Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدرضا عارف، رییس فراکسیون امید در مجلس شامگاه یکشنبه پس از جلسه شورای عالی سیاست گذاری جبهه اصلاح طلبان در جمع خبرنگاران گفت: با وجود مشکلاتی که مردم دارند، به انقلاب وفادار هستند و در انتخابات مشارکت فعال خواهند داشت.  

وی حضور مردم اصل دانست و تاکید کرد: متاسفانه بخشی از لیست امید در مجلس کنونی، باوجودی که با این عنوان در انتخابات شرکت کرده بودند، اما در مجلس با فراکسیون امید همراهی نکردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 لیست ما باید اصلاح طلبانه باشد و هر جا نامزد اصلاح طلب داشتیم حضور پیدا می‌کنیم.  

رییس فراکسیون امید افزود: راهبرد دهه نود ما، انسجام در جریان اصلاحات بود و تلاش کردیم یک صدا عمل کنیم. احزاب اصلاح طلب در این دوره، منافع گفتمان جریان اصلاحات را مد نظر قرار می دادند و گفتمان اصلاحات هم منافع ملی را بر منافع جریانی ترجیح داد.

وی با اشاره به رد صلاحیت ها گفت: از استانداران سابق فقط یک نفر تأیید شده بود اما ما پیگیر تجدیدنظر در رد صلاحیت ها هستیم.  

۲۱۷۲۱۵

کد خبر 1346264

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: محمد رضا عارف اصلاح طلبان شورای عالی سیاستگذاری اصلاح طلبان انتخابات مجلس یازدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۳۵۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌یابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین با تاکید بر اینکه جامعه اسلامی مهندسین از یک لیست حمایت نمی‌کند، گفت: راه‌یابی کاندیداها از یک لیست واحد به مجلس بعید به نظر می رسد.

علیرضا خجسته پور در گفت‌گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به مرحله دوم انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جامعه اسلامی مهندسین در مرحله دوم انتخابات در تهران و سایر حوزه‌هایی که به دور دوم کشیده شده‌اند، به بررسی نفرات پرداخته و بنا دارد نفرات مورد حمایت خود را از بین چند لیست انتخاب کند.

وی افزود: این افراد از بین لیست‌هایی انتخاب خواهند شد که نفرات آنها به دور دوم رقابت‌ها راه پیدا کرده‌اند؛ بر همین اساس طی سه روز آینده اسامی قطعی را که به هیئت اجرایی و شورای مرکزی ارسال شده به اطلاع رسانه‌ها خواهیم رسانید.

قائم مقام جامعه اسلامی مهندسین با اشاره به لیست‌های راه یافته به مرحله بعدی انتخابات تصریح کرد: جامعه اسلامی مهندسین در دور قبل فقط از لیست شورای ائتلاف و شورای وحدت حمایت کرد اما این بار لیست‌ها تغییر کرده‌اند و بنا داریم ترکیبی ۱۶ نفره از لیست شانا، امنا، جبهه صبح ایران و شورای ائتلاف ارائه دهیم و صرفاً نفرات یک لیست را معرفی نخواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: هنوز برای پیش بینی انتخابات زود است چرا که رقابت تنگاتنگ و سختی بین شورای ائتلاف، شانا، جبهه صبح ایران و امنا در پیش رو است و بنابراین تحلیل می‌شود که ترکیبی از انتخاب نفرات این لیست‌ها را شاهد باشیم و به نظر می‌رسد نفرات یک لیست واحد به مجلس راه پیدا نکنند.

کد خبر 747174

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • ضبط مناظرات دو نامزد راه یافته به مرحله دوم انتخابات مجلس در مشهد
  • نامزدهای مورد حمایت شورای وحدت در دور دوم انتخابات مجلس اعلام می شود
  • راهیابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • راه‌یابی کاندیداها از یک لیست به مجلس بعید است
  • راهبرد انتخاباتی شورای وحدت در مرحله دوم انتخابات: از بانوان حمایت می‌کنیم
  • اعلام برنامه های صدا وسیمای خراسان رضوی برای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • الکترونیکی بودن دور دوم انتخابات مجلس در آبادان
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس
  • ارائه لایحه اصلاح قانون کار به مجلس دوازدهم در اولین فرصت