Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر لزوم تولید آثاری با محتوای دینی و انقلابی گفت: همه آثار نویسندگان در کشور آثار فاخری نیستند و برخی کتاب مبتذل می‌نویسند که انسان شرمش می‌آید از آن حرف بزند. ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۶ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت‌الله حسینی بوشهری امروز در همایش«تجلیل از خانواده‌های شاهد و ایثارگر و گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی» در مجتمع فرهنگی امام خمینی(ره)، به بیان برکات خون سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و هم‌رزمان شهیدش  پرداخت و اظهار داشت: خیزش و بیداری گروه‌های مقاومت در عراق و سایر ملل اسلامی ازجمله برکات خون این شهید والامقام هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه با تأکید بر اینکه شهدا در طول دوران زندگی و بعد از شهادتشان برکات زیادی برای انقلاب اسلامی داشته و دارند، تأکید کرد: خداوند متعال درآیات خود به‌صراحت فرموده آن‌هایی که در راه دین و اسلام جهاد می‌کنند را یاری می‌کنیم.

وی با بیان معانی مختلف جهاد ابراز کرد: جهاد اصغر مبارزه با دشمنان خارجی و جهاد با قلم، تلاش در راه خدا و انجام کار فرهنگی است. آنان که نظریه‌پردازی و قلم‌فرسایی می‌کنند به زندگی ارزش می‌بخشند.

حسینی بوشهری بیان کرد: سید حسن صدر، مرحوم کاشف الغطاء و مرحوم آقابزرگ تهرانی از جمله دانشمندان و صاحبان قلم اثرگذاری بودند که بر‌اساس شرایط زمان و نیاز روز قلم‌فرسایی می‌کردند.

ترویج کتب دینی و ارزشی در دستور کار مسئولان قرار گیردافتتاح نمایشگاه کتاب استانی قم با محوریت کتب دینیصادرات کتب دینی و قرآنی نیازمند ارتقای کیفیت آثار و بهبود سیستم چاپ است

عضو مجلس خبرگان رهبری با تأکید بر لزوم تولید آثاری با محتوای دینی و انقلابی خاطرنشان کرد: همه آثار نویسندگان در کشور آثار فاخری نیستند و برخی کتاب مبتذل می‌نویسند که انسان شرمش می‌آید از آن حرف بزند.

همچنین در این همایش، حجت‌الاسلام هنرمند مدیرکل بنیاد شهید استان قم اظهار داشت: استان قم 6 هزار شهید را تقدیم انقلاب و کشور کرده و 450 نفر نخبه خانواده شهید دارد که 110 نفر روحانی هستند.

انتهای پیام/451/ش

R7854/P/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۷۷۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله مطهری الگویی وارسته برای نسل جستجو‌گر عصر ماست

 نصرت خاتون علوی گفت: استاد شهیدمرتضی مطهری (ره) یکی از بارزترین، موفق‌ترین و پیشروترین متفکران اسلامی در عصر جدید است که در گستردگی فکر، درک زمان، شناخت مسائل فکری، توجه به واقعیات و آشنایی با مبانی دینی سرآمد هم عصران خویش بود.
 
وی افزود: او توانست عمر پر برکت خود را در راه شناخت عمیق اسلام و شناساندن این مکتب حیات‌بخش از زوایای مختلف به شیفتگان علوم و معارف اسلامی و مبارزه سرسختانه با کجروی‌ها و انحرافات صرف نماید. بدین جهت حق عظیمی بر مسلمانان به‌ویژه نسل انقلاب دارد و به حقیقت، الگویی وارسته و موفق برای نسل جستجوگر عصر ماست.
 
عضو هیئت علمی دانشگاه ولایت ایرانشهر ادامه داد: شهید مطهری یکی از شخصیت‌های بسیار ارزشمند جامعه بود. کمتر سراغ داریم، حداقل در تاریخ زندگی خودمان، شاید تعدادشان به ۱۰ نفر هم نرسد. شخصیتی دلسوز جامعه، فرهنگ دین و ایران بود، هر چه نوشت خوب نوشت و کتابی از شهید مطهری نیست که بخوانید و استفاده نکنید. همین الان هم گاهی وقت‌ها که فرصت پیدا می‌کنم در قفسه کتاب هایم، یک قفسه مخصوص کتاب‌های شهید مطهری است، چند دقیقه که فرصت پیدا می‌کنم یک کتاب را از قفسه برداشته و ورق می‌زنم همانجا و در همان صفحه استفاده می‌کنم.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • کتابخانه‌ای به گستره صدا
  • کتابخانه ای به گستره صدا
  • امام صادق (ع) حافظ آثار رسول الله برای جهان اسلام بوده است
  • آیین تشییع پیکر مطهر دو شهید گمنام در قم
  • آیت‌الله حسینی بوشهری: اگر گفته‌های ما منطقی باشد مردم به سمت دین گرایش پیدا می‌کنند
  • آیت‌الله مطهری الگویی وارسته برای نسل جستجو‌گر عصر ماست
  • رونمایی از سه کتاب منتخب آثار جشنواره شهید آوینی
  • هم اندیشی برای تولید آثاری فاخر و در خور دو هزار شهید استان
  • بدرود آقای پل استر
  • گسترش فرهنگ علمی و دینی به همت شهید مطهری