Web Analytics Made Easy - Statcounter

محسنی بندپی با بیان اینکه بخش خصوصی نقش مهمی در اشتغالزایی و رونق تولید دارد، گفت: نباید موضوع تغییر کاربری و پرداخت عوارض موجب توقف فعالیت شهرک های صنعتی خصوصی شود.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری شبستان، «انوشیروان محسنی بندپی» امروز یکشنبه ششم بهمن در هجدهمین جلسه کارگروه رفع موانع سرمایه داری با اشاره به شهرک های صنعتی خصوصی گفت: طبق قانون شهرک های صنعتی خصوصی از کلیه مزایایی که شهرک های دولتی برخوردار هستند، آنها نیز برخوردار می باشند و باید زیرساخت های شهرک های صنعتی تامین شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیش از این تفاهم نامه سه جانبه سازمان برنامه و بودجه، اداره برق و شهرک های صنعتی در مورد تامین برق آنها تنظیم شده است که می بایست اجرایی شوند.

 

استاندار تهران با بیان اینکه میزان ظرفیت برق استان تهران نسبت به سایر استان ها متفاوت است، تصریح کرد: طبق بررسی های انجام شده شرکت شهرک های صنعتی یک سوم هزینه ایجاد پست 63 مگاواتی برای شهرک صنعتی عباس آباد را به صورت نقدی پرداخت می کنند.

 

وی در ادامه افزود: اداره برق استان تهران نیز یک سوم باقیمانده این هزینه را باید تقبل کند تا زیرساخت های لازم برای تامین برق شهرک های صنعتی خصوصی به زودی برطرف شود.

 

محسنی بندپی خاطرنشان کرد: سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان تهران نیز 10 میلیارد تومان در سال جاری و 15 میلیارد تومان در سال آینده برای راه اندازی پست برق اختصاص می دهد.

 

وی بر لزوم انجام تکالیف قانونی بانک کشاورزی در ارایه تسهیلات به صنعتگران تاکید کرد و افزود: بانک کشاورزی باید اقدامات لازم را در راستای ارایه تسهیلات به صنعتگران انجام دهد؛ اگر غیر از این عمل کند، خلاف قانون کرده است. 

 

استاندار تهران در ادامه تصریح کرد: ‌نباید موضوع تغییر کاربری و پرداخت عوارض سبب توقف فعالیت این شهرک ها شود، این در حالی است که حمایت از بخش خصوصی نقش مهمی در اشتغالزایی و رونق تولید دارد.

 

محسنی بندپی اظهار کرد: رفع مشکلات شهرک های صنعتی و خصوصی استان تهران ضروری است و نگاه به این شهرک ها باید در جهت رونق تولید و ایجاد اشتغال باشد.

پایان پیام/35

منبع: شبستان

کلیدواژه: کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد فهما رویداد ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد فهما محسنی بندپی برق استانداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۸۲۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور سند ۴۵ هکتار از زمین های شهرک صنعتی فجر قشم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس ؛ رئیس سازمان ثبت اسناد کشور در قشم گفت: مساحت شهرک صنعتی فجر قشم دو هزار و 800 هکتار است که پیش از این برای دو هزار و 700 هکتار آن سند صادر شده بود .
حسن بابایی افزود: با واگذاری هفت هزار و 142 فقره سند معروف به رفسنجان در قشم، این مشکل دیرینه هم با تدبیر مسئولان ثبت اسناد هرمزگان و سازمان منطقه آزاد قشم، حل شد.
وی گفت: در این سفر مشکل نداشتن قولنامه برخی املاک و زمینهای مردم نیز پیگیری شد.

بیشتر بخوانید؛ بهره برداری ۶ هزار واحد بنیاد مسکن در سفر رئیس جمهور
وی از دادستان انقلاب و عمومی شهرستان قشم و رئیس اداره ثبت اسناد این شهرستان خواست درخصوص حل مشکلات واگذاری ۸۰ هزار هکتار زمین از سوی اداره منابع طبیعی هرمزگان به کارآفرینان برای ایجاد حوضچه‌های آبی پرورش آبزیان جزیره نیز، بررسی و اقدام کنند.
بازدید از زندان قشم، اداره پزشکی قانونی، گمرک ایران و املاک‌ تملیکی هم بخش دیگری از برنامه‌های سفر حسن بابایی به قشم است.

دیگر خبرها

  • تأمین برق، چالش جدی شهرک‌های صنعتی
  • لزوم تلاش جدی مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • تلاش مسئولان برای جهش تولید و اشتغالزایی با مشارکت مردم
  • تجلیل از ایثارگران کارآفرین شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • آزادسازی زمین‌های راکد در شهرک‌های صنعتی سیستان و بلوچستان
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است
  • حمایت از تولید از اولویت دولت سیزدهم است
  • دستگاه قضا از بخش خصوصی در راستای رونق تولید حمایت می‌کند
  • کاهش تصدی گری دولتی و ارتقای بخش خصوصی لازمه رونق اقتصاد
  • صدور سند ۴۵ هکتار از زمین های شهرک صنعتی فجر قشم