Web Analytics Made Easy - Statcounter

تین نیوز

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از اعزام ماشین‌آلات جدید برای تجهیز و تقویت جبهه‌های کاری فعال در ترمیم و بازسازی زیرساخت‌های جاده‌ای آسیب دیده استان هرمزگان خبر داد و گفت: با احتساب ماشین‌آلاتی که تا هفته آینده اعزام می‌شوند،‌ مجموع ماشین‌آلات اعزامی به ۳۵ دستگاه می‌رسد.

به گزارش تین‌نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی،عبدالهاشم حسن نیا با اشاره به سفر امروز خود به استان هرمزگان اظهار داشت: در جریان این سفر از راه‌ها و ابنیه فنی استان که در مواجهه با سیل اخیر دچار آسیب دیدگی شدند بازدید به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بازدید امروز علاوه بر مسیرهایی که هفته گذشته از سوی وزیر راه و شهرسازی مورد بازدید قرار گرفته بود، از چند ‌راه اصلی، روستایی و فرعی آسیب دیده دیگر از  جمله در مسیر شهرستان جاسک، بشاگرد و سایر شهرستان‌ها بازدید شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی هدف از بازدید امروز را ارزیابی و نظارت بر عملکرد اکیپ‌های کاری واقع در مسیر‌های خسارت دیده از سیلاب در استان هرمزگان عنوان کرد و گفت: با توجه به خسارت‌های ناشی از سیلاب در استان هرمزگان، علاوه بر ماشین‌آلاتی که در هفته گذشته به استان اعزام شد،‌ با هدف تجهیز و تقویت جبهههای کاری فعال در ترمیم و بازسازی زیرساخت‌های جاده‌ای آسیب دیده استان تعدادی دیگر تا هفته آینده اعزام می‌شوند که مجموع ماشین‌آلات اعزامی به ۳۵ دستگاه می‌رسد.

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با اشاره به ۳۲۰ میلیارد تومان برآورد اولیه خسارت ناشی از سیل به زیرساخت‌های جاده‌ای استان هرمزگان بیان داشت: پس از پایان بازدید‌های میدانی در مورد نیازها و اعتبارات احتمالی لازم برای استان تصمیم‌گیری می‌شود.

حسن‌نیا از احداث پل خرپایی موقت بر روی رودخانه جگین هرمزگان خبر داد و گفت: این پل به طول ۴۵ متر طراحی و قطعات آن ساخته شده است، تا در نقطه مناسب نصب شود.

وی یادآور شد: تا زمان تکمیل عملیات ساخت پل اصلی مردم می‌توانند از پل موقتی که نصب خواهد شد، برای تردد و عبور و مرور استفاده کنند.  

رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بعد از ظهر امروز استان هرمزگان را به مقصد سیستان و بلوچستان با هدف بازدید و ارزیابی از راه‌ها و ابنیه فنی آسیب دیده ترک می‌کند.

گفتنی است، رضا اکبری سرپرست معاونت راه‌های فرعی و روستایی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای عبدالهاشم حسن نیا معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای را در این سفر همراهی می‌کند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

منبع: تین نیوز

کلیدواژه: معاون وزارت راه و شهرسازی وزیر راه و شهرسازی تین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تین نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۹۸۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم اخترشناس عصر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همه مسیرهای روستایی در شهرستان دشتی که در پی بارندگی دچار انسداد شده بود، با فروکش کردن رودخانه‌های محلی، بازگشایی شد، هرچند به رویه برخی جاده‌ها خسارت وارد شد که راهداران پیگیر ترمیم آن هستند.

اخترشناس افزود: تنها محور فرعی شیرینو کنگان به گله دار در استان فارس به دلیل ریزش ترانشه ها مسدود است که ۱۳ نیروی راهداری با هفت دستگاه ماشین آلات سبک و سنگین در تلاش برای رفع خطر و بازگشایی این جاده هستند.

وی یادآور شد: سایر محورهای استان باز و نیروهای راهداری با تمام توان عملیات هدایت آب‌های سطحی، رفع آب گرفتگی و پاکسازی سطح محورها را انجام داده‌اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان بوشهر با اشاره به هشدار هواشناسی درباره نفوذ یک سامانه بارشی طی روز سه‌شنبه خاطرنشان کرد: کاربران جاده‌ای می‌توانند از طریق تماس با شماره ۱۴۱ یا مشاهده سایت اینترنتی در جریان آخرین وضعیت راه‌های استان و کشور قرار بگیرند.

کد خبر 6097644

دیگر خبرها

  • ماجرای رسوب ۱۰۰۰ دستگاه ماشین‌آلات راهسازی در بندرعباس
  • باید از ماشین‌آلات معدنی تولید داخل حمایت شود
  • بلاتکلیفی هزار و ۶۲ دستگاه ماشین آلات راهسازی در بندرشهید رجایی/ تعیین تکلیف به زودی
  • فروش ماشین آلات پرابهام براساس قانون/ ۱۵۰۰ دستگاه فروخته شد
  • نجات راه‌سازی با اقدام به‌موقع دستگاه قضا
  • ضرورت تداوم تلاش‌ها برای ارتقای کیفیت و ایمنی جاده‌ها
  • نیاز مناطق سیل‌زده بلوچستان به ماشین‌آلات سنگین
  • خسارت بارندگی به برخی جاده‌های استان بوشهر/ یک محور مسدود است
  • حمل و نقل ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان جاده‌ای هرمزگان
  • جابجایی ۳۰ میلیون تن کالا در محور‌های مواصلاتی هرمزگان