Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-26@07:42:04 GMT

جزیده: فحاشی سالن‌های والیبال باید ریشه‌یابی شود

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۱۸۴۸

جزیده: فحاشی سالن‌های والیبال باید ریشه‌یابی شود

سرمربی تیم‌ والیبال شهرداری گنبد گفت: باید با ریشه یابی فحاشی در سالن‌های ‌والیبال را پایان داد تا شرایط حضور خانواده‌ها فراهم شود.

به گزارش ایسنا، عظیم جزیده سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد، پس از شکست سه بر یک شاگردانش مقابل سایپا گفت: در ست اول دیر به بازی برگشتیم و نتیجه را واگذار کردیم، اما امروز مجموعا در امتیازهای پایانی تمرکز بازیکنان به هم می‌ریخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابراین نتیجه واگذار کردیم. در ورزش هر اتفاقی رخ می‌دهد و سعی ما این بود که پیروز شویم، اما اینطور نشد.

او افزود:  امروز تقریبا با سایپا پایاپای بازی کردیم اما مشکلات روانی باعث شد به هم بریزیم و توپ‌های آخر را در زمین حریف نخوابانیم. همچنین وقتی دریافت اول ما مشکل پیدا کند آن هم مقابل دفاع سایپا، نتیجه همین می‌شود. سایپا بازیکنانی چون معنوی‌نژاد را دارد که جزو بهترین‌های ایران است.

سرمربی تیم والیبال گنبد درباره داوری بازی نیز توضیح داد: آقای غریب از دوستان ما است، اما امروز سهوا اشتباهاتی داشت که شخصا نمی‌گویم عمدی است. به هر حال ویدیو چک در هر بازی لازم است و باید حداقل در بازی‌های تهران از ویدیو چک استفاده کنند.

او در واکنش به این موضوع که برای استفاده از ویدیو چک تیم‌ها باید مبلغی را پرداخت کنند، خاطرنشان کرد: یک بار هم فدراسیون کاری انجام دهد، چرا همیشه باید تیم‌ها کارها را انجام دهند. همیشه از تیم‌ها گرفتند یک بار هم از خودشان مایه بگذارند تا برد برد باشد. تیم‌ها به حد کافی خودشان مشکلات مالی دارند. استفاده از ویدیو چک در مسابقات لازم است، همین یک توپ ست چهارم که اشتباها داخل اعلام شد سرنوشت بازی را عوض کرد، دنبال بهانه نیستم اما باید از ویدیو چک استفاده کنند.

او درباره تماشاگران و فحاشی‌ها در سالن مسابقات گفت: متاسفانه این مسائل باید به صورت ریشه‌ای بررسی شود. در چند سال گذشته چیزی به عنوان لیدر وجود نداشت. ۱۷ سال است در والیبال حضور دارم و در گذشته با خانواده به سالن می‌رفتیم بدون هیچ مشکلی. باید مانند کشورهای اروپایی شرایط حضور خانواده‌ها را فراهم کنیم. مربیان نیز در این زمییه نقش بسیاری دارند، اگر در حین بازی مقابل حرکات و الفاظ تماشاگران واکنشی از خود نشان ندهند این مشکلات کمتر خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۱۸۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم گفت: مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در شهر قم بر اساس آئین‌نامه‌های جدید ترافیکی بازنگری می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قم، رضا خانه زاد یزدی، امروز _ چهارشنبه پنجم اردیبهشت _ در جلسه شورای مدیران شهرداری قم که در سالن رضوان برگزار شد با اشاره به مکانیزه سازی پل‌های عابر پیاده در شهر قم اظهار کرد: در نظر داریم مکان‌یابی این پل‌ها را نیز بازنگری کنیم.

وی با اشاره به اینکه پل‌هایی که نصب می‌شود باید بر اساس مطالعات مکان‌یابی شود، افزود: بر اساس این مطالعات تعداد واقعی پل‌های عابر پیاده مورد نیاز در شهر قم شناسایی خواهد شد.

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم خاطرنشان کرد: مطابق آئین‌نامه‌های جدید پل‌های عابر پیاده باید در معابری با شرایط خاص ایجاد شود و در باقی موارد باید عبور همسطح عابر به صورت ایمن برنامه‌ریزی شود.

خانه زاد یزدی با اشاره به برگزاری مناقصه مکانیزه سازی پل‌های عابر پیاده در اردیبهشت ماه گفت: ۱۰ دستگاه پل عابر پیاده برای مکانیزه کردن در دستور کار قرار دارد که انشعاب برق به صورت کامل ایجاد شده و برای خرید آسانسورها معاونت فنی و عمرانی در حال اقدام است.

وی افزود: تا دو هفته دیگر، پروژه‌ها به پیمانکار منتخب واگذار شده است و مکانیزه کردن پل‌های عابر پیاده دارای اولویت پیگیری خواهد شد.

کد خبر 747493

دیگر خبرها

  • جادوگر آرژانتینی یک قدم تا قهرمانی بزرگ
  • ملوان آماده بازی حساس در جام حذفی مقابل سایپا
  • واکنش کاپیتان تیم ملی به انصراف ملی‌پوشان: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • عبادی‌پور: تیم ملی جای بچه‌بازی نیست!
  • راه یابی نمایندگان کشورمان به مرحله پایانی اسکواش قطر جونیور
  • بازنگری در مکان‌یابی پل‌های عابر پیاده در قم
  • راه‌یابی به المپیک هدف ماست/می‌دانم در ایران والیبال اهمیت دارد
  • تیم هورسان رامسر انصراف داد/ سایپا به لیگ برتر والیبال بازگشت
  • صفرزاده: جلوی سپاهان اشتباه کنید، تنبیه می‌شوید
  • هورسان کنار کشید/ سایپا به لیگ برتر والیبال برگشت