Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@16:14:25 GMT

همسرکشی به خاطر میهمانی دخترعمو

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۱۱۶۸

مردی که 4 سال پیش در جریان یک بحث خانوادگی همسرش را به‌قتل رسانده بود صبح دیروز در شعبه 2 دادگاه کیفری استان تهران محاکمه شد.

به ‌گزارش ایران، رسیدگی به این پرونده از مرداد سال 94 با کشف جسد زنی جوان به‌نام ناهید به جریان افتاد. پس از بررسی اولیه مشخص شد که او توسط همسرش سینا که پسرعمویش هم بوده به قتل رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بدین ترتیب سینا به اتهام قتل عمد بازداشت شد.

او پس از دستگیری در مورد شب حادثه به مأموران گفت: پدر و مادرهمسرم چند روزی بود که از شهرستان به خانه ما آمده بودند. تا اینکه شب حادثه خواهرزنم تماس گرفت و آنها را برای شام به خانه‌اش دعوت کرد. اما من و همسرم را دعوت نکرد. خیلی ناراحت شدم. دقایقی بعد همسرم من را به داخل اتاق صدا زد و گفت که باید ما هم به خانه خواهرم برویم اما من به خاطر آنکه دعوت نشده بودیم گفتم ما نمی‌رویم. این موضوع باعث شد تا بحث و کشمکش بین ما بالا بگیرد بچه‌ام در اتاق خواب بود و من در تاریکی اتاق ناهید را هل دادم که روی زمین افتاد و سرش به تخت خورد بعد شروع به جیغ و داد کرد. من هم برای آنکه عمو و زن عمویم متوجه دعوای ما نشوند جلوی دهانش را گرفتم که ناگهان فهمیدم همسرم دیگر نفس نمی‌کشد. من قصد کشتن او را نداشتم.

این متهم که یکبار در دادگاه به قصاص محکوم شده و پای چوبه دار هم رفته بود با مهلتی یک ماهه که عمویش - پدر مقتول- به او داد به زندان برگشت. تا اینکه صبح دیروز وی بار دیگر در شعبه 2 دادگاه کیفری محاکمه شد و توانست با پرداخت 800 میلیون تومان به‌عنوان دیه رضایت خانواده همسرش را جلب کرده و از قصاص نجات پیدا کند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: عبدالحسین مجدمی اکبر طبری دی بیاسی عباس تبریزیان طرح گام کروناویروس سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر طرح تعیین سقف طلاق همسرکشی میهمانی دخترعمو عبدالحسین مجدمی اکبر طبری دی بیاسی عباس تبریزیان طرح گام کروناویروس سی و هشتمین جشنواره فیلم فجر طرح تعیین سقف طلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۱۱۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شب هولناک در مشهد / جزئیات ۳ همسرکُشی

آفتاب‌‌نیوز :

ساعت سه بامداد پانزدهم اردیبهشت با اعلام حادثه قتل زنی با ۲۴ ضربه چاقو توسط همسرش، قاضی صادق صفری بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای مشهد به محل وقوع قتل در بلوار خواجه ربیع اعزام شد.

در بررسی‌ها مشخص شد مردی همسرش را در منزل پدرش با ضربات متعدد چاقو به قتل رسانده بود و خواهر و برادر ۱۶ ساله مقتول نیز توسط این فرد با ضربات چاقو مصدوم شده بودند که اکنون دختر ۱۶ ساله در کما به سر می‌برد.

این متهم در تحقیقات به قاضی صفری دلیل این اقدام را اختلافات و موضوعات ناموسی اعلام کرد.

همچنین شب جمعه نیز حادثه قتل زنی در منطقه «مهدی آباد» مشهد اعلام و با حضور بازپرس قتل مشخص شد که زن تبعه افغانستانی که ۶ ماهه نیز باردار بود توسط همسر افغانستانی اش خفه شده و به قتل رسیده است، این مرد نیز انگیزه قتل خود را به قاضی، عدم تمکین همسرش اعلام کرد.

در حادثه دیگر در عصر جمعه، پانزدهم اردیبهشت ماه نیز با تماس زنی به اورژانس ۱۱۵ مبنی بر چاقو خوردن همسرش، پرونده جدیدی باز شد و با حضور بازپرش ویژه قتل عمد دادسرای مشهد در منزل این فرد در بلوار کشاورز، همسر صیغه‌ای مقتول مدعی شد که شوهرش با جراحت ضربات متعدد چاقو وارد خانه شده بود.

در تحقیقات قاضی صفری مشخص شد که ضربات چاقو به قلب و ریه مقتول در داخل منزل وارد شده و هیچ آثاری از خون در مسیر پله‌ها و ... وجود نداشت، همچنین طبق گفته همسایگان شب گذشته نیز دعوای شدیدی بین این زن و شوهر رخ داده بود، لذا همسر این فرد نیز دستگیر شد که تاکنون به قتل اعتراف نکرده است.

تحقیقات بازپرس ویژه قتل عمد دادسرای مشهد برای تکمیل پرونده‌های این سه قتل ادامه دارد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • قتل یکی از مدیران شهرداری تهران به دست همسرش
  • این زن شوهرش را با چاقو کشت
  • وقوع سه همسرکُشی در مشهد
  • شب هولناک در مشهد / جزئیات ۳ همسرکُشی
  • قتل هولناک زن جوان به دست پسرش
  • پسر پرخاشگر مادر را کشت و جسدش را سوزاند
  • دستگیری پسر جوانی که مادر خود را به آتش کشید + جزئیات
  • لزوم استفاده ازظرفیت همه گروه‌های مردمی برای برگزاری میهمانی غدیر
  • قتل بی‌رحمانه مادر توسط پسر پرخاشگر در شهرک دانشگاه
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند