Web Analytics Made Easy - Statcounter

کمساری از جایگاه کانون‌ فرهنگی هنری مساجد قشم در جمع ۱۲ کانون فرهنگی _ هنری برتر استان های مختلف کشور در مرحله اول انتخاب پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران (فهما) خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان: «علیرضا کمساری» با بیان این مطلب گفت: با پایان مرحله اول رقابت کانون‌های فرهنگی هنری کشور در 18 موضوع و هشت عرصه، 12 استان موفق شدند که امتیازهایی بالاتر از میانگین کشوری کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد قشم، ادامه داد: در مرحله نخست، هر موضوع حداکثر 10 کانون و در هر عرصه یک استان انتخاب می‌شوند که در مجموع شامل حداکثر 180 کانون برتر و 8 استان منتخب و برگزیده شدند و یک استان هم که کل کانون‌ها و برنامه‌ها را فعال کرده، به عنوان پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران معرفی می‌شود.

وی  افزود: استان‌هایی  به مرحله داوری مرحله دوم راه می‌یابند که رتبه‌ای بالاتر از میانگین کشوری کسب کرده باشند.

به گفته کمساری؛ استان‌های البرز، سیستان و بلوچستان، تهران، یزد، چهارمحال و بختیاری، هرمزگان، گیلان، اردبیل، قم، مرکزی،گلستان و منطقه آزاد قشم با کسب امتیازی بالاتر از میانگین کشور در معرض داوری مرحله بعد و انتخاب پایتخت (فهما) قرار دارند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم منطقه آزاد قشم در مرحله بعدی جزء ۵ استان برتر کشور قرار گرفته و بتوانیم در راستای فعالیت‌ کانون‌های مساجد کشور پیشتاز باشیم.

گفتنی است فرآیند ارزیابی انتخاب پایتخت فرهنگ و هنر مساجد ایران (فهما) از (شنبه 5 بهمن ماه) آغاز شده و پس از سه مرحله اارزیابی ها، استان‌ها و کانون‌های برتر معرفی خواهند شد.

 

 

 

منبع: خبرگزاری روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم

پایان پیام/500

منبع: شبستان

کلیدواژه: مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد کانون های فرهنگی هنری مساجد مسجد مسجد نماز جمعه کانون های فرهنگی هنری مساجد رویداد ملی فهما رویداد ملی فهما کانون های فرهنگی هنری مساجد فهما قشم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۹۲۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان باشگاه رویش استعدادهای برتر ادبی نوجوانان (قاف) زمینه و بستری مناسب را برای شناسایی و پرورش استعدادهای ادبی و ادامه فعالیت آنان در محیطی امن و با اهداف متعالی فراهم می‌سازد.

این باشگاه با هدف تربیت نسل نو نویسنده متعهد در حوزه کودک و نوجوان، پس از شناسایی استعدادهای برتر با برنامه‌های آموزشی و تربیتی مختلف، امر هدایت و پرورش آنان را به مدت سه سال بر عهده می‌گیرد.

برهمین اساس سوگل بازیاری از بندرگز و محمدعلی کرد از گنبدکاووس به مرحله‌ی کشوری باشگاه استعدادهای برتر «قاف» معرفی شدند.

گفتنی‌است باشگاه رویش استعدادهای ادبی (قاف) در بخش شعر، اول تا سوم آذر ۱۴۰۲ در دهکده ساحلی بندر انزلی همزمان با گردهمایی آموزشی کارشناسان ادبی سراسر کشور از سوی مرکز آفرینش‌های ادبی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان برگزار شده بود که طی آن مائده احمدی لیوانی از کانون گلستان حضور داشت.

دیگر خبرها

  • رتبه برتر سازمان منطقه آزاد اروند در حوزه های عمران، حقوقی و فرهنگی
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • عضویت ۱۰۶ هزار نوجوان در کانون‌های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی
  • تحول در رویدادها و برنامه‌های کانون‌های مساجد
  • اجرای طرح "مسجد، پایگاه قرآنی" در ۱۰۲ کانون فرهنگی هنری همدان
  • راه‌یابی دو عضو برتر ادبی استان گلستان به باشگاه کشوری استعدادهای برتر "قاف"
  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برگزاری برنامه‌های دهه کرامت
  • توزیع گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • توزیع ۱۰۰۰ بسته گوشت میان خانواده‌های کم برخوردار مازندران
  • عضویت 106 هزار نوجوان در کانون های فرهنگی مساجد آذربایجان‌غربی