Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-27@06:35:38 GMT

خانزاده: داور کارت زرد الکی به من داد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۱۷۳۰

خانزاده: داور کارت زرد الکی به من داد

مدافع تیم تراکتور می گوید کارت زردی که در پایان بازی دریافت کرد، بی مورد بوده است.

به گزارش "ورزش سه"، محمدرضا خانزاده بعد از شکست تراکتور مقابل پرسپولیس گفت: فکر می کنم باید جایگاه های بیشتری به هواداران تراکتور می دادند و مسلما آنها هم با تعداد بیشتری به ورزشگاه می آمدند. در کل بازی خوبی بود. پرسپولیس تیم بزرگی است اما من به یاد ندارم تیمی در ورزشگاه آزادی به این اندازه پرسپولیس را تحت فشار گذاشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او افزود: پرسپولیسی ها یازده نفره پشت محوطه جریمه دفاع می کردند. باز هم به آنها تبریک می گویم.

 

خانزاده در مورد برخوردهایی که با علی علیپور و بیرانوند داشت، گفت: این طبیعی است که با مهاجم حریف برخورد داشته باشم و چیز عجیبی نیست. علی دوست خوب من است. بیرانوند هم توپ را دو ضرب دفع کرد و من برای ریباند رفتم. به نظرم داور نباید کارت می داد. یک کارت الکی بود و بازی حساس تیمم در هفته بعد را از دست دادم.

محمدرضا خانزاده تراکتور

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: محمدرضا خانزاده تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۱۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمال: نظری در مورد حذف پرسپولیس ندارم

به گزارش "ورزش سه"، کمال کامیابی‌نیا، پس از شکست تیمش در ضربات پنالتی برابر تراکتور گفت: بازی خیلی خوبی بود و توانستیم بازی را به پنالتی بکشانیم. فکر می‌کنم در پنالتی بازیکنان بزرگ پنالتی را از دست می‌دهند و خب بدشانس بودیم. امیدواریم که هم تیم ذوب آهن و هم تراکتور موفق باشند.

کامیابی‌نیا درمورد تمرینات پنالتی تیمش گفت: ما در طول هفته تمرین پنالتی کرده بودیم و به هرحال تیم جوانی داریم و خیلی خوب امروز بازی کردیم ولی متاسفانه بدشانس بودیم و امیدواریم در بازی‌های باقی مانده لیگ بهترین نتایج را داشته باشیم.

او درباره رضایت داشتن از انتخاب این تیم بعد از بازی در تیمی که معمولا قهرمان بود گفت: تیم خیلی خوبی است و در راس کار دارم با اقای ربیعی کار می‌کنم. خیلی اتفاقات خوبی افتاده است و شرایط را باید در نظر گرفت. بلاخره بازیکنان جا به جا می‌شوند و یک ذره سخت است من از یک تیم پرطرفدار آمده‌ بودم. امیدوارم در ادامه کار بتوانم به تیم ذوب آهن کمک کنم.

او درباره حذف شدن پرسپولیس گفت: نظری ندارم.

دیگر خبرها

  • کارشناس داوری: بازیکن پرسپولیس قبل از زدن گل اول خطا کرد
  • کمال: نظری در مورد حذف پرسپولیس ندارم
  • موسوی: در جام حذفی هر بازی یک فینال است
  • یزدانی: قبل از گل‌های اول پرسپولیس و آلومینیوم خطا رخ داد
  • کارشناسی صحنه جنجالی در شکست پرسپولیس
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • داور دیدار حساس پرسپولیس در جام حذفی
  • اعلام اسامی برندگان قرعه کشی بلیت بازی پرسپولیس و سپاهان ویژه دارندگان "پرسپولیس کارت"
  • داور بازی سرنوشت‌‎ساز پرسپولیس مشخص شد