Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیدجلال حسینی بعد از برتری  پرسپولیس در جمع خبرنگاران گفت:‌ بازیکنان تراکتور در کنار جوانان‌شان خوب بودند اما بچه‌های ما خیلی تلاش کردند که توانستیم سه امتیاز خوب را بگیریم. 

اخبار ورزشی- وی درباره اینکه درگیری در بازی امروز زیاد بود، عنوان کرد: بله، چون بازی حساسی بود به همین دلیل درگیری زیاد شد. 

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس درباره شرایط مالی عنوان کرد: خراب است قول داده‌‌اند در این هفته حل شود ما هم منتظر هستیم تا ببینیم شرایط چطور است آیا بهتر خواهد شد؟ واقعا شرایط اصلاً خوب نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسینی درباره داوری بازی با تراکتور خاطرنشان کرد: من فکر می‌کنم داور خیلی در دادن کارت‌هایی که به بازیکنان ما داد اشتباهات زیادی داشت در صحنه بیرانوند بازیکن حریف می‌خواست تعویض شود حتی خودش گفت تعویض اما داور به بازیکن ما کارت داد. اینها اشکال است امیدوارم برطرف شود.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه شجاع خلیل‌زاده گفته مشکلات مالی آنقدر زیاد است که حتی اجاره خانه هم بچه ها ندارند که بدهند، تصریح کرد: مشکلات زیاد است آقای انصاری‌فرد قول داد، امیدوارم مشکلات حل شود چون شرایط اصلاً‌  خوب نیست و منتظریم شرایط بهتر شود. 

وی در پاسخ به این سوال که آیا امیدوار هستید آخرین بار باشد اینکه شما در صدر جدول قرار دارید،‌ تصریح کرد: ما از سال گذشته طلب داریم اما متأسفانه هیچ نگاهی نمی‌شود و دست‌مان به هیچ جا بند نیست.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس حسینی پرسپولیس سید جلال حسینی داور تراکتور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۱۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اشتباهات داوری به ضرر چادرملو و به سود رقیبان است

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، علی عطایی در واکنش به اشتباهات سریالی داوران در بازی‌های این تیم اظهار داشت: در طول فصل تمام تلاش خود را به کار گرفتیم تا فقط روی مسائل فنی متمرکز شویم، اما هر چه به انتهای فصل نزدیک می‌شویم و هفته‌ها را حساس‌تر می‌بینیم، اتفاقات شگفت انگیز بیشتری را شاهد هستیم که پرسش‌های مبهم ذهن مان را تکمیل‌تر می‌کند.

وی درباره اشتباهات داوری ادامه داد: به اشتباهات داوری در هفته‌های اخیر که نتایج بازی‌های ما را به ضرر ما تغییر داد، نگاه کنید. همه کارشناسان داوری متفق القول بر این باورند که امتیاز‌های فراوانی از تیم ما کسر شده است. از پنالتی‌هایی که هر بازی برای ما نمی‌گیرند تا تصمیم‌هایی که به ضرر ما گرفته می‌شود و گل‌های ما را نادیده می‌گیرند.

مدیرعامل چادرملو اظهار داشت: چطور ما باید همه این اشتباهات را سهوی و غیرعمدی تلقی کنیم؟ چگونه است که همه این اشتباهات باید به ضرر ما شود و حتی یک اشتباه داوری به سود ما نیست، اما همیشه رقبای ما از اشتباهات داوری سود می‌برند؟ اگر قرار نیست تیم بی‌پناهی مثل چادرملو به لیگ برتر صعود کند به ما اطلاع دهند.

عطایی به لغو بازی استقلال ملاثانی و فجر شهیدسپاسی پرداخت و گفت: مگر بار اول بود که استقلال ملاثانی میزبانی می‌کرد؟ چطور همه بازی‌های خانگی این تیم، بدون کوچکترین مشکلی برگزار شد و حالا که به مقطع تعیین‌کننده فصل رسیده‌ایم، به یکباره امکان میزبانی این تیم، سلب می‌شود؟

وی ادامه داد: پرسش من از برگزارکنندکان مسابقات این است که آیا اتفاقی که در اهواز افتاد، فیرپلی ورزشی است که همه تیم‌ها بازی کنند و یک تیم که در رقابت با چند تیم است با آگاهی از همه نتایج و بدون اضطراب بازی نکند؟

عطایی تصریح کرد: وظیفه من و تمام ارکان باشگاه، دفاع از حق مردم شهر اردکان و استان یزد است. من فقط می‌خواهم بدانم در این فوتبال، کسی نیست که به فریاد تیم‌های مظلوم برسد و به اجرای عدالت در روز‌های پایانی و سرنوشت ساز لیگ کمک کند؟

دیگر خبرها

  • کاپیتان های پرسپولیس بازی حساس را از دست دادند
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • پشت پرده انگیزه زیاد کاپیتان دوم پرسپولیس
  • داور دیدار حساس پرسپولیس در جام حذفی
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!
  • داور بازی سرنوشت‌‎ساز پرسپولیس مشخص شد
  • اشتباهات داوری به ضرر چادرملو و به سود رقیبان است
  • محرومیت رامین رضائیان برابر پرسپولیس صحت دارد؟
  • اورونوف در فیفادی چشم پرسپولیس را گرفت