Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرتیپ «علی الحمدانی» فرمانده عملیات «الفرات الأوسط» و فرمانده تیپ ۱۱ سازمان الحشد الشعبی گفت که عملیات پاکسازی مناطق گرداگرد پایتخت موسوم به «کمربند بغداد» تا صحرای المثنی از تروریست‌ها ادامه دارد.

اخبار بین الملل - الحمدانی افزود که تلاش‌های داعش برای برهم زدن ثبات استان‌های الفرات الأوسط (فرات میانه) و استان‌های زیارتی و مقدس همچنان ادامه دارد و برای این منظور از گذرگاه الصحراء استفاده می‌کند اما نیروهای ما در سراسر این اماکن مستقر هستند و به همه اهالی دو شهر مقدس کربلا و نجف اشرف اطمینان می‌دهیم که در آرامش و اطمینان‌خاطر به زندگی خود ادامه دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش وبگاه «السومریة نیوز»، این فرمانده الحشد الشعبی افزود که امکانات و فنآوری الحشد الشعبی و سیستم‌های اطلاعاتی آن به طور منظم در حال فعالیت است و در نهایت مسئولیت‌پذیری با دستگاه‌های امنیتی به منظور تأمین امنیت، هماهنگی مستمر داریم.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: داعش الحشد الشعبی داعش الحشد الشعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۸۲۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله تروریستی به المپیک خنثی شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ پلیس فرانسه یک نوجوان 16 ساله را به ظن تدارک حمله تروریستی در بازی‌های المپیک پاریس بازداشت کرد.

به نقل از تسنیم بر اساس گزارش روزنامه Le Parisien؛ سرویس‌های اطلاعاتی به دلیل پایبندی نوجوان 16 ساله به اسلام‌گرایی افراطی او را تحت نظر گرفتند. او همچنین در پیام‌رسان تلگرام پیامی نوشت و به دنبال خرید مواد مورد نیاز برای ساخت کمربند انفجاری بود. او در این پیام‌ها اشاره کرده بود که می‌خواست به نام یکی از گروه‌های تروریستی بمیرد.

2 روز قبل مظنون در خانه پدر و مادرش دستگیر و در آنجا تفتیش شد. این نوجوان سپس به ایستگاه پلیس منتقل شد و در آنجا اعتراف کرد که می‌خواسته در جریان بازی‌های المپیک 2024 همراه با کمربند انفجاری دست به حمله بزند و وقتی بازداشت شود، بر اثر گلوله‌های پلیس جان خود را از دست بدهد.

در طول بازرسی، بازرسان اسناد دست‌نویس، از جمله سوگند وفاداری به یکی از گروه‌های تروریستی را پیدا کردند. گوشی تلفن همراه متهم کشف و ضبط و برای بررسی ارسال شد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899456

دیگر خبرها

  • عدم توجه به جلو بازهم حادثه آفرید
  • حمله تروریستی به المپیک خنثی شد
  • شناسایی ۱۶ متهم فراری در خرمشهر
  • (تصاویر) چهره واقعی زن داعشی سریال پایتخت | نیلوفر رجایی کیست؟!
  • پیش کنگره یادواره ۱۵ هزار شهید استان فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • پیش‌کنگره  ۱۵۰۰۰ شهید فارس در کازرون برگزار می‌شود
  • این پست عجیب اردوغان به زبان عربی جنجال به پا کرده
  •  توصیف اردوغان از بغداد جنجال به پا کرد + عکس
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • ایران روی کمربند سنگ کلیه