Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاپیتان تیم فوتبال تراکتور گفت: کسی درباره انتخاب دایی برای سرمربی‌گری تیم ملی فوتبال از من سوال نپرسید.

به گزارش قدس آنلاین، اشکان دژاگه بعد از شکست دو بر صفر تراکتور مقابل پرسپولیس در هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال اظهار داشت: امروز دو تیم بزرگ بازی داشتند که هر کدام دوست داشتند برنده باشند؛‌هم ما در داخل زمین و هم هواداران در بیرون.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: فکر می کنم بازی خوبی بود اما متأسفانه نتوانستیم به امتیاز برسیم. امیدوارم در بازی‌های بعدی  جبران کنیم.تا پایان لیگ بازی‌های زیادی مانده است و باید برای ادامه رقابت‌ها تمرکز کنیم تا امتیازات لازم را بگیریم. به امتیاز دیدار امروز هم احتیاج داشتیم اما بازی برد و باخت دارد.

کاپیتان تیم فوتبال تراکتور درباره فحاشی هواداران پرسپولیس گفت: فوتبال همین است دیگر چنین مسائلی پیش می‌آید.

دژاگه در خصوص درگیری با شجاع خلیل‌زاده در جریان بازی با پرسپولیس عنوان کرد:‌ شجاع را خیلی وقت است می‌شناسم زمانی که به تیم ملی آمدم با هم بودیم و می‌داند دوستش دارم و برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی درباره انتخاب سرمربی برای تیم ملی فوتبال گفت: مربیان بزرگی داریم و فدراسیون باید تصمیم بگیرد چه کسی سرمربی تیم ملی شود. 

دژاگه در پاسخ به این سوال که گفته می‌شود از بازیکنان تیم ملی برای انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی نظرسنجی شده است،‌گفت:‌کسی در این باره از من سوال نپرسیده است.

این بازیکن در هنگام مصاحبه اعلام کرد کتفم درد می کند که خبرنگاران از او پرسیدند آیا کتفت شکسته که او پاسخ داد خیر نشکسته است.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: اشكان دژاگه علی دایی سرمربی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۱۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود

بازیکن پیشین پرسپولیس گفت که اوسمار یکی از گزینه‌های مناسب برای فصل آینده پایتخت محسوب می‌شود اما انتخاب سرمربی باید به پایان فصل موکول شود. - اخبار ورزشی -

جواد منافی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، عنوان کرد: خوشبختانه پرسپولیس وضعیت خوبی دارد و جدا از اینکه نتایج قابل قبولی گرفته فوتبال خوبی را هم به نمایش می‌گذارد. تمرکز بازیکنان باید فقط روی تیم خودشان باشد و با ادامه این روند قهرمانی دور از دسترس نیست. پرسپولیس در حال حاضر آرامش مناسبی دارد و خوشبختانه جذب بازیکنان جدید هم توانست روند این تیم را در حالت مثبتی قرار دهد.

وی در خصوص مصاحبه برخی از بازیکنان و مربیان استقلال در مورد پرسپولیس گفت: بهترین کار این بود که بازیکنان پرسپولیس جواب مصاحبه‌ها و بیانیه‌های باشگاه استقلال را ندهند. در استقلال جو مناسبی وجود ندارد و کادرفنی با مدیریت باشگاه مشکل دارد ولی پرسپولیس در آرامش مطلق به سر می‌برد.

مدیرعامل پرسپولیس تا پایان فصل ماندنی شد

بازیکن پیشین پرسپولیس در خصوص بحث ماندن اوسمار در پرسپولیس برای فصل آینده اظهار داشت: اگر پرسپولیس قهرمان شود باید دید چه فضایی ایجاد خواهد شد و اگر هم قهرمان نشود باز هم باید منتظر ماند و دید چه وضعیتی به وجود می‌آید. نمی‌توان اتفاقات آخر فصل را پیش‌بینی کرد، به نظر من بحث انتخاب سرمربی باید به پایان فصل موکول شود ولی طبیعتاً اوسمار می‌تواند یکی از گزینه‌های مناسب پرسپولیس برای هدایت این تیم باشد.

منافی یادآور شد: پرسپولیس در حساس‌ترین هفته‌های لیگ باید مثل سال گذشته با تمرکز بالا، فقط روی بازی‌های خودش تمرکز کند. در حال حاضر تیم آرامش دارد و می‌تواند با ادامه همین روند قهرمان شود. نقش هواداران و پیشکسوتان هم در حمایت از تیم بسیار مهم است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • منافی: انتخاب سرمربی پرسپولیس باید به پایان فصل موکول شود
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
  • پیام وحید امیری برای سرمربی تیم ملی/ ستاره پرسپولیس قصد خداحافظی ندارد
  • علی دایی سرمربی پرسپولیس می‌شود؟
  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!
  • ببینید | اولین واکنش پرسپولیس به انتخاب علی دایی به عنوان سرمربی
  • سرمربی پرسپولیس چه کار کند، شایعه نسازید؟
  •  درست‌ترین تصمیم علی دایی!
  • مربی پیشین پرسپولیس سرمربی موقت تراکتور شد
  • تن هاخ: برد ما برابر کاونتری شرم‌آور نبود؛ پرسیدن مکرر این سوال، شرم‌آور است!