Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-04-26@02:15:50 GMT

خبر خوش برای کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح

تاریخ انتشار: ۶ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۳۴۱۵

ساعت 24-عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال ۹۹ از مصوبه جدید این کمیسیون برای اعطای تسهیلات ارزان قیمت به کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح خبر داد.

عباس پاپی‌زاده عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 99  در تشریح مصوبه جلسه نوبت عصر امروز این کمیسیون گفت: در این جلسه تبصره 16 لایحه بودجه سال 99 بررسی و با الحاق یک تبصره به تصویب رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در تشریح این تبصره افزود: براساس این مصوبه مقرر شد تا در سال آینده تسهیلات ارزان‌قیمت در اختیار کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح (ارتش، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و وزارت دفاع) قرار گیرد.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه سال 99 اظهار داشت: بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران مکلف است جهت بهبود معیشت کارکنان و بازنشستگان از طریق بانک‌های عامل نسبت به تخصیص 4 هزار میلیارد تومان برای کارکنان ارتش، سپاه، نیروی انتظامی و وزارت دفاع هر کدام هزار میلیارد تومان از محل منابع سپرده‌های پس‌انداز و جاری قرض‌الحسنه بانکی و با هماهنگی هر یک از نیروها پرداخت کند.

پاپی‌زاده اضافه کرد: برای تسهیلات قرض‌الحسنه جهیزیه 20 میلیون تومان و ازدواج 5 میلیون تومان به کارکنان و بازنشستگان و فرزندان آنها پرداخت شود. همچنین مصوب شد برای ودیعه مسکن کارکنان و بازنشستگان نیروهای مسلح 30 میلیون تومان در نظر گرفته شود.

وی بیان داشت: بانک مرکزی برای هر کدام از نهادهای نظامی ذکر شده 800 میلیارد تومان از منابع عادی بانک‌ها تخصیص دهد. برای پرداخت تسهیلات ساخت و یا خرید مسکن برای هر یک از کارکنان و بازنشستگان تا سقف صد میلیون تومان با بازپرداخت حداکثر 20 ساله در نظر گرفته شود؛ مابه‌التفاوت سود تسهیلات مذکور از طریق نهاد ذکر شده پرداخت می‌شود.

تسنیم

منبع: ساعت24

کلیدواژه: بازنشستگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۳۴۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی

نیروهای مسلح یمن یک کشتی و ناوشکن آمریکایی را در خلیج عدن و یک کشتی اسرائیلی را در اقیانوس هند هدف قرار دادند. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، نیروهای مسلح یمن یک کشتی و ناوشکن آمریکایی را در خلیج عدن و یک کشتی اسرائیلی را در اقیانوس هند هدف قرار دادند.

بر اساس بیانیه نیروهای مسلح یمن نیروی دریایی ارتش یمن با تعدادی موشک مناسب، ناو آمریکایی (MAERSK YORKTOWN) را در خلیج عدن هدف قرار داد.

طبق این بیانیه در عملیات دیگر در اقیانوس هند ناو اسرائیلی (MSC VERACRUZ) با پهپاد هدف قرار گرفته است.

کارشناس یمنی: «وعده صادق»، اسرائیل را به لاک دفاعی فرو بردانصارالله یمن: توحش آمریکایی علیه غزه، شکست می‌خوردهنیه:یمن اقتصاد اسرائیل را متلاشی کرد/حمایت قدرتمندانه ایران

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ارتش یمن بار دیگر «ایلات» را هدف گرفت
  • اطلاعیه مرزبانی درباره بازداشت ۶ مرزبان توسط طالبان
  • حمله یمن به ناوشکن آمریکایی و کشتی اسرائیلی
  • حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • پایان بررسی جداول بودجه 1403 در کمیسیون تلفیق مجلس/ حقوق نیروهای خدماتی آموزش و پرورش افزایش می‌یابد
  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته‌اند
  • ۲۰ هزار سرباز ماهر وام خوداشتغالی گرفته اند
  • بانک مرکزی و سازمان برنامه و بودجه مقصران اصلی کمبود دارو در کشور
  • زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد
  • خبر خوش برای بازنشستگان/ زمان اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد