Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالله حاجی صادقی گفت: حاج قاسم سلیمانی هم زندگی و هم شهادت پر برکتی داشت. این سردار والامقام با اخلاص خود کاری کرد که شهادتش مرگ تدریجی استکبار را سرعت بخشد و آمریکا دریابد که شهادت این فرمانده دلاور اسلام از خود او خطرناک تر است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، حجت الاسلام والمسلمین عبدالله حاجی صادقی در همایش سراسری فرماندهان سازمان بسیج مستضعفین اظهار داشت: حاج قاسم سلیمانی هم زندگی و هم شهادت پر برکتی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این سردار والامقام با اخلاص خود کاری کرد که  شهادتش مرگ تدریجی استکبار را سرعت بخشد و آمریکا دریابد که شهادت این فرمانده دلاور اسلام از خود او خطرناک تر است.

حاجی صادقی از بسیج به عنوان مولفه قدرت و رمز استمرار و ماندگاری انقلاب اسلامی نام برد و اظهار کرد: مقام معظم رهبری بسیج را مبدل تهدیدات به فرصت و خنثی کننده توطئه ها توصیف کرده اند؛ از این رو خدمت گذاری در بسیج هیچ معادلی ندارد و مجاهدت و تلاشی بی مانند است.

 وی با اشاره به مولفه های تحول در سازمان بسیج مستضعفین اظهار کرد: تحول مبنایی در بسیج به معنای تبیین فرهنگ بسیجی است، در واقع بسیج فرهنگ و گفتمان قرآنی است که ریشه در فرهنگ فاطمی و عاشورایی دارد و سردار شهید قاسم سلیمانی الگوی فرهنگ بسیجی است.

نماینده ولی فقیه در سپاه یکی از مهم ترین اقدامات بسیج در راستای تقویت بصیرت دینی را طرح صالحین دانست و اظهار کرد: بصیرت دینی قدرت تکلیف گرایی به انسان می دهد تا به لحظه وظیفه خود را بشناسد و انسان برابر توطئه ها مصونیت می یابد.

وی با بیان اینکه دشمن امروز از روحیه انقلابی ملت ایران در هراس است، خاطرنشان کرد: روحیه انقلابی بسیج بر مبنای منطق و به معنای ایستادگی مقتدرانه در اصول و مبانی است و برای بسیج هیچ مدالی بالاتر از سربازی ولایت و خدمتگزاری مردم نیست.

حاجی صادقی با بیان اینکه بیانیه گام دوم انقلاب برنامه چهل سال دوم بسیج است، گفت: باید توانمندی های بسیج در تمامی عرصه ها ارتقا یابد. بسیجی سنگرنشین انقلاب است و نسبت به توطئه ها و وظایف بصیر است. بسیجی قدرت تکلیف شناسی دارد و نسبت به موفقیت ها و فرصت ها بصیرت دارد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهادت قاسم سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۲۴۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، جشنواره «جهادگران علم و فناوری» با هدف تقدیر از برگزیدگان علمی رده‌های دفاعی، دانشگاه‌ها اقشار و نواحی بسیج در سپاه استان برگزار شد.

سردار محمدرضا موحد در این مراسم با اشاره به ظرفیت های موجود در استان قم گفت: ظرفیت‌های انسانی، علمی، نخبگانی، حوزه‌های علمیه، مراکز علمی و فرهنگی و شهرک‌های صنعتی در استان وجود دارد که باید در کنار هم قرار بگیرند تا بتوانیم به یک نتیجه مطلوبی برسیم.

وی ادامه داد: در واقع باید بتوانیم نخبگان را شناسایی، جذب و به رشد و شکوفایی آنها کمک کنیم، برای یک نخبه خیلی مهم است که دیده شود و به او اهمیت داده بشود و حرف‌هایش شنیده شوند تا بتوانیم با این همکاری‌ها اقدامات خوبی را در این راستا انجام دهیم و این زنجیره و شبکه کامل شود.

فرمانده سپاه قم با تأکید بر اینکه حداکثر بهره‌برداری را از ظرفیت نخبگان داشته باشیم بیان داشت: برای تولید علم و جهش تولید این دو محور با هم دیگر ارتباط مستقیم دارند و باید همه در یک جبهه قرار بگیریم و بر اساس نظام مسائل استان کار انجام شود.

او افزود: نظام مسائل استان بر مبنای بهره مندی از ظرفیت هایی مثل اقشار بسیج،قشر بسیج مهندسین صنعت،کشاورزی و سایر اقشار مرتبط تعریف می شود و در صورت تحقق آن به نتایج مطلوبی دست خواهیم یافت.

سردار موحد با اشاره به ظرفیت مجمع عالی بسیج استان به عنوان بازوی توانمند کار و تولید گفت: در صورت تصویب طرح های نوین تولیدی و دانش بنیان نخبگان در مجمع عالی بسیج که با حضور استاندار و سایر سازمان ها برگزار می شود، تمامی دستگاه های ذیربط ملزم به اجرا و تحقق آن طرح ها خواهند بود.

وی اذعان کرد: مهم است که دانش آموزان و دانشجویان با این ظرفیت‌ها آشنا شوند و توانمندی‌های موجود در استان را ببینند که در نتیجه موجب ارتقای انگیزه و امید در نوجوانان و جوانان شود.

در پایان از منتخبان عرصه جهاد علمی و فناوری سپاه و نواحی مقاومت بسیج استان قم با اهدای لوح تقدیر و هدیه نقدی قدردانی شد.

دیگر خبرها

  • گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی سپاه در حرم بانوی کرامت
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • فرهنگ جهادی و تفکر بسیجی راهکار تحقق «ما می توانیم»
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)
  • ظرفیت نخبگان بسیجی قم در رونق تولید باید به کار گرفته شود
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد
  • حاجی‌صادقی: دنیا در برابر عملیات وعده صادق کم آورد
  • ماجرای علاقه زیاد سردار سلیمانی به نوه اش، عسل /زینب گفت ببین یه ذره بچه داره من رو تهدید می‌کنه!