Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، مراسم عزاداری و سوگواری شهادت حضرت صدیقه کبری فاطمه زهرا(س) با حضور دکتر محمدمهدی طهرانچی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر بیژن رنجبر قائم مقام رئیس دانشگاه آزاد اسلامی، حجت‌الاسلام والمسلمین دکتر محمد شریفانی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد عضو شورای نمایندگان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها، معاونان، مدیران کل و کارکنان امروز در نمازخانه سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد عضو شورای نمایندگان نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در این مراسم گفت: نعمت اهل بیت (ع) بزرگترین نعمتی است که خداوند به بندگان خود عطا کرده است. خوشا به حال افرادی که در سایه ولایت اهل بیت (ع) و اطاعت، بندگی و ترک گناه از ظلمت رهایی پیدا می کنند و به سمت نور هدایت می شوند.

وی اظهار داشت: باید ثمره معرفت، محبت و سوگواری نسبت به اهل بیت (ع) این باشد که انسان خود را تحت ولایت آنها قرار دهد.

امام جمعه موقت تهران در ادامه ذکر مصیبت وارده بر حضرت فاطمه زهرا (س) پرداخت.

گفتنی است مراسم عزاداری حضرت فاطمه زهرا(س) روزهای دوشنبه و سه شنبه برگزار خواهد شد.

همچنین دسته عزاداری سازمان مرکزی با حضور پرشور کارکنان و مدیران دانشگاه آزاد اسلامی در روز سه شنبه از مقابل بلوک 6 اداری سازمان مرکزی به سمت میدان دانش واحد علوم و تحقیقات اقامه عزا می کند.

انتهای پیام/

188 / 188 دانشگاه آزاد اسلامی محمدمهدی طهرانچی حضرت فاطمه زهرا (س) شهادت

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانشگاه آزاد اسلامی محمدمهدی طهرانچی حضرت فاطمه زهرا س شهادت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۸۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دختران کبدی قم در جمع ۱۶ تیم برتر کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، تیم دختران کبدی کار قمی‌ها با برتری ۵۸ بر ۱۶ برابر تهران و پیروزی ۴۵ بر ۲۶ بر اصفهان به عنوان صدرنشین به جمع ۱۶ تیم برتر مسابقات رسیدند و راهی مرحله نهایی شدند.

ثنا حیدری، حنانه ابهری، فاطمه زهرا خمسه، حنانه بختیاری فرد، فائزه مرادی، نادیا امینی افشار، نرگس پناه زاده، فاطمه بیگدلو، زهرا دینی، آیسانا شاه آبادی، پریا فرجی و محدثه آدینه ۱۲ دختر کبدی قم در این رقابت‌ها هستند که با مربیگری زهرا فلاح و سرپرستی آناهیتا آزادی اواسط اردیبهشت در دور نهایی به میدان می‌روند.

دیگر خبرها

  • مراسم گرامی داشت مقام آیت‌الله ترابی برگزار شد
  • حضرت فاطمه زهرا (س) و مادران شهدا الگوی دختران جامعه است
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • استفاده از روش‌های نوین برای به نتیجه رسیدن کارهای فرهنگی
  • از تولید مسکن تا آخرین وضعیت ابر پروژه باغ راه حضرت فاطمه
  • افزایش تولیدات علمی و فرهنگی دانشگاه در راستای تحقق شعار سال
  • جشنواره امامت و مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی برگزار می‌شود
  • دختران کبدی قم در جمع ۱۶ تیم برتر کشور
  • طرح پویش؛ از بین‌برنده شکاف دانشگاه و صنعت