Web Analytics Made Easy - Statcounter

آیت الله سبحانی در دیدار رئیس سازمان بازرسی کشور گفت: جای شگفتی است که ۹۰ نفر از نمایندگان فعلی مجلس رد صلاحیت شده اند، چگونه مجلس در راس همه امور است، اما یک سوم آن دارای روحیاتی غیر از انجام وظیفه باشند؟

به گزارش شفقنا، این مرجع تقلید شیعیان با اشاره به جریانات اخیر در کشور ابراز داشت: «بسیاری از مشکلات، وجودِ فساد در ادارات دولتی و برخی مسئولان کشور است البته نمی‌شود گفت: همه مسئولان، بلکه گروه معتنابهی هستند که به وظایفِ خود عمل نکرده اند و برخلاف وظیفه خود قدم برداشته اند».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او تصریح کرد: جای شگفتی است که ۹۰ نفر از نمایندگان فعلی مجلس رد صلاحیت شده اند، کاش این رقم را اعلام نمی‌کردند؛ چگونه مجلس در راس همه امور است، اما یک سوم آن دارای چنین روحیاتی باشند؟ این حاکی از نوعی مسامحه در انتخاب افراد در نوع تشکیلات، قضات و جا‌های دیگر است.

آیت الله سبحانی با اشاره به اقدام رئیس قوه قضائیه در اصلاح بنیادینِ ادارات و سازمان‌ها عنوان کرد: انشاء الله در حداکثرِ صلاح موفق شوند. عمده این است که در نصب افراد در مسئولیت‌های کلان به سفارشات و روابط گوش نکنند، واقعا تحقیق کنند که فرد این صلاحیت را دارد یا نه؟

مرجع تقلید شیعیان ضمن تقدیر از رئیس قوه قضائیه در خصوص حل مشکل مهریه بیان داشت: در جایی به ایشان گفتم که در لایحه‌ای به مجلس شورای اسلامی، شرط «عندالمطالبه» را از سند ازدواج بردارند و کلمه «عندالاستطاعه» را بگنجانند.

منبع: فرارو

کلیدواژه: آیت الله سبحانی ردصلاحیت نمایندگان مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۹۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید آیت‌الله نوری همدانی بر توجه به تفسیر قرآن

مرجع تقلید شیعیان گفت: توجه به موضوع تفسیر قرآن بویژه منابع عامه و پاسخگویی به شبهات، در کنار دروس فقه و اصول لازم و ضروری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه با آیت الله نوری همدانی مرجع شیعیان جهان دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

آیت‌الله نوری همدانی با تاکید بر توجه به وضعیت درسی طلاب گفت:  توجه به موضوع تفسیر قرآن بویژه منابع عامه و پاسخگویی به شبهات، در کنار دروس فقه و اصول لازم و ضروری است. 

در ابتدای این دیدار آیت الله اعرافی گزارشی از وضعیت حوزه علمیه ارائه کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری
  • پیام سفر رئیس جمهور به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی
  • رئیس‌جمهور: سفر به پاکستان و سریلانکا در مقطع فعلی پیام مهمی داشت
  • مراسم نکوداشت امام جمعه فقید بجنورد برگزار می‌شود
  • بزرگداشت سالگرد ارتحال آیت‌الله بروجردی در قم برگزار شد
  • نماینده مجلس: فرو نشست اصفهان جدی است؛ ابنیه تاریخی مورد آسیب قرار گرفته
  • گرامیداشت یاد آیت الله بروجردی در قم
  • گرامیداشت یاد و خاطره آیت الله بروجردی در مسجد اعظم قم
  • تأکید آیت‌الله نوری همدانی بر توجه به تفسیر قرآن
  • نماینده اردبیل: معلوم نیست بانک مرکزی چه کار می‌کند!