Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدعلی جاوید روز یکشنبه در نشست کارگروه مدیریت شهری و فضاسازی دهه فجر انقلاب اسلامی گفت: آمادگی واگذاری محیط‌های شهری را برای اطلاع رسانی خدمات دستگاه‌های اجرایی در دهه فجر داریم.

وی با بیان اینکه شهرداری ظرفیت‌ها و زیرساخت‌هایی دارد که از آن استفاده می‌کنیم اظهار داشت: صنوف و بازاریان شهر بیرجند که عموما مردمی متعهد و انقلابی هستند فعالیت‌هایی همچون سال‌های گذشته ویژه ایام دهه فجر خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در راستای تنویر افکار عمومی با دستگاه‌های اجرایی همکاری‌های لازم در دهه فجر را خواهیم داشت.

شهردار بیرجند ضمن انتقاد از نداشتن برنامه مشخص توسط نمایندگان دستگاه‌های اجرایی در این کارگروه گفت: فارغ از هر گونه نگاه سیاسی، ثمرات و ارزش‌های انقلاب اسلامی در تاریخ ایران بی‌نظیر است و همه وامدار این پیروزی بزرگ هستیم.

وی بیان کرد: خدمات ارزشمندی که پس از پیروزی انقلاب اسلامی در کشور ارایه شده، نیازمند معرفی است و باید همه ساله این موضوع تکرار شود.

جاوید شرایط فعلی کشور را متفاوت از سال‌های قبل دانست و افزود: دشمنان تلاش دارند بین مردم دلسردی ایجاد کنند و دستگاه‌های اجرایی باید در این زمینه هوشیارانه عمل کنند.

وی با تاکید بر اینکه گام دوم انقلاب باید در راستای برطرف کردن ضعف‌ها و کمبودها و شناخت مشکلات مردم برداشته شود گفت: در حوزه تزئینات شهری و تبلیغات محیطی باید با دغدغه بیشتر تلاش کرد تا با همراهی همه دستگاه‌های اجرایی بتوانیم شرایط خوبی را فراهم کنیم.

وی گفت: علیرغم اینکه برای همسان سازی و جلوگیری از نازیبایی شهری نصب استند یا داربست و پلاکارد ممنوع است اما در این ۱۰ روز دهه فجر با دستگاه‌های اجرایی برای اطلاع رسانی خدمات آنها همکاری می‌شود.

شهردار بیرجند بیان کرد: رژه خودرویی در ۱۲ بهمن، پیشنهاد اختصاص یک روز به عنوان حمل و نقل همگانی رایگان و کلنگ زنی پارک انقلاب در یک محله نیز همزمان با دهه فجر در دستور کار است.

وی افزود: زیباسازی محیطی، آذین بندی شهری و میادین و نصب پرچم‌های انقلاب در محلات مختلف به خصوص در مناطق کمتر برخوردار در دستور کار خواهد بود.

جاوید گفت: گزارش مصور از دستگاه‌های اجرایی در قالب عکس و فیلم با موضوع دهه فجر دریافت خواهد شد.

نواختن زنگ انقلاب، نصب پرچم در سطح شهر با محوریت تصویر سردار شهید سلیمانی و استفاده از ظرفیت سازمان حمل بار و مسافر در ایجاد شور و نشاط دهه فجر از دیگر مباحث مطرح شده در این کارگروه بود.  

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 استفاده از ظرفیت انقلاب پیروزی انقلاب اسلامی شهرداری مشکلات مردم قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۰۷۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امضای تفاهم نامه اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون راهبردی و توسعه بازار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی کشور گفت: این طرح در استان بین شهرداری بیرجند و شرکت ارتباطات شاتل به عنوان شرکت مجری با اعتبار ۱۰۰ میلیارد تومان به امضا رسید و تا شهریور به بهره برداری می‌رسد.
روحانی نژاد با بیان اینکه اجرای فیبر نوری پیش نیاز هر شهر هوشمند است افزود: این طرح امکان استفاده شهروندان از اینترنت پرسرعت خانگی و فناوری‌های نوین، ارتقای کیفیت عملکرد و کاهش هزینه‌ها و مصرف بهینه منابع را فراهم می‌کند.
استاندار نیز گفت: از ابتدای دولت سیزدهم ۳۵۳ روستای ۲۰ خانوار استان از اینترنت پر سرعت بهره‌مند شدند.
وی افزود: سعی ما در استان این است تا علاوه بر مرکز استان در سایر شهرستان‌ها هم این طرح سریع‌تر اجرایی شود و مردم از آن بهره‌مند شوند.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی نیز گفت: براساس این تفاهم‌نامه شبکه فیبر نوری به طول بیش از ۱۰۰ کیلومتر شامل خیابان‌های اصلی، فرعی و کوچه‌ها اجرا خواهد شد و بستر اتصال ۶۵ هزار پورت برای استفاده مشترکین خانگی و تجاری در بیرجند فراهم خواهد شد.
شهردار بیرجند هم گفت: تمام توان خود را در راستای خدمات ارتباطی مطلوب به شهروندان بکار گرفته ایم.
رئیس هیات مدیره شاتل هم با اشاره به هزینه هزار میلیارد ریال در زمینه اجرای این طرح گفت: خراسان جنوبی سی امین استان در زمینه اجرای این طرح در سطح کشور است.

همچنین عملیات اجرایی طرح فیبر رسانی به منازل و کسب و کار‌ها در بیرجند با حضور معاون راهبردی و توسعه بازار سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی و استاندار خراسان جنوبی در بلوار پاسداران این شهر آغاز شد.

دیگر خبرها

  • ۱۲ درصد زباله شهروندان قمی در روز جمع‌آوری می‌شود
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • امضای تفاهم نامه اجرای طرح ملی فیبر نوری منازل و کسب و کار‌ها
  • آماده باش تمامی دستگاه‌های اجرایی برای خدمات رسانی به مردم
  • آماده باش تمامی دستگاه های اجرایی برای خدمات‌رسانی
  • آماده‌باش دستگاه‌های اجرایی خراسان جنوبی برای خدمات‌رسانی به مردم
  • رویکرد ما در لرستان اتحاد خدمت‌رسانی حول محور برنامه است
  • روابط‌عمومی‌ها برند سازمان را حفظ می‌کنند
  • حرکت بر اساس راهبردها، مسیر رشد بانوان را فراهم می‌کند
  • دستگاه های خدمات رسان کرمان برای مقابله با بحران سیل آماده باشند