Web Analytics Made Easy - Statcounter

همشهری آنلاین- پرسپولیس در روزی که برای اولین بار در این فصل یحیی گل محمدی را بر روی نیمکت خود می‌دید توانست با نتیجه دو بر صفر تراکتور را شکست دهد. علی علیپور و وحیدی امیری دو گل زیبا برای پرسپولیس به ثمر رساندند تا فاصله تیم یحیی با با سایر مدعیان بیشتر شود. ستاره این دیدار بدون شک وحید امیری بود که در نیمه اول با پاس گل زیبای خود زمینه ساز به ثمر رسیدن اولین گل بازی شد و در نیمه دوم با حرکت انفرادی خود با خونسردی هر چه تمام تر گل دوم بازی را به ثمر رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیس در حالی سه امتیاز این بازی را به دست آورد که حتی پیش از آغاز بازی با درگیری هواداران دو تیم و پرتاب سنگ جو استادیوم بر روی سکوها ملتهب بود و بوی خشونت می‌داد. بازی که در نهایت با اخراج ساکت الهامی و کارت زردهایی بسیاری که بازیکنان دو تیم دریافت کردند به پایان رسید.

هفته هفدهم لیگ برتر خلیج فارس

ورزشگاه آزادی؛ تعداد تماشاگر: ۴۰ هزار نفر

تیم داوری: داور: محمدرضا اکبریان/ کمک ها: آرمان اسعدی – سعید قاسمی/ کمک داوران اضافی: علی بای – مرتضی منصوریان/ داور چهارم: بابک عباسقلی زاده/ ناظر: علیرضا کهوری

اخطار 
 

مهدی ترابی (۸)- شجاع خلیل‌زاده (۳۵)- کریستین اوساگوآنا (۷۰)- علیرضا بیرانوند (۷۶)- علی علیپور(۸۳)- کمال‌الدین کامیابی‌نیا (۹۰) از پرسپولیس

مهدی تیکدری‌نژاد (۱)- رضا اسدی (۱+۴۵)-سعید مهری (۸۸)- محمدرضا خانزاده (۱+۹۰) از تراکتور

ترکیب پرسپولیس:

علیرضا بیرانوند شجاع خلیل‌زاده سیدجلال حسینی مهدی شیری محمد انصاری کمال کامیابی‌نیا احمد نوراللهی وحید امیری مهدی ترابی علی علیپور کریستین اوساگوآنا (۷۱- محمدحسین کنعانی زادگان)

سرمربی: یحیی گل محمدی

ترکیب تراکتور:

رشید مظاهری ایمان سلیمی محمدرضا خانزاده مهدی تیکدری میثم تیموری(۵۸-سعید مهری) اکبر ایمانی رضا اسدی مسعود شجاعی اشکان دژاگه(۷۶- رضا شکاری) احسان حاج‌صفی  ساسان انصاری (۶۳- عکاشه حمزاوی)

سرمربی: ساکت الهامی

شرح گل:

پرسپولیس ۱ - تراکتور ۰ (علی علیپور): پرسپولیسی ها در ضد حمله گل زدند. پاس رو به جلوی مهدی ترابی به امیری رسید. امیری از میانه میدان پاس پشت دفاع ارسال کرد و علی علیپور با فرار فوق العاده و ضربه ای دیدنی دروازه مظاهری را فرو ریخت.

پرسپولیس ۲ - تراکتور ۰ (وحید امیری - دقیقه ۵۵): وحید امیری پشت دفاع تراکتور صاحب توپ شد، پس از کنترل توپ با سر، خانزاده را به زیبایی دریبل زد، سپس ایمانی را فریب داد و بعد با ضربه ای دقیق دروازه مظاهری را فرو ریخت.

کد خبر 480653

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۰۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی

آفتاب‌‌نیوز :

پرسپولیس در جام حذفی باخت و از گردونه مسابقات کنار رفت. یک دیدار جذاب و پرگل که ۱۲۰ دقیقه تماشاگران را در هیجان نگه داشت و سرانجام در ضیافت پنالتی بلیط صعود به میزبان رسید.

حذف پرسپولیس به عنوان مدافع قهرمانی آنقدر اتفاق مهمی بود که روی خیلی از اخبار و حواشی سایه بیندازد، اما وقتی که غبار هیجان بخوابد، وظیفه کارشناسان است که حقایق بازی را ببینند و آنالیز کنند.

در این مسابقه پرسپولیس ضعف‌های عجیب و غریبی داشت، اما بازیکنان درخشانی هم داشت. بازیکنانی مثل آل‌کثیر و اورونوف که در همان دقایق ابتدایی نیمه اول تیم مهمان را دو گل پیش انداختند. عیسی در وقت اضافه هم دوباره گل زد.

این روز‌ها خیلی‌ها از کیفیت کار مربی برزیلی پرسپولیس صحبت می‌کنند. آشکارا سبک بازی این تیم تغییر کرده و دیگر نسبت به زمان گل‌محمدی با تیم محتاطی طرف نیستیم. تیمی که بعد از زدن هر گل به فکر زدن گل‌های بعدی است و، چون به حمله فکر می‌کند، در دفاع هم زیاد غافلگیر می‌شود.

همه این حرف‌ها تکراری است، اما یک حقیقت پنهان هم دارد. اینکه هر مربی سیستم و روش بازیش را بر اساس داشته‌هایش طراحی می‌کند. تصور کنید اگر همین دو بازیکن در اختیار یحیی گل‌محمدی بودند چقدر می‌توانست در نتایج این تیم و سرنوشت نیمکت پرسپولیس موثر باشد!

بدون شک داشتن همین دو بازیکن یعنی عیسی و اورونوف در دور رفت می‌توانست چنان تغییری ایجاد کند که یحیی گل‌محمدی حالا حالا‌ها امپراطور سرخ باقی می‌ماند. به خصوص در شیوه بازی تیم یحیی که خط دفاعی سر و سامان بهتری داشت و گل زدن به این تیم سخت بود.

در این سال‌ها تیم یحیی اکثر مواقع وقتی گل اول را می‌زد و جلو می‌افتاد، برنده بازی بود و هر زمانی این تیم از داشتن یک بازیکن تمام کننده و گلزن رنج می‌برد پرسپولیس هم به دردسر می‌افتاد. فقط فرض کنید حتی یکی از این دو بازیکن در تیم یحیی حضور داشتند که فرصت‌های بالای ۷۰ درصدی را همیشه گل می‌کنند، آن وقت الان چقدر همه چیز تفاوت داشت!

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری پس از خراب کردن پنالتی
  • بمب پرسپولیس در تبریز منفجر می شود؛ مهدی ترابی پایان فصل در تراکتور؟
  • حسرت ۶ ساله پرسپولیس در خانه مقابل سپاهان!
  • تعارف ستاره‌های پرسپولیس بعد از اتفاق تلخ/ همه ما مقصر هستیم!
  • تعویض هایی که بلای جان پرسپولیس شد؛ کپی برداری اوسمار از روی دست یحیی
  • نمایش هیجان‌انگیز پرسپولیس و افسوس بزرگ یحیی
  • اگر یحیی گل‌محمدی این ۲ بازیکن را داشت...
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور/ مشکلات شخصی حل خواهند شد؟
  • عکس‌| واکنش 2 پرسپولیسی به خراب شدن پنالتی امیری
  • گل‌محمدی به زودی در تراکتور / مشکلات شخصی یحیی حل شد؟