Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-26@18:23:34 GMT

ایده‌های تان را با MBA اجرا کنید

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۱۴۱۶

ایده‌های تان را با MBA اجرا کنید

به نظر شما رهایی از بدهی 300 میلیون تومانی با جیب خالی امکان پذیر است؟ آیا به خوردن بستنی علاقه دارید؟ آیا آیس پک شکلاتی دوست دارید؟ حتما از خود می پرسید ارتباط این سوالات با هم چیست؟ تعجب نکنید!!! کم کم متوجه خواهید شد.

از میله های زندان تا ایده ای ناب از دوران خوش کودکی

بابک بختیاری در سال 1386 به علت ورشکستگی و بدهی 300 میلیون تومانی به زندان افتاد، در هر جلسه دادگاه تقاضای برگشت و جبران خسارت می کرد، اما هیچ کس او را باور نداشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در زندان همواره به راه های نجات می اندیشید. یک روز به یاد دوران خوش کودکی و علاقه ی زیادش به بستنی رقیق شده ای که با نی می خورد افتاد، بله!!! و تمام. شعبه اول بستنی آیس پک در یکی از بهترین مناطق شهر تهران بین دو بستنی فروشی معروف با کلی وام افتتاح شد. در فرصتی کوتاه و کمتر از 6 ماه، 100 نمایندگی آیس پک در کل کشور افتتاح شد. ایده ای ناب که از ریسک به فرصت تبدیل شد و نه تنها بابک بختیاری را نجات داد بلکه از او یک کارآفرین موفق ساخت.

به یاد داشته باشید دنیای کسب و کار ها پر از فراز و نشیب ها و داشتن و نداشتن هاست و این تنها نحوه ی مدیریت و تصمیم های ماست که کسب و کار ها را می تواند در شرایط مختلف به درستی هدایت کند. کنترل شرایط دست ما نیست، اما نحوه مدیریت کردن در مشت ماست. مشت دست خود را به درستی هدایت کنید، ما به شما آموزش می دهیم.

شرکت در دوره ی MBA همان ایده ی نابی است، که دنبالش هستیم

موسسه ی آموزش عالی آزاد فن پردازان از صفر تا صد بازار کار را با دوره MBA به شما آموزش می دهد. دوره ی آموزشی مدیریت حرفه ای کسب و کار دوره ای است که به شما آموزش می دهد، چگونه از هر تهدیدی پلی برای پیشرفت کسب و کار خود بسازید. آموزش  MBA، به شما قدرت آنالیز قوی نسبت به مسائل مختلف می دهد و شما را آماده می کند تا در بازار کار با مسائل مختلف رو به رو شوید و قادر به حل این مسائل باشید.

لازم به ذکر است هم اکنون شما در جایگاه شخصی خود یک مدیر هستید. شما مراحل مختلف زندگی خود را مدیریت می کنید در طول روزمره با چالش های گوناگون رو به رو می شوید، گاه این چالش ها را با موفقیت طی می کنید و گاه در طی کردن آن ها با مشکل رو به رو هستید. این توانایی شما در حل چالش ها به هموار شدن مسیر زندگی شما و به طور کلی موفقیت شما در زندگی، کمک  می کند.

چرا موسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان را انتخاب می کنیم

استقبال بی نظیر از دوره های مدیریت کسب و کار، خصوصا دوره MBA موسسه ی آموزش عالی آزاد فن پردازان اتفاقی نیست. این موسسه با همکاری اساتید توانا و کارآمد در دوره ی آموزش مدیریت و همچنین با دارا بودن سابقه ی درخشان در برگزاری دوره MBA ، همواره پیشتاز در ارائه ی دوره های مدیریت کسب و کار با گرایشات مختلف می باشد، این موسسه با چندین سال سابقه ی و تجربه در مورد آموزش فنون و تکنیک های خاص مدیریتی در گرایش های مختلف کسب و کار همواره راه را برای افرادی که مایل به شرکت در این کلاس ها می باشند، هموار ساخته است.

با توجه به این که مدرکMBA  در موسسه ی آموزش عالی آزاد فن پردازان مورد تایید سازمان وزارت علوم، فناوری و تحقیقات است، بسیاری از افراد تمایل دارند که در دوره های مدیریت کسب و کار موسسه ی آموزش عالی آزاد فن پردازان شرکت کرده و گواهینامه معتبر کسب و کار را دریافت کنند. امروزه کسب گواهینامهMBA  جایگزین تجربه و سابقه ی کاری افراد شده است و نگرانی افراد بابت نداشتن سابقه ی کار را از بین برده است، این تضمین را به شما خواهد داد تا دیگر نگران شغل و آینده ی کاری خود نباشید.

منبع: فرارو

کلیدواژه: مدیریت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۱۴۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد

به گزارش خبرنگار مهر، محمود منطقی صبح پنجشنبه در جمع خبرنگاران در خاتمه نشست با مدیران آموزش و پرورش استان سمنان با بیان اینکه طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان از سوی بهزیستی استان پیگیری می‌شود، تاکید کرد: توجه به آسیب‌های اجتماعی حوزه دانش‌آموزی محور طرح است.

وی خواستار پیگیری دقیق طرح جامع مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان شد و افزود: ساختارمندی مناسب و یکپارچگی مطلوب در حوزه آموزش و پرورش مزیت استان سمنان در اجرای این طرح است.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان با اشاره به اینکه نکته اساسی که در راستای اجرای طرح نظام مراقبت‌های اجتماعی دانش‌آموزان وجود دارد، این است که غربالگری‌ها به‌خوبی انجام شود، گفت: در قالب این طرح گروه‌های در معرض خطر، پرخطر و کسانی‌که نیاز به خدمات فوریتی دارند، به بخش‌های مربوطه ارجاع داده شوند.

منطقی افزود: در سال گذشته، تعدادی ارجاعی از آموزش و پرورش داشتیم که مداخلات لازم در راستای رفع مشکل از سوی بهزیستی این استان انجام شد و از ابتدای سال جاری هم تعدادی از دانش‌آموزان که باید در کارگروه فوریت‌های روانی اجتماعی مورد بررسی و رفع مشکل قرار می‌گرفتند، زیر پوشش قرار گرفتند.

به گزارش مهر، نظام مراقبت اجتماعی دانش‌آموزان در واقع مجموعه‌ای نظام‌یافته از خدمات و برنامه‌ها شامل غربالگری، آموزش، توانمندسازی و حمایت‌های روانی اجتماعی به‌منظور مراقبت از دانش‌آموزان در برابر رفتارهای پرخطر، آسیب‌های اجتماعی و جرایم از طریق مداخله به‌موقع و مؤثر است.

کد خبر 6088400

دیگر خبرها

  • ۱۳۸ صاحب ایده در رویداد شتاب قم با یکدیگر به رقابت پرداختند
  • «کودک شو» : تلاش بودجه‌سوز برای استمرار یک تجربه‌ی تمام‌شده
  • طرح مراقبت‌های روانی اجتماعی دانش‌آموزان در سمنان اجرا شد
  • آموزش تفکیک پسماند به بیش از ۱۰۰۰ دانش‌آموز پیش‌دبستانی در اصفهان
  • شهردار مشهد: سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • سامانه شمس برای ثبت ایده‌های شهری راه‌اندازی می‌شود
  • آغاز نوبت اول آزمون سراسری از فردا در قزوین
  • وزارت نفت ۶ هزار و ۲۰۰ پروژه مسئولیت اجتماعی در کشور در دست اجرا دارد
  • تاکید وزیر علوم بر لزوم همکاری دانشگاه‌ها با اجرای نظام ایده‌ها
  • جامعه باید نحوه ارتباط با گروه‌های ویژه را آموزش ببیند