Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-08@17:44:56 GMT

عباسعلی با شکست کارته کار ترک طلایی شد

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۲۵۶۰

عباسعلی با شکست کارته کار ترک طلایی شد

کاراته کا سنگین وزن بانوان با برتری مقابل حریف ترکیه ای به مدال طلا رسید.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ فینال وزن 68+ کیلوگرم بانوان بین حمیده عباسعلی و ملتم هوکااوغلو از ترکیه برگزار شد و این نماینده ایران بود که با نتیجه ۶ بر ۳ پیروز شد و مدال طلا را از آن خود کرد.

 عباسعلی پس ازاستراحت در دور اول، کاراته کاهایی از دانمارک، اسلواکی، فرانسه و بلغارستان را شکست داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در لیگ سری آ شیلی نیز به مدال طلا دست یافته بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: لیگ جهانی کاراته وان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۲۵۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بانک مرکزی چین طلایی شد

بانک مرکزی چین در ماه آوریل طلای بیشتری به ذخایر خود اضافه کرد.

به گزارش ایسنا، داده‌های رسمی نشان داد که بانک مرکزی چین ۶۰ هزار اونس تروا طلا را در ماه آوریل به ذخایر خود اضافه کرد و دوره خریدهای متوالی را با وجود قیمت‌های بالای طلا به ۱۸ ماه افزایش داد.

تقاضای پناهگاه امن، ناشی از عدم اطمینان ژئوپلیتیکی و اقتصادی و همچنین خرید مداوم بانک مرکزی، به افزایش قیمت طلا در دوره مارس تا آوریل کمک کرد و قیمت طلا به رکورد ۲۴۳۱ دلار و ۲۹ سنت در هر اونس در ۱۲ آوریل رسید.

داده‌ها نشان می‌دهد چین در پایان آوریل ۷۲.۸۰ میلیون اونس طلا در اختیار داشت که در مقایسه با ۷۲.۷۴ میلیون اونس در ماه قبل از آن افزایش داشت. ارزش ذخایر طلای چین از ۱۶۱.۱ میلیارد دلار به ۱۶۸ میلیارد دلار افزایش یافت.

تقاضا از سوی بانک‌های مرکزی جهانی برای طلا به مدت دو سال افزایش یافته است و از قیمت‌ها حمایت می‌کند. شورای جهانی طلا انتظار دارد بانک‌های مرکزی جهانی در سال ۲۰۲۴ خرید خود را در مقایسه با ۱۰۳۷.۴ تن سال گذشته کاهش دهند اما آنها را بالاتر از قبل از سال ۲۰۲۲ نگه دارند.

بر اساس گزارش رویترز، طبق گزارش شورای جهانی طلا، بانک خلق چین با خرید خالص ۷.۲ میلیون اونس یا ۲۲۴.۹ تن، بزرگترین خریدار بخش رسمی طلا در سال ۲۰۲۳ بود که بیشترین خرید از حداقل سال ۱۹۷۷ در یک سال گذشته است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • یک «طلا» پایان بوکس ایران را خوش کرد/ زنگ خطر برای برخی اوزان
  • بانک مرکزی چین طلایی شد
  • تاج: دولت به دنبال "ورزش قوی برای ایران قوی" است/ حضور بانوان در ورزشگاه‌ها ضابطه‌مند می‌شود
  • فردا؛ آغاز اردوی تیم‌های ملی کاراته بانوان
  • کابوس اخراج برای پرسپولیس ادامه دارد؛ سروش رفیعی دقیقه 50 دو کارته شد!
  • تیرانداز چینی رکورد تفنگ ۱۰ متر بانوان جهان را شکست
  • مخالفت شدید روزنامه وابسته به سپاه با ممنوعیت جدید ورود زنان به ورزشگاه‌ها: این یعنی اعتراف به شکست فرهنگی/ مراقب پیامدهای بین‌المللی این اقدام باشید
  • درخشش بانوی کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • درخشش کاراته کای خوشابی در مسابقات قهرمانی کاراته آسیای مرکزی
  • موفقیت جدید برای کاراته خوزستان