، دیبی، خونه بغلی و پیمان فاطمی عروسک گردان بچه و شاباش است.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • افزایش بهره وری موقوفات در دستور کار سازمان اوقاف قرار دارد/ از دانشمندان ایرانی حمایت می‌کنیم
  • زوج شاهنامه‌خوان بام ایران در شهر‌های ایران خوان خرد می‌گسترانند
  • هشدار شبکه دامپزشکی طرقبه شاندیز در خصوص بیماری بابزیوز در دام‌ها
  • همایش جمعیت خدمت رسانی فاطمی‌ها برگزار شد
  • دشت ارغوان طرقبه مشهد در یک روز بارانی + فیلم
  • همایش جمعیت خدمت‌رسانی فاطمی‌ها در قم برگزار شد
  • ثبت دو وقف جدید کردستان
  • ثبت۲ وقف جدید در کردستان
  • عکس دوست‌داشتنی هوتن شکیبا در پشت‌صحنه مهمونی
  • پلمب سومین رستوران متخلف با دستور دادستان عمومی و انقلاب در شهرستان طرقبه شاندیز