Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ائتلاف «کار، گشر و میرتس» در پارلمان رژیم صهیونیستی‌ ضمن حمله به رئیس‌جمهور آمریکا و نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی،‌ هشدار داد که «معامله قرن» عواقب وخیمی در پی خواهد داشت.

به گزارش مشرق، ایلان گیلون، نماینده ائتلاف «کار، گشر و میرتس» ضمن حمله به دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا و بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، هشدار داد که «معامله قرن» عواقب وخیمی در پی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش خبری شبکه «عربی ۲۱»به نقل از شبکه رسمی صهیونیستی «کان»، ایلان گیلون در ارتباط با «معامله قرن» گفت: « سرنوشت معامله قرن شکست است و عواقب آن وخیم خواهد بود».

بیشتر بخوانید:

وحشت ارتش اسرائیل از پیامدهای اعلام «معامله قرن» جهاد اسلامی: وضع رو به تنش است

گیلون در ادامه گفت: «سخن از پیمان میان نخست‌وزیر نتانیاهو و ترامپ رئیس‌جمهور آمریکاست این دو رهبر در چندین پرونده فساد دست داشته‌اند و هر کدام از آنها حلقه نجات را به سمت دیگری پرتاب می‌کند».

نماینده ائتلاف «کار، گشر و میرتس» در پارلمان رژیم صهیونیستی‌ در ارتباط با سرنوشت طرح یادشده گفت:‌ «جزئیاتی که رسانه‌ها درباره آن (معامله قرن) منتشر کرده‌اند حاکی از آن است که سرنوشت این طرح شکست است». گیلون در ادامه افزود:‌ «رویای الحاق و به حساب نیاوردن فلسطینیان به عنوان یکی از طرف‌های آن [معامله قرن] ثابت می‌کند که این معامله قرارداد بدی است و ما در آستانه درگیرهای شدید و تنشی خطرناک هستیم».

«معامله قرن» به طرح دولت «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور آمریکا گفته می‌شود که برای ایجاد سازش دولت فلسطین و رژیم اشغالگر قدس تدوین شده و آن را طرح صلح می‌خوانند. بنا بر این طرح، رژیم اسرائیل، در ازای دریافت امتیازهایی فراتر از تعهدات قبلی سازمان آزادی‌بخش فلسطین و قطعنامه‌های شورای امنیت و همچنین الحاق بخش‌هایی از مناطق اشغال‌شده به خاک خود، با تشکیل دولت مستقل فلسطینی موافقت می‌کند اما نه پایتختی قدس را می‌پذیرد نه بازگشت میلیون‌ها آواره را.

در همین ارتباط، امروز یکشنبه، بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی، اعلام کرد که رئیس جمهور آمریکا در روزهای آینده طرح موسوم به معامله قرن را رونمایی خواهد کرد

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: هواپیمای اوکراینی سردار سلیمانی انتخابات98 لیگ قهرمانان آسیا بنیامین نتانیاهو رژیم اسرائیل ترامپ رژیم صهیونیستی آمریکا معامله قرن رژیم اشغالگر قدس سازمان آزادی بخش فلسطین سازمان آزادیبخش فلسطین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۶۹۹۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا

به گزارش خبرگزاری مهر، شبکه «ای بی سی نیوز» روز چهارشنبه به نقل از مقامات آگاه گزارش داد که با توجه به اینکه امکان حبس کوتاه مدت «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا به دلیل اتهامات قضائی وجود دارد، سرویس مخفی این کشور چند جلسه برای برنامه ریزی اقدامات مرتبط برگزار کرده است.

منابع آگاه اعلام کردند با این حال سرویس مخفی آمریکا هنوز برنامه مشخصی در این باره ندارد.

سرویس مخفی آمریکا مسئول محافظت از رؤسای جمهور فعلی و سابق این کشور (و همچنین خانواده‌های آنها) است، اما حفاظت از رئیس جمهور سابق در زندان یک مورد بی سابقه خواهد بود.

نامزد احتمالی جمهوری خواهان در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در یکی از پرونده‌های قضائی خود به جعل سوابق تجاری مربوط به پرداختی سال ۲۰۱۶ به استورمی دنیلز، ستاره سابق فیلم‌های غیراخلاقی، متهم شده است.

کد خبر 6088028

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور آمریکا لایحه فیلترینگ یا فروش تیک‌تاک را امضا کرد
  • جو بایدن به زودی می‌میرد | دلیل پیروزی احتمالی ترامپ مشخص شد
  • تشدید اختلافات داخلی در اسرائیل؛ وزیر صهیونیستی خواهان برکناری فرمانده ارتش شد
  • سناریوی زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • پلوسی: نتانیاهو مانع صلح است، باید استعفا کند
  • بایدن حین کنایه به ترامپ گاف داد!
  • پلیس فرانسه نماینده پارلمان را بابت انتقاد از اسراییل احضار کرد
  • نماینده ارشد پارلمان فرانسه به دلیل انتقاد از اسراییل احضار شد
  • گفتگوی تلفنی معاون بایدن با رئیس رژیم صهیونیستی
  • گفت‌وگوی کامالا هریسر با رئیس رژیم صهیونیستی