Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان رضوی نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی با بیان اینکه همه ارکان حاکمیت در استان پشتیبان الگوی مثلث توسعه اقتصادی هستند، گفت: امیدواریم این مدل اقتصادی به نمونه‌ای برای کشور تبدیل شود.

آیت‌الله سید احمد علم الهدی در همایش معین‌های اقتصاد مقاومتی استان، الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی را از برکات شهید بزرگوار سپهبد سلیمانی برشمرد و اظهار کرد: آقای رزم حسینی استاندار خراسان رضوی هدیه حاج قاسم سلیمانی است و فعالیت ارزشمندی را با عنوان مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی شروع کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: مدل مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی یک حرکت اقتصادی صرف در جهت توسعه اقتصادی شرکت‌های معین یا اقتصاد جامعه نیست؛ بلکه این حرکت اقتصادی یک وابستگی خاصی به جریان اساس انقلاب تحت تاکیدات رهبری به عنوان نقطه حساس «مقاومت» دارد؛ استاندار اقتصاد مقاومتی را در خراسان رضوی شروع کرده و امیدواریم در این عرصه به نمونه‌ای در کشور تبدیل شود چون تنها راه نجات کشور در برابر دشمن و خنثی کردن توطئه‌های آن‌ها اقتصاد مقاومتی است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی افزود: با تکیه بر قدرت خود و توانایی‌هایی که در داخل وجود دارد، می‌توانیم به نقطه اوجی برسیم که هیچ قدرتی در جهان توان برابری و برخورد با کشور ما را پیدا نکند.

علم‌الهدی ادامه داد: دشمن بیش از 30 سال است که فقط در اطراف کشور تهدید می‌کند و قدرت نزدیک شدن به ما را ندارد؛ لذا در عرصه اقتصاد هم به جایی خواهیم رسید که تحریم اقتصادی به عنوان سلاح از کار افتاده‌ای خواهد بود که دیگر نقش و اثری در برابر ما نخواهد داشت و نقطه آغاز حرکت ایجاد این اقتدار، اجرای این مدل ارزشمند است که در استان ما اجرا می‌شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: هیچ فعالیت اقتصادی در کشور را به این صورت شاهد نبودیم که همه ارکان نظام در استان به عنوان پشتیبان و در مقام تایید در کنار این فعالیت اقتصادی قرار بگیرند. به عبارت دیگر شما فعالان اقتصادی می‌توانید با تکیه بر اقتدار قضائی کشور مشکلات خود را حل کنید؛ این همه قدرت در این استان و در این نظام در کنار فعالیت اقتصادی شما قرار گرفته است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی ابراز کرد: همه ارکان حاکمیت به این دلیل همراه معین‌های اقتصادی شده‌اند تا ثابت کنند که اگر نگاه به درون و توانمندی داخلی باشد و به آن تکیه کنیم همه مشکلات کشور قابل حل خواهد بود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، علم‌الهدی با تاکید بر موفق بودن مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی در مدت زمان کوتاه از زمان اجرای آن در خراسان رضوی، افزود: به فرموده مقام معظم رهبری اگر 30 هزار میلیارد تومان هم وارد استان بشود، حرکت اقتصادی کوچکی نیست؛ البته تا به امروز که نزدیک یکسال از اجرای طرح مذکور در استان گذشته، 11 هزار میلیارد تومان سرمایه نقدی وارد استان شده است.

در ادامه این مراسم غلامعلی صادقی، رئیس کل دادگستری خراسان رضوی اظهار کرد: توصیه ما به فعالان اقتصادی این است که در صورت بروز مشکل قبل از این که خود وارد عمل شوند به ما اعلام کنند تا در اولین فرصت مشکل را حل کنیم.

رییس کل دادگستری خراسان رضوی گفت: با توجه به شرایط کشور و فرمایشات مقام معظم رهبری و تاکید رییس قوه قضاییه، مسوولان این استان هم‌قسم شدند که الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی را به سرانجام برسانند.

صادقی افزود: براساس آخرین بررسی‌های انجام گرفته، الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی یکی از بهترین و موفق‌ترین مدل‌های اقتصادی در استان است.

وی ادامه داد: تاکید رییس قوه قضاییه به مدیران در استان‌ها این است که برای به نتیجه رسیدن فعالیت‌های اقتصادی، قوانین و مقررات به نحوی دیده و تفسیر شود که مانعی برای انجام فعالیت‌های اقتصادی نباشد.

رییس کل دادگستری خراسان رضوی بیان کرد: هر هفته مشکلات اقتصادی در ستاد تدبیر با حضور استاندار خراسان رضوی طرح و برای آن چاره‌اندیشی می‌شود و در هر موردی که حل مساله خارج از توان اجرایی خراسان رضوی باشد مسئله مورد نظر به دبیرخانه سران سه قوه ارسال خواهد شد.

وی ادامه داد: الگوی مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی باید به عنوان یک نسخه موفق توسط معین‌های اقتصادی از خراسان رضوی به سراسر کشور معرفی شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۲۳۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی در بیرجند و خوسف

ایسنا/خراسان جنوبی مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان جنوبی با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر وقوع سیل در شهرستان‌های بیرجند و خوسف، گفت: ۶ شهرستان خراسان‌جنوبی برای امدادرسانی به این دو شهرستان آماده باش هستند. 

محمدعلی کاووسی امروز پنجشنبه ۶ اردیبهشت اظهارکرد: هواشناسی برای امروز شدت بارندگی‌ها در شهرستان‌های بیرجند و خوسف را گزارش کرده است. 

 وی افزود: علاوه بر تیم‌های عملیاتی شهرستان بیرجند و خوسف، تیم‌های سیلاب شهرستان‌های قاینات، سربیشه سرایان و نهبندان نیز در حالت آماده باش هستند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: تیم‌های عملیاتی قاینات و سربیشه پشتیبان شهرستان بیرجند و تیم‌های عملیاتی سرایان و نهبندان، پشتیبان شهرستان خوسف هستند.  در حال حاضر ۴ نفر در جاده خوسف_ معدن قلعه‌زری، در سیلاب گیر افتاده‌اند و یک تیم از شهرستان خوسف به محل اعزام شده و در حال امدادرسانی هستند. 

وی ضمن توصیه به مردم در برابر خطرات سیل و روان‌آب‌ها گفت: راه‌های دسترسی شهرستان خوسف به روستاها مختل شده و از مردم درخواست داریم تا از سفرهای غیرضرور و تردد در مسیر رودخانه‌های محلی پرهیز کنند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • هروی: حاکمیت باید در انتخابات ۱۴۰۴ اندکی نرمش نشان دهد /برای حل مشکلات اقتصادی، درهای کشور برای تعامل با بیرون باز شود
  • پتانسیل تحول حوزه صادرات خراسان رضوی با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • وزیر کشور: مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور هستند
  • مناطق آزاد و ویژه از ارکان اقتصاد مقاومتی کشور است
  • ظرفیت تحول حوزه صادرات خراسان رضوی با نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴
  • همکاری اقتصادی خراسان رضوی و ولایت هرات وارد مرحله جدید شد
  • اشتغال ۷۰۰ نفر دربازارچه‌های مرزی خراسان رضوی
  • آماده‌باش و پشتیبانی ۶ شعبه هلال‌احمر خراسان‌ جنوبی در بیرجند و خوسف
  • بازارچه‌های مرزی خراسان رضوی اشتغال ۷۰۰ نفر را فراهم کردند
  • ۱۰۰ هزار تن کالا از خراسان رضوی به پاکستان صادر شد