Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان استاندار لرستان گفت: پروژه‌های میراث فرهنگی براساس تصمیمات غلط بلاتکلیف هستند.

سید موسی خادمی امروز در ستاد اقتصاد مقاومتی که در محل استانداری لرستان برگزار شد، در خصوص حل مشکل پرداخت مطالبه سپاه برای آزادسازی حریم قلعه فلک‌الافلاک اظهار کرد: نیاز است سپاه نماینده‌ای را به میراث فرهنگی لرستان معرفی کند تا این مهم تعیین تکلیف شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تصمیم نهایی در مورد مشکل پرداخت مطالبه سپاه از محل اسناد خزانه در تهران گرفته خواهد شد.

استاندار لرستان درباره وضعیت هتل صخره‌ای خرم‌آباد بیان کرد: متاسفانه این طرح هنوز انجام نشده و نمایندگان پیگیری این پروژه عوض می‌شوند.

خادمی با اشاره به اینکه سرمایه‌گذار این پروژه را نمی‌شناسم، گفت: سرمایه‌گذار پروژه هتل صخره‌ای خرم‌آباد با مسئولان راه و شهرسازی استان جلسه‌ای را تشکیل و این مساله را تعیین تکلیف کنند و چنانچه این سرمایه‌گذار رغبت برای ادامه کار داشت با او همکاری و اگر با کارشناسی مایل به ادامه کار نبود حقوق دولت رعایت شود.

نماینده عالی دولت در استان درباره وضعیت طرح گردشگری سدحوضیان گفت: این قابل دفاع نیست که سرمایه‌گذار زمینی را از ما بگیرد و پس از ایجاد ارزش افزوده روی آن به دیگری بفروشد و در این باره مدت زمانی تعیین شود در زمینی که به سرمایه‌گذار واگذار شده کار شروع شود و گرنه زمین پس گرفته شود.

وی بیان کرد: چنانچه ظرف سه تا چهار ماه آینده عملیات اجرایی توسط سرمایه‌گذار آغاز نشد، کل قرار داد شرکت فسخ و طرح به سرمایه‌گذار دیگری واگذار شود.

خادمی اضافه کرد: پروژه‌های مذکور پروژه‌های مزمنی هستند که متاسفانه براساس تصمیمات غلط بلاتکلیف هستند و باید این پروژه‌ها قبل از ارائه به کارگروه بررسی و سپس برای مصوب شدن به کارگروه ارجاع می ‌شدند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی فرهنگی و هنری ميراث فرهنگي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۹۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راهیابی ماندستان به جشنواره رسانه‌ای میراث فرهنگی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر؛ در بخش مستند نیمه بلند تلویزیونی، از بین متقاضیان شرکت کننده از سراسر کشور، بخش آثار تاریخی و گردشگری مجموعه مستند ماندستان (ویژه شهرستان دشتی) مجوز لازم به مرحله پایانی را کسب کرد.

مستند تلویزیونی ماندستان به مدت ۳ سال در ۱۵ قسمت تلویزیونی تولید شده است که از خرداد تا آبان ماه ۱۴۰۲ به صورت هفتگی از آنتن سیمای استانی مرکز بوشهر پخش شد.

تهیه کننده و کارگردان مستند تلویزیونی ماندستان سید علاالدین امیری، کارشناس ارشد مهندسی الکترونیک و مخابرات است.

دیگر خبرها

  • یکپارچه‌سازی ۶۵ هزار هکتار زمین کشاورزی به سرمایه‌گذار چینی واگذار شد
  • ارائه خدمات به بیش از ۱۶۰۰ سرمایه‌گذار و فعال اقتصادی
  • آمادگی سرمایه گذار برای ساخت مدرن ترین شهربازی در نیشابور
  • رقم زدن حرکات توسعه‌ای با جذب سرمایه گذار
  • زرشک افین و عناب خوسف در مسیر ثبت در جیاس
  • گرگان گران اداره می‌شود/ ناتوانی در جذب سرمایه گذار برای توسعه
  • قصه سنگلج به کجا رسید؟
  • سایت بازیافت در انتظار سرمایه‌گذار/اختصاص ۸ هکتار زمین برای رفع مشکل آرامستان
  • راهیابی ماندستان به جشنواره رسانه‌ای میراث فرهنگی
  • سایت بازیافت شهرداری در انتظار سرمایه‌گذار/اختصاص ۸ هکتار زمین برای رفع مشکل آرامستان شهر