Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدمهدی ساداتی روز یکشنبه در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان رباط‌ کریم با اشاره به تفکیک منطقه‌ای مدارس در شهرستان اظهارداشت: ۴۰۹ مدرسه در سطح شهرستان وجود دارد که از این تعداد، ۱۱۳ مدرسه در شهر پرند، ۲۷۲ مدرسه در رباط کریم، ۲۴ مدرسه در نصیرشهر و ۴۰۹ مدرسه پیش دبستانی هم در سطح شهرستان در حال تعلیم و تربیت به دانش‌آموزان هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: از این تعداد  ۲ هزار و ۱۱۵ دانش آموز رای اولی پسر و ۲ هزار و ۴۹ نفر محصل در مقطع پایانی دبیرستان دوم در حال تحصیل هستند که از مجموع آمار بیان شده، یکهزار و ۱۲۶ رای اولی در شهر پرند متشکل از ۶۶۵ دختر و ۴۶۱ پسر است.

ساداتی افزود: ۲هزار و ۸۱۶ نفر دانش‌آموز پایان مقطع تحصیلی دبیرستان دوم در شهر رباط کریم، مشتمل بر یکهزار و ۲۴۵ دختر و یکهزار و ۵۷۱ پسر برای نخستین بار پای صندوق های رای حاضر می‌شوند.

فرماندار رباط کریم بیان کرد: ۲۲۲ دانش‌آموز رای اولی در شهر نصیرشهر با احتساب ۱۳۹ دانش‌آموز پایه تحصیلی دوازدهم دختر و ۸۳ پسر در روز دوم اسفند پای صندوق‌های رای حضور خواهند یافت.

وی، حضور رای اولی‌ها در انتخابات را پشتوانه استواری برای نظام و دولت دانست و افزود: با توجه به اینکه دانش‌آموزان همواره در تمامی عرصه ‌های انقلاب و دفاع مقدس حضور پرشور داشتند، این بار نیز  با حضور حداکثری خود در انتخابات دشمن را مایوس و امید را در کشور زنده می ‌کنند. 

ساداتی خاطرنشان کرد: مشارکت نسل جوان و رای اولی‌ها به مثابه دیگر ادوار گذشته در مشارکت‌های سیاسی  و اجتماعی مانند انتخابات، پشتوانه محکمی برای نظام است.

فرماندار رباط کریم گفت: هر برگ تعرفه رای را که نخستین‌ها در روز دوم اسفند در صندوق‌ها می‌اندازند، برگ تضمینی برای شکوفایی، پیشرفت کشور، اقتدار و عزت ایران اسلامی است و با این رای لبیک گویانه با ولایت فقیه، نظام و ۳۰۰ هزار شهید سرافراز تجدید میثاق خواهند کرد.

انتخابات اولین میان‌دوره‌ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری همزمان با یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی دوم اسفندماه برگزار می‌شود.

برچسب‌ها رباط کریم سید مهدی ساداتی انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس خبرگان رهبری فرمانداری رباط کریم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: رباط کریم انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس خبرگان رهبری فرمانداری رباط کریم رباط کریم انتخابات مجلس شورای اسلامی مجلس خبرگان رهبری فرمانداری رباط کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۸۴۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای گیلان ؛ مدیر آموزش و پرورش ناحیه ۲ رشت گفت: این قبیل بازارچه‌ها برای دانش آموزان متوسطه اول برگزار می‌شود، تا با شغل‌های مختلف آشنا شوند و بتوانند رشته تحصیلی دُرُستی را پیش از ورود به مقطع متوسطه دوم انتخاب کنند.

احمد پورکاظمی افزود: در این بازارچه یک روزه ، که در ۲۰ غرفه در مدرسه دخترانه متوسطه اول آزادی رشت برگزار شد، صنایع دستی، غذا‌های محلی، نان‌های سنتی و انواع دسر که دانش آموزان با همکاری مادرانشان و اولیای مدرسه تهیه کرده بودند به نمایش و فروش درآمد.

دیگر خبرها

  • کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • وزیر کشور: کشور آماده برگزاری دور دوم انتخابات مجلس است
  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم در چهارمحال و بختیاری
  • آغاز بیست و نهمین کنگره قرآن کریم مدارس سمپاد چهارمحال و بختیاری
  • یحیی با «کریم» به تبریز می‌رود
  • پیگیری ،مشکلات تردد اهالی روستای رباط قره بیل
  • بازارچه‌ای برای آموزش اشتغال به دانش آموزان متوسطه در رشت
  • ثبت بیشترین بارندگی در رباط خان با ۲۵ میلی متر
  • آکی واتسکه تبدیل به اولی هونس دورتموند خواهد شد / تحلیل بوندسلیگا با لوتار ماتئوس