Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، مهم‌ترین حوادث امروز یکشنبه ۶ دی ماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

دستگیری ۲ سارق با ۱۱ فقره سرقت

فرمانده انتظامی شهرستان لامرد در این خصوص گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت اماکن خصوصی در سطح شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرهنگ مهراب زارع پور افزود: کارگاهان پلیس آگاهی شهرستان لامرد با انجام اقدامات گسترده پلیسی و بررسی میدانی در نهایت موفق به دستگیری ۲ سارق شدند.

او گفت: در تحقیقات تکمیلی پلیس، متهمان به ۱۱ فقره سرقت از اماکن خصوصی اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

کشف ۵۶ تن کود شیمیایی قاچاق در بوانات

سرهنگ سید ابوالفضل مسعودی گفت: در اجرای منویات مقام معظم رهبری و عزم جدی پلیس در مقابله قاطعانه با قاچاق کالا، این موضوع به صورت جدی دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان بوانات افزود: در اجرای این ماموریت، ماموران با انجام اقدامات اطلاعاتی موفق به شناسایی یک انبار سوله‌ای و کشف یک هزار و ۲۳ کیسه کود شیمیایی قاچاق شدند.

او گفت: برابر دستور قضایی این انبار پلمپ و بنا به اعلام نظر کارشناسان ارزش این محموله بالغ بر ۳ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعلام شده است.

سرهنگ مسعودی افزود: در این خصوص یک متهم دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

کشف دام قاچاق ۳ میلیاردی در ممسنی

سرهنگ محمد هاشم قسام گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق دام، ماموران انتظامی شهرستان ممسنی در بازرسی از خودرو‌های عبوری در بلوار خلیج فارس این شهرستان به یک دستگاه کامیون و نیسان باری مشکوک و به منظور بررسی بیشتر این خودرو‌ها را متوقف کردند.

او افزود: در بازرسی صورت گرفته از این خودرو ها، ۱۰ راس گاو فاقد مجوز دامپزشکی به ارزش ۳ میلیارد ریال کشف و در این خصوص ۲ متهم دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان ممسنی افزود: با توجه به این که بسیاری از بیماری‌های خطرناک حیوانات قابل سرایت به انسان و در واقع مشترک بین دام و انسان است، حمل و نقل این گونه احشام بدون مجوز بهداشتی می‌تواند سلامت شهروندان را به مخاطره بیندازد، لذا شهروندان در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک، مراتب را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

پلمپ ۴۸ واحد صنفی متخلف در کازرون

سرهنگ محمد عبادی نژاد گفت: در راستای ارتقاء امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب، طرح نظارت و کنترل بر اصناف توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی طی چند روز گذشته اجرا شد.

او اظهار داشت: در همین راستا ۱۱۰ واحد صنفی مورد بازدید قرار گرفت که درجریان این طرح، ۴۸ واحد متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت قوانین و مقررات، پارک کردن خودرو‌های نمایشگاهی در پیاده رو‌ها پلمپ و برای تعدادی نیز اخطاریه صادر شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کازرون با اعلام تداوم و تشدید اینگونه برنامه‌ها و اقدامات کنترلی و نظارتی پلیس، از عموم شهروندان خواست در صورت مشاهده هرگونه تخلف، موضوع را از طریق شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حوادث و سرقت استان فارس نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۰۳۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان


به گزارش تابناک به نقل از تسنیم، سرهنگ هادی گندمی گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر اینکه یک خانم با مراجعه به یکی از بانک‌های سطح شهرستان مبلغی پول تقلبی همراه خود دارد، بلافاصله عوامل گشت کلانتری اعزام شدند.

وی افزود: با حضور ماموران انتظامی در بانک مشخص شد خانمی مبلغ 500 میلیون ریال وجه تقلبی  همراه داشته است،که قصد داشته آن‌را به حساب خود واریز کند که متصدی بانک متوجه می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان ایوان با بیان اینکه متهم اعلام کرده که وجه را از فرد دیگری دریافت کرده است، گفت: با تلاش ماموران انتظامی، متهمِ دیگر در یک عملیات منسجم دستگیر شد.

سرهنگ گندمی با اشاره به اینکه هر دو متهم غیربومی و ساکن یکی از استان‌های مرکزی کشور هستند، تصریح کرد: متهمان پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • پلمب واحد صنفی متخلف در بویین میاندشت
  • پلمب۲ تالار متخلف در صومعه‌سرا
  • مُهروموم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • مهر و موم ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر
  • ۱۵ واحد صنفی متخلف در ماهشهر پلمب شد
  • پلمب ۱۸ واحد صنفی متخلف در اهر