Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم ملوان بندرانزلی در مقابل تیم فجرسپاسی شیراز به‌‌ برتری ۲ بر صفر دست یافت. ۰۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۵ استانها گیلان نظرات - اخبار استانها -

به‌گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرانزلی، از هفته بیست و یکم مسابقات لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های ایران عصر امروز تیم‌های فجر سپاسی شیراز و ملوان بندرانزلی از ساعت 14 در ورزشگاه تختی بندرانزلی به‌‌دیدار یکدیگر رفتند که این دیدار با‌ برتری 2 بر صفر تیم ملوان بندرانزلی به‌‌پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 ترکیب  تیم  ملوان  بندرانزلی

مبین عشایر، مهیار زحمتکش، سیامک کوروشی، حافظ یعقوبی(از دقیقه 72 سعید حلافی)، پرهام صیاد، محمدرضا محرمی، ، رضا درویشی، محمدعلی اکبرخواه(از دقیقه 51 محمدرضا نقدی پور)،ارسلان تفضلی، مهدی هاشمی‌نژاد(از دقیقه 83 خشایار زبرجد) و آرمین انبساطی.

سرمربیگری تیم ملوان بندرانزلی را محمد احمدزاده برعهده داشت.

ترکیب  تیم  فجرسپاسی  شیراز

سعید جلالی، امیر شبانی، محمد قنبری، امیرحسین صدقی(از دقیقه 49 ایمان شوریابی)، احسان علوان‌زاده، اسماعیل بابایی(از دقیقه 59 حامد حیدری)، ایوب کلانتری، علی اکبر حیدرنیا(از دقیقه 79 ابوالفضل اعلایی)، میلاد احمدی، محمدحسین کریم زاده و بابا محمدی‌.

سرمربیگری تیم فجرسپاسی شیراز را داوود مهابادی برعهده داشت.

لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های ایران| تساوی داماش گیلانیان مقابل ملوان بندرانزلی‌لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های ایران| برتری ملوان بندرانزلی در مقابل آلومینیوم اراکلیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های ایران| برتری ملوان بندرانزلی در مقابل نیروی زمینی تهران

کارت  زرد: سیامک کوروشی دقیقه 52، پرهام صیاد دقیقه 76(ملوان بندرانزلی) احسان الوان‌زاده دقیقه 39، میلاد احمدی دقیقه 63(فجرسپاسی شیراز)

گل: رضا درویشی دقیقه 10، ارسلان تفضلی دقیقه 75(ملوان بندرانزلی) 

شرح  بازی

نیمه  نخست: تیم ملوان بندرانزلی با استفاده از ارسال از کناره‌ها به‌دنبال رسیدن به‌گل بود که توانست نخستین گل را وارد دروازه تیم فجرسپاسی شیراز کند و در سوی دیگر تیم فجرسپاسی شیراز با‌استفاده از ضد حملات موقعیت‌هایی را بر روی دروازه تیم نیروی زمینی تهران ایجاد کرد اما این حملات بی‌ثمر بود تا بازی در نیمه نخست با‌برتری یک بر صفر تیم ملوان بندرانزلی به‌پایان برسد.

نیمه  دوم: تیم ملوان بندرانزلی با استفاده از عمق دفاع تیم فجرسپاسی شیراز به‌دنبال رسیدن به‌گل بود که توانست دومین گل را وارد دروازه تیم فجرسپاسی شیراز کند و در سوی دیگر تیم فجرسپاسی شیراز با استفاده از ارسال‌های بلند حملاتی را بر روی دروازه تیم ملوان بندرانزلی طراحی کرد اما این حملات بی‌ثمر بود تا بازی با‌برتری 2 بر صفر‍ تیم ملوان بندرانزلی به‌پایان برسد.

حاشیه  بازی

حدود هزار تماشاگر این بازی را از نزدیک تماشا کردند.

بازسازی سکوهای ورزشگاه تختی بندرانزلی بعد از گذشت 2 کماکان ادامه دارد.

داوود مهابادی سرمربی تیم فجرسپاسی شیراز توسط داور بازی از روی نیمکت این تیم اخراج شد.

انتهای پیام/615

R7877/P/S6,71/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۰۶۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم

در چنین روزی در سال 2016، اتلتیکو مادرید و بایرن مونیخ در بازی رفت دیدار نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری 1-0 اتلتیکو به پایان رسید. تک گل این بازی را سائول نیگز روی یک حرکت انفرادی زیبا به ثمر رساند.

دانلود (4.1MB)

دیگر خبرها

  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • قرعه‌کشی جام حذفی؛ سپاهان به گربه‌سیاه خورد
  • مورایس و تارتار رخ در رخ در نبرد نهایی!
  • اعتراض فجرسپاسی به رای بازی جنجالی لیگ یک
  • جام حذفی فوتبال| تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • منچسترسیتی همچنان در تعقیب آرسنال
  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو
  • برتری 1-0 اتلتیکو مادرید مقابل بایرن مونیخ با گل دیدنی سائول نیگز (لیگ قهرمانان اروپا - 2016/4/28) / فیلم
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • توقف منچستریونایتد مقابل تیم انتهای جدولی/ شفیلد به دسته پایین‌تر سقوط کرد + فیلم