Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر مرکز تخصصی رادیوتراپی و انکولوژی رضا مشهد از ساخت یک مهمان‌سرا در کنار این مرکز خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین، فاطمه ورشویی تبریزی، امروز ۶ بهمن در نشست خبری که در خصوص هفته ملی سرطان در مرکز معاونت بهداشتی علوم پزشکی مشهد برگزار شد، اظهار کرد: مرکز انکولوژی امام رضا(ع) وابسته به انجمن حمایت از بیماری‌های سرطانی و یک سازمان مردم نهاد و کاملا خیریه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حوزه درمان این مرکز  با تعرفه دولت و حوزه تشخیص با تعرفه خیریه مشغول خدمت‌رسانی است.

وی افزود: مرکز تخصصی رادیوتراپی و انکولوژی رضا از لحاظ امکانات و تجهیزات بزرگترین مرکز انکولوژی در شرق کشور است که دارای پنج دستگاه شتاب‌دهنده، دستگاه پرتودرمانی و درون حفره‌ای و ۲۶ تخت شیمی‌درمانی به صورت مجزا برای خانم‌ها و آقایان است.

مدیر مرکز رادیوتراپی و انکولوژی رضا، بیان کرد: این مرکز دارای بخش‌های تشخیصی که شامل بخش  تصویربرداری، بخش پزشکی هسته‌ای، آزمایشگاه تخصصی، ماموگرافی دیجیتال، کولونوسکوپی و آندوسکوپی، رادیولوژی و … است. همچنین کلینیک‌های تخصصی با ۲۰ استاد متخصص و کلینیک گوارش با ۶ استاد متخصص با دستگاه‌های کاملا مجهز مشغول خدمت‌رسانی هستند.

ورشویی خاطرنشان کرد: در بخش شیمی‌درمانی با مجهز بودن به دو سالن شامل دندانپزشکی، مشاوره و روانشناسی، کلاس‌های یوگا، کلینیک مراقبت از زخم جهت بیماران سرطانی در این مرکز وجود دارد.

وی افزود: در مرکز حمایت از بیماران سرطانی مشهد برای استقرار و نگهداری بیماران غیر بومی آسایشگاهی فراهم شده است. در حال حاضر، آسایشگاه  دارای ۶۰ تخت است که پذیرای تعداد زیادی بیمار به صورت رایگان است.  

مدیر مرکز رادیوتراپی و انکولوژی رضا، عنوان کرد: در کنار این مرکز پروژه  عظیم بیمارستان ناظران در دست ساخت است و امید داریم  تا اسفند ماه بخش ساختمانی آن به پایان برسد و تا اردبیهشت سال آینده فاز یک این بیمارستان با ظرفیت ۵۰ تخت را به بهره‌برداری برسانیم.

وی ادامه داد: پروژه بعدی ما ساخت مهمان‌سرایی در کنار انکولوژی رضا (ع) است. در حال حاضر به دلیل مشترک بودن اتاق بیماران نمی‌توانیم همراه بیمار را پذیرش کنیم مگر بیمار شرایط حادی داشته باشد.   طبق این پروژه ۵۰ سوئیت ساخته  خواهد شد. هدف از این پروژه اسکان بیماران به همراه خانواده‌هایشان در دوران درمان آنها خواهد بود.

منبع: ایسنا

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: مرکز انکولوژی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۹۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در مشهد

مرحله کتبی نوزدهمین دوره آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن، همزمان با سراسر کشور، در مشهد برگزار شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم  از مشهد، مهدی رمضانی در جمع خبرنگاران در خصوص آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان ‌قرآن اظهارداشت: در این دوره از آزمون 1618 داوطلب شامل 488 نفر از برادران و 1130 نفر از خواهران در شهر‌های مشهد، تربت حیدریه، تربت جام، نیشابور، کاشمر، سبزوار و خواف، در رشته‌های حفظ 10 جزء، حفظ 20 جزء و حفظ کل قرآن در استان خراسان رضوی به رقابت پرداختند.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل تبلیغات اسلامی خراسان رضوی در ادامه گفت: داوطلبانی که 80 درصد امتیاز آزمون در مرحله کتبی را کسب کنند، مجاز به شرکت در مرحله شفاهی آزمون خواهد بود که در این مرحله و به صورت حضوری، مواردی از قبیل حسن حفظ، صوت، لحن، تجوید و وقف و ابتدا، مورد سنجش اساتید قرار خواهد گرفت.

وی خاطرنشان کرد: تعداد افرادی نکه در 2 بخش کتبی و شفاهی آزمون پذیرفته شده و موفق به دریافت مدرک حفظ قرآن شدند نیز هر سال افزایش داشته و از 11 نفر در سال 1385 به 133 نفر در سال 1402 رسیده است.

وی تاکیدکرد : این آزمون از سال 1385 برگزار می‌شود و تعداد شرکت‌کنندگان در آزمون نیز هر سال در مقایسه با سال پیش از آن افزایش یافته است. برای نمونه، آزمون سال گذشته در استان خراسان رضوی با حضور 1167 نفر برگزار شد و تعداد شرکت‌کنندگان در سال جاری با حدود 40 درصد افزایش به 1618 نفر رسیده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سازمان نظام مهندسی بازوی تخصصی راه وشهرسازی آذربایجان غربی
  • تیم فوتسال سیمین کک شاهرود مغلوب مهمان مشهدی شد
  • آزمون سراسری اعطای مدرک تخصصی حافظان قرآن در مشهد
  • تیم فوتسال سیمین کک شاهرود مغلوب تیم مهمان مشهدی شد
  • نوزدهمین آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در مشهد
  • افتتاح واحد تخصصی فیزیوتراپی کف لگن در شهرکرد
  • حواشی ناتمام «حشاشین»، مهمان ویژه نمایشگاه کتاب و خبرهای جدیدی از حج
  • درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی دانشگاه علوم پزشکی مشهد از گردشگری سلامت در ۱۴۰۲
  • درآمد ۱۰۰۰ میلیاردی مشهد از گردشگران سلامت در ۱۴۰۲
  • تجلیل از ۱۵۰ استاد و مربی نظامی و عقیدتی بسیج در مشهد