Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-08@18:42:05 GMT

رسمی؛ ترکیب تیم‌های آاس رم و لاتزیو

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۲۱۵۷

تا ساعتی دیگر جالوروسی میزبان بیانکوچلستی است.

طرفداری- در حساس ترین بازی هفته بیست و یکم سری آ، آاس رم و لاتزیو در دربی دلاکاپیتاله به مصاف یکدیگر می روند. ترکیب رسمی دو تیم به شرح زیر است:

آاس رم

لوپز، اسمالینگ، مانچینی، سانتون، اسپیناتزولا، ورتو، کریستانته، پلگرینی، کلایورت، اوندر و ژکو

لاتزیو

استراکوشا، آچربی، فلیپه، رادو، لاتزاری، لولیچ، میلینکوویچ ساویچ، لیوا، آلبرتو، کوریا، ایموبیله

 

به نقل از گاتزتا دلو اسپورت، گروه های افراطی هواداران رم و لاتزیو از متحدان خود در کشورهای دیگر (یونان، انگلستان، اسپانیا، کرواسی و لهستان) برای حضور در این بازی و ایجاد آشوب دعوت کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکثر آنها، بلیت بازی را خریداری نکرده اند و صرفاً برای درگیری با طرف مقابل در اطراف المپیکو هستند. انتظار می رود در جریان و پس از بازی، درگیری سختی میان هواداران دو تیم ایجاد شود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۲۱۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال استقلال در شرایطی به مصاف ذوب آهن می‌رود که نکونام کمترین تغییر را در این دیدار نسبت به بازی گذشته خواهد داشت.

آبی‌پوشان در بازی قبل حسینی، سیلوا و سهرابیان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشتند و به احتمال بسیار زیاد دو مدافع آبی‌ها در این دیدار حداقل در ترکیب اصلی غایب هستند.

ترکیب احتمالی استقلال به شرح زیر است:

سید حسین حسینی، روزبه چشمی، حسین مرادمند، ایمان سلیمی، صالح حردانی، ابوالفضل جلالی، آرش رضاوند، زبیر نیک نفس (امید حامدی فر)، جلال الدین ماشارپوف، مهرداد محمدی و گوستاوو بلانکو.

گفتنی است نیک نفس در تمرین روز پنجشنبه آسیب دید، ولی بعید است این بازیکن به بازی با ذوب آهن نرسد، اما در صورت غیبت وی در ترکیب اصلی حامدی فر جای او را خواهد گرفت.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • رئال مادرید - بایرن مونیخ؛ ترکیب رسمی
  • عکس‌| خشم سپاهانی‌ها از مجری پرسپولیسی‌؛ او باید عذرخواهی کند!
  • پاری سن ژرمن - دورتموند؛ ترکیب رسمی
  • بن غفیر: حماس در حال بازی دادن ماست
  • کریستال پالاس - منچستریونایتد؛ ترکیب رسمی
  • ترکیب پرسپولیس برای بازی با نساجی مشخص شد
  • پلی به گذشته؛ گل تماشایی خاویر زانتی به لاتزیو در فینال جام یوفا 1998 / فیلم
  • رونمایی رسمی از پیراهن جدید بایرن مونیخ + عکس
  • ترکیب احتمالی استقلال برای مصاف با ذوب‌آهن
  • شکست 4-2 اینتر مقابل لاتزیو و از دست رفتن شانس قهرمانی سری آ در هفته آخر (2002/5/5) / فیلم