Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@14:09:43 GMT

علت تلفات پرندگان همچنان در دست بررسی است

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۰۰۲۰

علت تلفات پرندگان همچنان در دست بررسی است

حسینعلی ابراهیمی کارنامی در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه علت تلفات و مرگ غیرعادی پرندگان مهاجر در میانکاله همچنان در دست بررسی است، اظهار داشت: قطعان این تلفات به دلیل آنفلوانزای فوق حاد پرندگان یا نیوکاسل نیست.

وی با بیان اینکه خرید و فروش هرگونه پرنده مهاجر آبزی و کنار آبزی در سطح استان مازندران ممنوع شده است، افزود: با توجه به تلفات غیرعادی پرندگان مهاجر درتالاب بین المللی میانکاله و نامشخص بودن علت این تلفات، بنابر تصمیمات اتخاذ شده از سوی ستاد مدیریت بحران استان مازندران، هرگونه شکار پرندگان مهاجر در شرق استان تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ابراهیمی افزود: همچنین به منظور حفظ بهداشت و سلامت انسانی، فعالیت بازار عرضه پرندگان مهاجر در فریدونکنار تا مشخص شدن علت دقیق تلفات، متوقف شد، لذا از کلیه هم استانی‌های عزیز درخواست می‌شود برای حفظ سلامت خود از خرید و مصرف هرگونه لاشه پرندگان وحشی جداً خودداری کنند.

به گزارش مهر، تاکنون حدود ۲۰۰۰ بال پرنده مهاجر در تالاب میانکاله به دلیل مرموز و ناشناخته تلف شده است.

کد خبر 4835829

منبع: مهر

کلیدواژه: پرندگان مهاجر اداره کل محیط زیست مازندران بارش برف بوشهر دهه فجر سیل سیستان و بلوچستان تعطیلی مدارس گرگان قزوین ایلام شهرکرد شیراز انتخابات 98 خطبه های نماز جمعه قاسم سلیمانی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۰۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل شبستر تلفات جانی نداشت

به گزارش خبرگزاری مهر، عبدالصمد رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: با اشاره به اینکه در برخی مناطق استان از جمله انگشتجان شبستر سیل رخ داده است، گفت: سیل امروز هیچ گونه تلفات جانی به دنبال نداشته است و منجر به ورود خسارت به حدود ۴ دستگاه خودرو شد.

کد خبر 6095967

دیگر خبرها

  • فیلم| فرود پرندگان مهاجر در گرمه خراسان
  • تالاب گرده‌قیت نقده احیا شد
  • کاهش ۳۰ درصدی شمار پرندگان مهاجر
  • حضور ۷ گونه پرنده مهاجر در تالاب بین‌المللی هامون
  • تالاب‌های پلدختر زیستگاه ۳۵ نوع پرنده مهاجر
  • سخنگوی شورای نگهبان: لایحه حجاب هنوز کار دارد؛ ایرادات همچنان باقی است /کنایه به روحانی: وقتی تایید می شوید، سطح درک شورا بالاست؟ /تایید تشکیل سازمان «سپند»
  • خراسان شمالی میزبان پرندگان مهاجر عبوری است
  • انتقال تلفات نظامیان اسرائیلی در غزه به بیمارستان با ۵ بالگرد
  • بازگشت بیش از ۱.۵ میلیون مهاجر به افغانستان
  • سیل شبستر تلفات جانی نداشت