Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال وبختیاری و امام جمعه شهرکرد با اشاره به فرارسیدن ایام فاطمیه و زنده نگهداشتن یاد شهدا به خصوص سردار سلیمانی افزود: زنده نگهداشتن یاد شهدای دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم و سردار شهید سلیمانی برای کشور مهم و تعیین کننده است.

حجت‌الاسلام محمدعلی نکونام در یادواره شهدای مدافع حرم و صنعت برق و گرامیداشت سردار شهید سلیمانی افزود:باید از سیره شهدا درس اخلاص و از خودگذشتگی را سرلوحه زندگی قرار داد و از شعارزدگی و تشریفات که خارج از مکتب شهداست، خودداری کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهار داشت:در این برهه با توجه به نزدیک شدن به زمان انتخابات ، راه ما طولانی و وظیفه افراد جامعه سنگین است.

امام جمعه شهرکرد با تاکید بر اینکه سردار شهید سلیمانی یک انقلابی ناب بود، افزود: این شهید بزرگوار همه چیز را در خدا دید و به دل دشمنان نبست و هیچ هراسی از دشمن نداشت.

امام جمعه شهرکرد، بر نهادینه کردن فرهنگ شهید و شهادت در جامعه و به خصوص برای نسل جوان تاکید کرد و گفت: برگزاری این محفل‌ها سراسر نور و معنویت است.

استان چهارمحال و بختیاری ۱۳ شهید مدافع حرم تقدیم حریم امامت و ولایت کرده است.

چهارمحال و بختیاری در طول ۸سال دفاع مقدس بیش از ۲ هزار و ۴۰۰ شهید تقدیم نظام جمهوری اسلامی کرد که ۲ شهید از این تعداد در حوزه صنعت برق فعالیت می‌کردند.

منبع: جماران

کلیدواژه: قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 انتخابات برق چهارمحال و بختیاری صنعت نسل جوان قیمت خودرو سیل سیستان و بلوچستان قیمت بنزین بودجه 99 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۲۸۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد

دریافت 237 MB

به گزارش خبرنگار مهر، روسای اتحادیه های صنفی چهارمحال و بختیاری امروز دوشنبه با امام جمعه شهرکرد دیدار داشتند.

کد خبر 6092388

دیگر خبرها

  • تولید سالانه ۴۰۰ هزار اکسل خودرو پژو در چهارمحال و بختیاری + فیلم
  • یادواره ۱۸۵ شهید معلم و دانش آموز گتوند برگزار گردید
  • برگزاری نخستین کنگره شهدای جامعه اطلاعاتی هرمزگان در بندرعباس
  • شهرکرد و بلداجی خنک‌ترین نقاط چهارمحال و بختیاری
  • بودجه شهرداری شهرکرد دو برابر شد
  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری
  • تمدید ۳۴ پروانه اشتغال مسافربری و باری در شهرکرد
  • صدور موافقت اصولی برای ساخت یک هتل در چهارمحال و بختیاری