Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-26@18:57:38 GMT

خداحافظی ملی پوش فرش آرا از تیم ملی

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۳۲۹۲

خداحافظی ملی پوش فرش آرا از تیم ملی

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، قدرت بهادری ملی پوش فوتسال کشورمان که این فصل در تیم فرش آرا مشهد حضور دارد دقایقی پیش اعلام کرد که برای همیشه از تیم ملی خداحافظی کرده است.

بهادری در اینستاگرام نوشت:

«احترام به همه دوستان خوبم و رفیقای گلم در تیم ملی که همشون برام قابل احترام هستند و همشون رو دوست دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به دلیل مشکلات خیلی جزئی که دارم و با توجه به مصدومیت‌هایی که دارم از ناحیه زانو و کشاله پام با اجازه و با احترام همه اعضا بازیکنان تیم ملی که خیلی برام با ارزشن این اردو و تیم ملی و تورنمنت آسیایی که در پیش داریم نمیتوانم همراهی کنم. امیدوارم تیم ملی کشورم که هفت سال برای این کشور سرباز بودم در این تورنمنت مهم آسیایی قهرمان همیشگی آسیا بشن و همه‌ی ایران را خوشحال کنند.»

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فدراسیون فوتبال تیم ملی فوتسال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۳۲۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میرزا زاده: انتخاب مردم قابل احترام است

 

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما؛ امین میرزا زاده ملی پوش کشتی کشورمان در حاشیه مراسم انتخاب برترین های ورزش ایران با نام قهرمان ایران به خبرنگار ما گفت: این مراسم با همت رسانه ملی برگزار شد و رای مردم برای همه ورزشکاران قابل احترام است .

قهرمان سنگین وزن کشتی فرنگی ایران و جهان در مورد شرایط آمادگی خود و وضعیت این وزن در چرخه انتخابی گفت: در سنگین وزن خوشبختانه من انتخاب شده ام و تکلیف روشن است و امیدوارم بتوانم تمرینات خوبی را تا شروع المپیک انجام دهم و با کسب مدال مردم کشورم را خوشحال کنم.

وی در مورد رقبای قدرتمند خود در این وزن گفت: در این وزن 2 کشتی گیر قدرتمند داریم یکی لوپز که در جهان شناخته شده است و اهل کوبا است و دیگری رضا کایالپ از ترکیه که بنده معتقدم هیج کاری غیر ممکن نیست و در المپیک با آمادگی کامل با هدف کسب مدال به میدان می روم.

دیگر خبرها

  • راه‌های تقویت اعتماد به نفس با افزایش سن
  • ادای احترام معاون پارلمانی رئیس جمهور به شهدای گمنام سمنان
  • نشانه‌های آمادگی برای ازدواج در دختران
  • احترام به قانون، اصل رقابت انتخاباتی است
  • ادای احترام جامعه کار و کارگری آذربایجان غربی به شهدا
  • این بدترین هدیه‌ای بود که می‌شد به یورگن کلوپ داد!
  • خداحافظی رسمی ستاره تیم‌ملی والیبال
  • میرزا زاده: انتخاب مردم قابل احترام است
  • تشریح مصوبات جلسه هیات وزیران از زبان سخنگوی دولت
  • هیات وزیران با لایحه اصلاحیه سازمان تعزیرات موافقت کرد