Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-26@18:56:23 GMT

ظرفیت استان قم برای ساخت مسکن ملی ۹۵۰۰ واحد است

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۹۶۰۵

ظرفیت استان قم برای ساخت مسکن ملی ۹۵۰۰ واحد است

مدیرکل راه شهرسازی استان قم ظرفیت استان قم  ظرفیت این استان برای ساخت مسکن ملی را ۹ هزار و ۵۰۰ واحد اعلام کرد. ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۵ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، حسن صبوری در حاشیه مراسم کلنگ زنی دو هزار واحد مسکونی "اقدام ملی" که با حضور معاون وزیر و مدیرعامل و رئیس هیئت‌مدیره سازمان ملی زمین و مسکن در پردیسان برگزار شد، با اشاره به  پالایش ثبت‌نام کننده‌ها در طرح " اقدام ملی" اظهار داشت: بعد از اعلام نهایی لیست متقاضیان، با توجه به شرایط اعلام‌شده احتمالاً تعدادی از ثبت‌نام کنندگان حذف‌شده و ثبت‌نام مجدد در استان قم انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی از ساخت 2 هزار واحد مسکونی در اراضی 387 هکتاری پردیسان خبر داد و افزود: این اراضی ذخیره تولید مسکن استان بوده و تماماً در این طرح مورداستفاده قرار گیرد و خوشبختانه توانستیم اراضی موردنیاز 4 هزار واحد را در قم آماده‌سازی کنیم.

مدیرکل راه شهرسازی استان قم ظرفیت استان قم را برای ساخت مسکن ملی 9 هزار و 500 واحد مسکونی اعلام و تصریح کرد: در این واحدی که امروز کلنگ زنی آن توسط معاون وزیر انجام شد دو بلوک 48 واحدی و در کل 96 واحد ساخته‌شده و تمامی پروانه‌ها و مجوزهای موردنیاز آن نیز اخذشده است.

وعده آغاز ساخت مسکن ملی تهران از اسفند 98/عرضه واحدهای نیمه تمام در طرح ملیخرید و فروش مسکن ملی تخلف است/ وزیر راه: از طرح ملی مسکن حذف می‌شوید20 هزار واحد مسکن ملی سهم آذربایجان غربی/ بیش از 4 هزار ثبت نام انجام شد

وی از همکاری مناسب بنیاد مسکن قدردانی و خاطرنشان کرد: اراضی موردنیاز به سازمان مسکن واگذارشده و امیدواریم این روند همکاری ادامه پیداکرده و  پروژه‌ها هر چه سریع‌تر به بهره‌برداری برسد.

صبوری ادامه داد: درخواست اداره راه و شهرسازی استان از استاندار قم تأکید بر همکاری همه ارگان‌ها و دستگاه‌های دولتی بوده و طرح اقدام ملی نیازمند مشارکت همه داشته و باید این پروژه در محل رصد شده و جلسات به روال قدیم در هر دو هفته یک‌بار برگزار شود.

انتهای پیام/456/ ع

R7854/P1494/S6,62/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۹۶۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  محمد حمیدی در شورای مسکن استان سمنان با بیان اینکه آماده سازی و افتتاح واحد‌های درحال ساخت مهم‌ترین اولویت دولت سیزدهم است گفت: در این جلسه مصوب شد واحد‌های مسکونی با بیش از  ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی به تفکیک شهرستان‌ها مشخص شود تا این واحد‌ها  با کمک‌های مالی وزارت راه و شهرسازی به بهره برداری برسد.
وی خاطرنشان کرد: از تیرماه امسال بصورت ماهانه تعدادی از این واحد‌ها آماده بهره برداری هستند و پیش بینی میکنیم در تیرماه امسال حدود یک هزار واحد مسکونی در استان به بهره برداری برسد.

استاندار سمنان  هم با اشاره به وضعیت مطلوب این استان در اجرای طرح نهضت ملی مسکن  گفت : این استان توانست رتبه دوم کشور را در ۶ ماهه دوم سال گذشته در اجرای طرح نهضت ملی مسکن کسب  کند.

وی همچنین بر لزوم تکمیل این طرح در ایوانکی تاکید کرد .

مشخص کردن برنامه زمانبندی آماده سازی زیرساخت‌ها ادارات راه و شهرسازی با شهرداری‌ها تا هفته آینده و همچنین تسریع درنحوه پرداخت تسهیلات بانک‌ها به متقاضیان واحد‌های مسکونی از دیگر مطالبی بود که در این جلسه مطرح شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • آغاز ساخت هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • آغاز ساخت یک هزار و ۶۸۰ واحد مسکونی در مراغه
  • واحد‌های مسکن روستایی ویلایی با ظرفیت‌های مردمی ساخته می‌شوند
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع متفاوت
  • ساخت بیش از ۵۰ واحد مسکونی در صومعه سرا
  • ۷۱ هزار واحد مسکونی در استان قم درحال ساخت است
  • بیش از ۱۹ هزار واحد مسکونی در سمنان در حال ساخت است
  • پروژه‌های آماده‌سازی اراضی ۱.۵ میلیون واحد مسکونی در کشور آغاز شد
  • ساخت ۱۹ هزار و ۵۰۰ واحد مسکونی نهضت ملی مسکن در استان بوشهر
  • ساخت بیش از ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن در کشور آغاز شده است