Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمود قاسم‌نژاد عصر یکشنبه در جلسه ساماندهی جوانان در سالن شهید انصاری استانداری گیلان با اشاره به برگزاری مسابقات بین المللی وزنه‌برداری «جام نامجو» در این استان، اظهار کرد: امیدواریم که این مسابقات ملی به نحوه مطلوب در استان برگزار شود و ورزشکاران ایرانی نیز سهمیه المپیک را کسب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با تاکید بر اینکه جوانان امروز باید بتواند از گذشته درس گرفته و تاریخ نگر باشند، افزود: انگیزه‌ها و باورهای جوانان امروز با جوانان دهه ۴۰ و ۵۰ متفاوت است.

وی با اشاره به اینکه جوانان تحصیل‌کرده زیادی داریم که متأسفانه به‌دنبال کسب درآمد و کار و تلاش نیستند، گفت: باید برنامه‌های موثرتری پیش‌بینی شود که جوانان بتواند توانایی‌های خود را در عرصه‌های مختلف نشان دهد.

وی با بیان اینکه ساماندهی امور مرتبط با جوانان نیازمند اقدامات راهبردی است، ادامه داد: هویت جوانان باید با پیش‌بینی برنامه‌های متناسب با سبک زندگی ایرانی- اسلامی و تغییر نگرش خانواده تقویت شود.

قاسم نژاد با اشاره به لزوم تولید محتوا بر اساس باورها و فرهنگ ایرانی- اسلامی توسط نهادهای مختلف فرهنگی استان گیلان، بیان کرد: ارائه راهکارهای مناسب سبب مرتفع شدن آسیب‌های هویتی می‌شود و جوانان بر اساس ارزش‌های ایرانی و اسلامی در جهت کسب درآمد، کار و تلاش و مفید بودن در اجتماع ورود می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گیلان با تاکید بر اینکه باید شرایطی ایجاد شود که جوانان احساس کنند مسئولان برای رفع مشکلاتشان در کنار آنها قرار دارند، افزود: باید با باور جوانان از ایده‌ها و توانایی‌ها آنها استفاده کنیم.

وی با اشاره به انتخابات پیش رو مجلس گفت: جمهوری اسلامی همواره به موضوع مردم‌سالاری دینی در انتخابات توجه خاصی دارد و بنا به فرمایش امام راحل، انقلاب اسلامی ایران برگرفته از مردم است.

قاسم‌نژاد با بیان اینکه استکبار جهانی مدعی است که حقوق بشر در جمهوری اسلامی رعایت نمی‌شود و مردم از نظام بیزار هستند، تصریح کرد: حضور مؤثر مردم در صحنه انتخابات، بهره‌گیری از ایده‌ها و برنامه‌های جوانان برای ایجاد نشاط در جامعه موجب نقش بر آب شدن نقشه‌های دشمن می‌شود.

کد خبر 4835994

منبع: مهر

کلیدواژه: ستاد ساماندهی امور جوانان استانداری گیلان بارش برف بوشهر دهه فجر سیل سیستان و بلوچستان گرگان تعطیلی مدارس شهرکرد قزوین ایلام شیراز انتخابات 98 خطبه های نماز جمعه قاسم سلیمانی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۲۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرتفع شدن مشکل منابع مالی پروژه راه آهن دورود به خرم آباد

تین نیوز

معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: مشکل تامین منابع مالی پروژه راه آهن دورود به خرم آباد مرتفع شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محسن منصوری معاون اجرائی رئیس جمهور هجدهم اردیبهشت در حاشیه بازدید از روند اجرای پروژه راه آهن دورود به خرم آباد عنوان کرد: پروژه راه آهن دورود خرم آباد ضمن انتفاع مردم لرستان اهمیت منطقه ای داشته و جزو کریدورهای اصلی است که دسترسی به مسیرهای ریلی را تسهیل می کند.

منصوری افزود: تکمیل این پروژه با جدیت در حال پیگیری است و هم اکنون بیش از ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه بخش زیادی از کالاهای مورد نیاز کشور در شرایط کنونی از طریق بندر امام خمینی (ره) وارد کشور می شود اظهار کرد: بیش از ۶۰ میلیون تن انواع کالا از منطقه باید جابجا شود که نیازمند زیرساخت بوده و با توسعه شبکه ریلی میزان این ظرفیت افزایش می یابد.

وی اضافه کرد: راه آهن دورود خرم آباد از پروژه های سنگین و هزینه بر است و منابع مالی بسیاری نیاز دارد که با تزریق ۱.۲ میلیارد دلار منابع صندوق توسعه ملی تایید شده از سوی مقام معظم رهبری و پیگیری رییس جمهور از محل تهاتر نفت امیدواریم شاهد سرعت بخشی در اجرای آن باشیم.

منصوری افزود: اعتبار مورد نیاز به روز شده تکمیل پروژه افزون بر ۵۰۰ هزار میلیارد ریال برآورد می شود بنابراین تامین منابع ارزی آن ضروری است.

وی ادامه داد: فرآیند عملیات تهاتر نفت آغاز شده است چراکه منابع بودجه عمومی را به دلیل زمان بر بودن نمی توانیم وارد این پروژه کنیم، ولی با این حجم کار و تجهیز کارگاهی که صورت گرفته با تلاش شبانه روزی باید اختصاص منابع متناسب با اجرای پروژه باشد.

معاون اجرایی رئیس جمهور یادآور شد: راه آهن لرستان پروژه ای ملی و بین المللی است و کریدور شمال به حنوب را تکمیل و رییس جمهور بر سرعت بخشی در اجرای آن تاکید دارند.

منصوری تاکید کرد: مجموعه وزارت راه پنج پروژه ریلی را در دستور کار دارد که لرستان یکی از آنهاست و موضوع تامین منابع حل شده و همه جدی هستیم کار را تکمیل کنیم.

وی اظهار داشت: با پیگیری استاندار و وزارت راه پای کار هستیم و پس از سفر نیز جلسات عملیاتی را برگزار می کنیم تا تهاتر نفت با ورود اعتبار از محل استیجازه رهبری و تخصیص ارز صورت بگیرد.

عملیات اجرایی پروژه راه آهن دورود _ خرم آباد سال ۱۳۹۲ شروع تا سال ۱۳۹۷ فعال بود که پس از آن با حدود ۳۸ درصد پیشرفت فیزیکی تا سال ۱۴۰۱ متوقف ماند.

پروژه راه آهن دورود خرم آباد که حدود چهار سال تعطیل بود، بعد از پیگیری های انجام شده با وجود اینکه پیشرفت فیزیکی پروژه کمتر از ۵۰ درصد بود اما با پیگیری های مدیریت ارشد استان جزو مصوبات سفر رئیس جمهور گنجانده شد.

برای شروع مجدد این پروژه ۲ چالش اصلی به روزرسانی قرارداد و تامین منابع مالی وجود داشت که برطرف و عملیات اجرایی آن در سال ۱۴۰۱ مجدد از سر گرفته شد.

پیشرفت فیزیکی پروژه هم اکنون ۵۱ درصد است و از سال ۱۴۰۱ تا ۱۴۰۲ با کارکرد ۱۲ هزار میلیارد ریال ۱۲ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • مرتفع شدن مشکل منابع مالی پروژه راه آهن دورود به خرم آباد
  • معلمان از بی‌هویتی نسل جوان جلوگیری کنند
  • شرایط حفاظت از اسناد تاریخی در خانه‌ها مناسب نیست
  • کاهش ۸۰۰ درصدی آسیب های اجتماعی با مناسب سازی زیرساخت ها | ۵۰ خودرو در خدمت گشت فوریت های اجتماعی
  • پوسیدگی دندان شایع‌ترین بیماری بشر/ به طور میانگین هر کودک ۱۲ ساله ایرانی ۲ دندان پوسیده دارد
  • ارائه خدمات بهداشتی و مراقبتی رایگان به بانوان آسیب پذیر در زاهدان
  • تشکیل زنجیره انسانی مردم کرمان در حمایت از طرح نور پلیس
  • گرایش جوانان به رشته های علوم پایه و فنی مهندسی در حال کاهش است
  • شوراهای اسلامی در احصاء مطالبات مردم و ارائه راهکار برای رفع چالش‌ها پیشگام باشند
  • تسهیل ازدواج جوانان با مهریه کم