Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-03@03:25:01 GMT

ترکمان مشکلی برای بازی در سپاهان ندارد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۷۸۰۵

ترکمان مشکلی برای بازی در سپاهان ندارد

با صدور کارت بازی از سوی سازمان لیگ مهدی ترکمان برای حضور در ترکیب سپاهان مشکلی ندارد.

به گزارش "ورزش سه"،‌ مهدی ترکمان یکی از ستاره های فوتبال ایران در نیم فصل اول لیگ برتر بود؛ او با درخشش در ترکیب پارس جنوبی مشتریان زیادی در تعطیلات نیم فصل پیدا کرد و با توجه به بندی که در قراردادش وجود داشت، قراردادش را یک طرفه فسخ کرد و راهی سپاهان اصفهان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بعد از این اتفاق باشگاه پارس جنوبی از ترکمان به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت کرد و این کمیته نیز بعد از تشکیل پرونده توضیحات دو طرف را در این خصوص شنید. با وجود اینکه به صورت رسمی از سوی کمیته تعیین وضعیت حکمی صادر نشده اما به نظر می‌رسد این کمیته رای را به سود ترکمان صادر کرده است. چراکه کارت بازی این بازیکن هم از سوی سازمان لیگ صادر شده است.


سازمان لیگ پیش از این اعلام کرده بود که بدون مجوز تعیین وضعیت نمی‌تواند کارت بازی ترکمان را صادر کند و با توجه به صدور این کارت یکروز قبل از دیدار سپاهان و ماشین سازی در هفته هفدهم لیگ برتر احتمالا حکم کمیته مذکور هم به دست سازمان لیگ رسیده است.


بنا براین شکایت باشگاه پارس جنوبی از مهدی ترکمان ره به جایی نبرده و این ستاره می‌تواند آزادانه برای سپاهان به میدان برود.


گفتنی است؛ ترکمان در جریان بازی روز گذشته سپاهان مقابل ماشین سازی نیز درلیست 18 نفره تیمش حضور داشت و می‌توانست با صلاحدید امیر قلعه‌نویی به میدان برود.

پارس جنوبی جم فولادمبارکه سپاهان مهدی ترکمان

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پارس جنوبی جم فولادمبارکه سپاهان مهدی ترکمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۷۸۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا روادیدِ نماینده روسیه را صادر نکرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، دیمیتری پولیانسکی، معاون سفیر روسیه در سازمان ملل اعلام کرد که آمریکا از اعطای روادید به نماینده روسیه برای شرکت در نشست کمیته اطلاعات مجمع عمومی سازمان ملل خودداری می کند.

وی با انتشار بیانیه‌ای گفت: یک بار دیگر باید سخنرانی خود را در کمیته اطلاعات با موضوع تداوم نقض نظامند قوانین از طرف آمریکا در جایگاه میزبان مقر سازمان ملل آغاز کنیم… و بار دیگر چهل و ششمین جلسه کمیته اطلاع رسانی مجمع عمومی سازمان ملل متحد با عدم صدور روادید برای نماینده روسیه از مسیر خارج شد، علی‌رغم اینکه اسناد و مدارک خود را به موقع ارائه داد.

پولیانسکی در ادامه افزود: روسیه امیدوار است دبیرخانه سازمان ملل متحد و رهبری ساختارهای مربوطه این سازمان بر اساس توافقات الزام آور قانونی با کشور میزبان، تلاش های لازم را برای اصلاح این وضعیت غیرقابل قبول انجام دهند.

کد خبر 6092665

دیگر خبرها

  • سپاهانی‌ها اورونوف را به چه روزی انداختند | تصاویری از پای زخمی ستاره پرسپولیس بعد از بازی حساس | داور حتی کارت زرد هم نداد
  • قضاوت «کولینایی» داور بازی پرسپولیس و سپاهان | او مثل کولینا فریاد می‌زد و تذکر سفت و سخت می‌داد | اخراج عالیهشاه درست بود اما...
  • بازتاب یک بازی پُرحاشیه؛ نمایندگان پرسپولیس و سپاهان در کمیته انضباطی
  • نمایندگان پرسپولیس و سپاهان به کمیته انضباطی فراخوانده شدند
  • آغاز تعمیرات اساسی سکوهای تولید گاز پارس جنوبی
  • خبر خوب برای سپاهان؛ رضا اسدی به الکلاسیکو می‌رسد
  • خراسان جنوبی زیر رگبار رعد و برق
  • ۳۰ درصد بازار سرمایه در اختیار صنعت پتروشیمی/ فاز ۱۴ پارس جنوبی تماماً ایرانی است
  • تراکتور به خاطر تماشاگرانش 200 میلیون جریمه شد
  • آمریکا روادیدِ نماینده روسیه را صادر نکرد