Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و تراکتور که از ساعت ۱۵:۱۵ امروز در ورزشگاه آزادی برگزار شد، با درگیری‌های شدید بین هواداران دو تیم همراه بود.

* قضاوت محمدرضا اکبریان در نیمه اول این مسابقه بارها مورد اعتراض بازیکنان دو تیم به خصوص تراکتور قرار گرفت. در این میان، مسعود شجاعی هافبک تیم فوتبال تراکتور، اعتراضات تندتری نسبت به سایر بازیکنان این تیم داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

* اشکان دژاگه که بازوبند کاپیتانی تراکتور را بر بازویش بسته بود، اواسط نیمه اول با شجاع خلیل‌زاده درگیری لفظی پیدا کرد. درگیری بین این دو بازیکن چند دقیقه‌ای طول کشید و اشکان دژاگه بارها برای مدافع پرسپولیس، خط و نشان کشید.

* هواداران تیم فوتبال تراکتور پس از توهین‌های تماشاگران پرسپولیس، اواسط نیمه اول اقدام به پرتاب سنگ سمت آنها کردند و جو متشنجی در ورزشگاه آزادی حاکم شد؛ این امر باعث دخالت نیروی انتظامی مستقر در استادیوم آزادی شد.

* سید جلال حسینی کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس برخلاف سایر بازیکنان سعی داشت درگیری‌های لفظی داخل زمین را با صحبت‌های خود از بین ببرد.

* اقدام برخی تماشاگران در پرتاب سنگ به سمت تماشاگران مقابل اقدامی بسیار خطرناک بود که می توانست اتفاقات تلخی را رقم بزند. تماشاگرانی که بدون حاشیه در حال تماشای بازی بودند بیشتر از حاشیه سازان در خطر برخورد سنگ قرار داشتند.

باید دید واکنش کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به این سنگ پردانی تماشاگران دو تیم چه خواهد بود.

کد خبر 4835800 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس ورزشگاه آزادی تهران تیم فوتبال تراکتور تیم فوتبال استقلال تهران تیم فوتبال پرسپولیس لیگ قهرمانان فوتبال آسیا لیگ برتر فوتبال ایران کشتی آزاد کنفدراسیون فوتبال آسیا کاراته لیگ جهانی کاراته وان وزارت ورزش و جوانان تیم فوتبال تراکتور باشگاه پرسپولیس فرهاد مجیدی تیم فوتبال شهر خودرو مشهد کشتی فرنگی تیم ملی فوتبال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۰۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| امید نورافکن پیش از ماجرای جنجالی علیه پرسپولیس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، اتفاقات و حواشی دیدار رفت سپاهان و پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان و در روزی که امید نورافکن به دلیل مصدومیت از ترکیب طلایی پوشان اصفهانی دور بود، سبب شد تا هواداران پرسپولیس مثل همیشه نگاه ویژه‌ای به این بازیکن با حضورش در ورزشگاه آزادی داشته باشند.

بنابر روایت ورزش سه، پس از اتفاقات بازی رفت دو تیم ستاره مصدوم تیم فوتبال سپاهان با محرومیت مواجه شد. البته به دلیل اینکه نورافکن دوران نقاهت را سپری می‌کرد این محرومیت نه به ضرر او تمام شد و نه سپاهان، و او توانست در دوران مصدومیت اتفاقات و حواشی دیدار رفت ال‌کلاسیکوی فوتبال ایران را به فراموشی بسپارد.

همین اتفاقات سبب شد تا وقتی هواداران پرسپولیس با امید نورافکن مواجه شدند، شعارهای تندی علیه او در ورزشگاه آزادی سر بدهند و هر چه دم دست‌شان می‌آمد را به سمت او پرتاب کنند.


ماجرای امید نورافکن و هواداران پرسپولیس یکی از داستان‌های حاشیه‌ساز فوتبال ایران است که در آخرین رویارویی هم مطابق انتظار دوستانه نبوده و مصاحبه نورافکن در میکسدزون آزادی و سپس انتشار یک استوری و ابراز خوشحالی از نرسیدن پرسپولیس به صدر هم این داستان را بدتر کرده است.

تصویری که مشاهده می‌کنید دقایقی پیش از سوت پایان و رسیدن نورافکن به رختکن و چک کردن تلفن همراه و انتشار یک استوری است که حسابی هواداران پرسپولیس و سپاهان را شاکی کرد.

۲۵۸۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903205

دیگر خبرها

  • نیکبخت:استقلال یک مدیر ورزشی می‌خواهد که باشگاه را خوب مدیریت کند/تماشاگران بی فرهنگ در ورزشگاه‌ها باید شناسایی شوند
  • اعلام رای انضباطی دیدار پرسپولیس و سپاهان/ بازی رفت و برگشت فقط با حضور زنان!
  • رای تاریخی در فوتبال ایران/ برگزاری بازی فصل آینده پرسپولیس و سپاهان فقط با حضور تماشاگران خانم
  • رای تاریخی کمیته انضباطی درباره تماشاگران پرسپولیس و سپاهان
  • حکم بی‌سابقه و تاریخی فدراسیون فوتبال؛ پرسپولیس-سپاهان فصل آتی فقط با تماشاگران زن/ مردان محروم شدند!
  • جریمه ۲۰۰ میلیونی پرسپولیس وسپاهان/ بانوان تنها تماشاگران بازی
  • خدمات اتوبوسرانی برای بازی فوتبال استقلال و ذوب‌آهن
  • عکس| امید نورافکن پیش از اقدام جنجالی علیه پرسپولیس
  • باز هم جنگ در آزادی؛ نورافکن هواداران پرسپولیس را عصبانی کرد
  • عکس| امید نورافکن پیش از ماجرای جنجالی علیه پرسپولیس