Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@21:44:29 GMT

مدیر عامل شرکت نفتی «انی» ایتالیا متهم به فساد شد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۰۶۴۲

مدیر عامل شرکت نفتی «انی» ایتالیا متهم به فساد شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روزنامه وال استریت ژورنال، کلودیو دسکالزی یکی از تأثیرگذارترین مدیران تاریخ شرکت انی بوده، اما پس از ۳۹ سال کار برای این شرکت، اکنون به محاکمه کشیده شده و با اتهام‌هایی درباره پرداخت ۱.۳ میلیارد دلار برای کسب امتیاز حفاری در نیجریه با درک اینکه بیشتر این پول برای رشوه بوده، روبه‌رو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایطی که دسکالزی در دادگاهی در شهر میلان ایتالیا با این اتهام‌ها روبه‌روست، برای به‌دست آوردن مقام مدیرعاملی این شرکت برای سومین دوره پیاپی نیز تلاش می‌کند.

وی از عملکرد خود در رهبری شرکت انی دفاع و حضور در هرگونه فعالیت غیر قانونی را انکار می‌کند.

مدیرعامل انی اعلام کرد می‌خواهد یک دوره دیگر این مقام را به دست بیاورد تا به کارش در تحول این شرکت ادامه دهد و رهبران آینده آن را تربیت کند.

کد خبر 4835851

منبع: مهر

کلیدواژه: تولید نفت قیمت نفت صادرات نفت ایتالیا بانک مرکزی ایران سیل سیستان و بلوچستان قیمت دلار وزارت صنعت معدن و تجارت ویروس کرونا وزارت جهاد کشاورزی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی قیمت نفت بورس قیمت یورو سقوط هواپیمای اوکراینی قیمت سکه بهار آزادی ایالات متحده آمریکا عملیات بازار باز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۰۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیر عامل لیگ برتر: پرونده مالی منچسترسیتی به زودی به نتیجه می‌رسد

پس از سال‌ها کشمکش و طرح اتهامات متعدد، انتظار می‌رود سرنوشت این پرونده در آینده‌ای نه چندان دور مشخص شود. 

ریچارد مسترز، مدیر اجرایی لیگ برتر انگلیس، گفته است پرونده لیگ برتر علیه منچسترسیتی به دلیل ادعای نقض قوانین مالی این لیگ، به زودی حل و فصل خواهد شد.

طرفداری | به گزارش PA، سیتی پس از کسب پیروزی ۴-۰ مقابل برایتون در روز پنجشنبه شب، همچنان در صدر جدول قرار دارد و برای کسب دومین قهرمانی خود پس از ۱۱۵ اتهامی که در فوریه سال گذشته توسط لیگ برتر علیه آن‌ها مطرح شد، پیشتاز است.

مسترز در پاسخ به این سوال که آیا دومین قهرمانی سیتی در حالی که اتهامات علیه آن‌ها همچنان پا برجاست به فوتبال لیگ‌های اروپایی آسیب می‌زند، گفت:

مقامات فوتبال در این جایگاه نیستند که در مورد این‌که دوست دارند چه تیمی قهرمان لیگ شود، گزینشی عمل کنند.

مسترز در سخنرانی خود در مجمع عمومی لیگ‌های اروپایی ادامه داد:

نکته کلیدی این است که این رقابت تا روز آخر فصل پا برجاست. چه کسی می‌داند در روز ۱۹ مِی شرایط از چه قرار خواهد بود؟ بدیهی است که نمی‌توانیم در مورد این پرونده اظهار نظر کنیم؛ تاریخی تعیین شده است و پرونده در آینده‌ای نزدیک به نتیجه خواهد رسید. من نمی‌توانم در این مورد اظهار نظر بیشتری داشته باشم.

قرار است کمیسیونی مستقل،  اواخر امسال به این پرونده رسیدگی کند اما قطعا پیش از پایان فصل جاری این اتفاق نخواهد افتاد. با توجه به حجم اتهامات، تصمیم‌گیری در این پرونده ممکن است تا سال آینده طول بکشد.

سیتی با یک امتیاز کمتر نسبت به آرسنال به استقبال هفته جدید می‌رود اما یک بازی عقب‌افتاده نسبت به توپچی‌ها دارد. اگر آن‌ها بتوانند قهرمان شوند، این چهارمین قهرمانی متوالی و ششمین قهرمانی‌شان طی هفت فصل اخیر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: 

مدیرعامل لیگ برتر: پرونده منچسترسیتی و چلسی با باشگاه‌های کوچک متفاوت است

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • روز حسابرسی نزدیک است: ترس و لرز در منچسترسیتی!‏
  • مدیر عامل لیگ برتر: پرونده مالی منچسترسیتی به زودی به نتیجه می‌رسد
  • بحران دولتی در اسپانیا در سایه اتهام فساد علیه همسر سانچز
  • بازدید مدیر عامل شرکت آبفای استان یزد از تصفیه خانه آب شهر میبد
  • ۴۰۰ خیر مدرسه ساز در چهارمحال‌ و بختیاری وجود دارد
  • مدیر عامل جدید شرکت آب و فاضلاب خراسان شمالی معرفی شد
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • افشای فساد جنسی یک سیاستمدار دیگر در انگلیس
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • فروش ۷ هزار میلیارد ریالی فرآورده‌های نفتی در خراسان جنوبی