Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-07@17:04:05 GMT

ترکیب عجیب داوران جشنواره فیلم فجر

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۹۶۴۴

ترکیب عجیب داوران جشنواره فیلم فجر

با حکم ابراهیم داروغه‌زاده، اعضای هیات داوران بخش «سودای سیمرغ» سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر معرفی شدند.

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا، نرگس آبیار نویسنده و کارگردان سینما، تورج اصلانی کارگردان و مدیر فیلمبرداری سینما، عباس بلوندی طراح صحنه و لباس سینما، رضا پورحسین مدیر فرهنگی، فریدون جیرانی نویسنده و کارگردان سینما، سعید راد بازیگر سینما، محمدمهدی عسگرپور کارگردان و تهیه‌کننده سینما، طهماسب صلح‌جو منتقد سینما و مازیار میری کارگردان سینما، ۹ داوری هستند که امسال آثار بخش «سودای سیمرغ» سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر را مورد ارزیابی قرار می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نکته جالب توجه درباره حضور افراد از طیف‌های مختلف است. حضور فریدون جیرانی به عنوان یکی از داوران بخش سودای سیمرغ که امسال در جشنواره فیلم فجر بزرگداشتی برای او برگزار می‌شود پیش از این از سوی رسانه‌ها پیش‌بینی شده بود. حضور یک فیلمبردار، طراح صحنه و لباس و یک مدیر فرهنگی می‌تواند از نکات جالب درباره لیست داوران جشنواره باشد. 

این داوران با حکم ابراهیم داروغه‌زاده دبیر سی و هشتمین جشنواره ملی فیلم فجر، ۲۲ فیلم بخش سودای سیمرغ را داوری خواهند کرد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: محمدمهدی عسگرپور سعید راد فریدون جیرانی تورج اصلانی مازیار میری ابراهیم داروغه زاده داوران سیمرغ جشنواره فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۹۶۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز فارس، معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش جهرم گفت: نخستین جشنواره خواندن و اختتامیه سومین جشنواره خوشنویسی دانش آموزان ابتدایی در سالن علامه امینی جهرم برگزار شد.
عبدالصمد یاسمی پور افزود: جشنواره خواندن که شامل گلستان خوانی، شاهنامه خوانی و متون کهن است با هدف تقویت و کسب مهارت دانش آموزان، قدرت بیان، روان خوانی، علاقه به مطالعه و آشنایی با زبان و ادبیات فارسی و ایجاد فرصت برای شناخت استعداد و توانایی دانش آموزان برپا شد.
وی افزود: در نخستین دوره جشنواره خواندن، بیش از ۳۰۰ اثر تولیدی به واحد آموزش ابتدایی ارسال شد که ۴۳ اثر منتخب به مرحله اختتامیه جشنواره و اجرا راه یافت  و از آنان تقدیر شد.
همچنین ۶۰۰ اثر خوشنویسی به جشنواره ارسال و از ۷۶ برگزیده ، تجلیل شد.
شهرستان جهرم در جنوب فارس و در فاصله ۱۹۰ کیلومتری شیراز قرار دارد.

دیگر خبرها

  • تیم بسکتبال ذوب‌آهن در سودای صعود به فینال از اصفهان
  • «با قید محرمانگی» از اوبرهاوزن جایزه گرفت
  • «سامپو» فینالیست جشنواره اسپانیا‎یی شد/ «آمرغ» به کانادا می‌رود
  • حضور مخرب هوش مصنوعی در سینما/ به جوانان اعتماد کنیم
  • برگزاری جشنواره خواندن و خوش نویسی در جهرم
  • «له له» جایزه جشنواره هیوستون را گرفت
  • افتتاح گنجینه کیانوش عیاری در موزه سینما/ ۴ فیلم مرمت‌شده از کارگردان روز باشکوه روی پرده می‌رود
  • پایان تصویربرداری فیلم «ویلای موروثی»/ روایتی از زندگی یک باغبان
  • سینما به روایت سینما/ دیوار میان پایتخت و شهرستان با «آپاراتچی» فروریخت
  • فیلمی که دیوار میان پایتخت و شهرستان را از بین برد