Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-05-08@09:00:15 GMT

برتری یک نیمه ای پرسپولیس مقابل تراکتور

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۶۹۶۹۲

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، پرسپولیس در هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت 15:15 امروز در ورزشگاه آزادی میزبان تراکتور است.

نیمه نخست این دیدار با برتری یک بر صفر تیم میزبان به پایان رسید.

تک گل پرسپولیس در این نیمه را علی علیپور در دقیقه 9 بازی روی پاس وحید امیری به ثمر رساند.

ساکت الهامی، سرمربی تراکتور در وقت‌های تلف شده این نیمه از سوی اکبریان، داور مسابقه از زمین بازی اخراج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی تیکدری (1) و رضا اسدی (45) از تراکتور و مهدی ترابی (8) و شجاع خلیل‌زاده (36) از پرسپولیس با کارت زرد داور جریمه شدند.

 

ترکیب پرسپولیس

علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل‌زاده، سیدجلال حسینی، مهدی شیری، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، احمد نوراللهی، وحید امیری، مهدی ترابی، علی علیپور و کریستین اوساگوآنا.

 

ترکیب تراکتور

رشید مظاهری، ایمان سلیمی، محمدرضا خانزاده، مهدی تیکدری، میثم تیموری، اکبر ایمانی، رضا اسدی، مسعود شجاعی، اشکان دژاگه، احسان حاج‌صفی و ساسان انصاری.

 

شرح گل در دقیقه 9: علی علیپور روی یک حمله تند و تیز روی پاس وحید امیری در موقعیت خوبی قرار گرفت و پس از استپ سینه توپ را از بالای سر رشید مظاهری تبدیل به گل کرد.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ برتر فوتبال تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۹۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزی که آلوز ستاره تراکتور نبود! (عکس)

به گزارش ورزش سه، مهدی حسینی هافبک دفاعی تیم فوتبال تراکتور در بازی رفت مقابل فولاد خوزستان عملکرد فوق‌العاده‌ای داشت و با 2 شوت سرکشی که به سمت دروازه کریستوفر کنت شلیک کرد سه امتیاز را برای تراکتور به ارمغان آورد.

مهدی حسینی در آن مسابقه مرد اول تراکتور بود و با نفوذهای به موقع درون محوطه فولاد خودش را در شرایط شوت‌زنی قرار می‌داد و با ضربه محکم و مهار نشدنی دو گل به ثمر رساند و ستاره میدان بود.

این مسابقه دومین دبل دوران فوتبال مهدی حسینی بود و او پیش از این زمانی که در آلومینیوم اراک توپ می‌زد با 2 گلی که مقابل نفت مسجد سلیمان به ثمر رساند زمینه ساز پیروزی دو بر یک آنها شد.

مهدی حسینی در این فصل یک گل هم مقابل شمس‌آذر به ثمر رساند تا در 23 حضور خود به عنوان بازیکن و تعویضی 3 گل با پیراهن تراکتور به ثمر رسانده باشد.

او در بازی با فولاد با انگیزه‌های خاصی به میدان خواهد رفت و به دنبال تکرار عملکرد فوق‌العاده در نیم فصل نخست خواهد بود.

دیگر خبرها

  • مذاکره مهدی ترابی با باشگاه لیگ برتری؟
  • وحید امیری وارث پست و بازوبند امید؛ کاپیتان پرسپولیس با اخلاق، اما بی‌سیاست!
  • برتری تراکتور و هوادار در نیمه اول/ صنعت نفت جان گرفت
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| برتری یک نیمه‌ای پرسپولیس مقابل نساجی
  • پلن B و C اوسمار برای جانشینی اورونوف
  • تغییرات احتمالی پرسپولیس در صورت غیبت اورونوف
  • روزی که آلوز ستاره تراکتور نبود! (عکس)
  • نوبت به تست مهدی ترابی در پست جدید رسید
  • جانشین کاپیتان پرسپولیس مشخص شد
  • صادقی یا امیری: اوسمار امروز تصمیم می‌گیرد