Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، حسین مسگرانی  مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: به ابتکار بنیاد شعر و ادبیات داستانی گروهی از نویسندگان و شاعران با مردم مناطق سیل‌زده جنوب سیستان و بلوچستان دیدار و از اهالی این منطقه دلجویی کردند.

او گفت: در این برنامه ۲روزه اسماعیل امینی، محمدرضا بایرامی، رضا امیرخانی، شهریار عباسی، غلامرضا طریقی و مهدی قزلی با سفر به روستا‌های جنوب سیستان و بلوچستان مانند کلانی، اورکی، فرلان، درگان‌ها، کهیری و زرآباد با ساکنین این مناطق دیدار و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنان قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: اهدای کتاب و نوشت‌افزار به کودکان این روستا‌ها از برنامه‌های گروه اعزامی بنیاد به این مناطق بود.

او  بیان کرد: همچنین همه کتاب‌های بخش شعر کودک و نوجوان جشنواره شعر فجر به کتابخانه بهار روستای رمین چابهار اهدا شد.

مسگرانی گفت: پیش از این بنیاد شعر و ادبیات داستانی طی فراخوانی از اهالی فرهنگ، ادبیات و عموم مردم درخواست کرده بود تا کتاب‌ها و اقلام فرهنگی را برای اهدا به مناطق سیل‌زده استان سیستان و بلوچستان به نشانی بنیاد ارسال کنند.

او  افزود: قرار است کتاب‌های داوری شده در جایزه ادبی جلال آل احمد و جشنواره شعر فجر، همزمان با برگزاری اختتامیه چهاردهمین جشنواره بین‌المللی شعر فجر جهت توزیع در مناطق مختلف استان تحویل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان شود.

انتهای پیام/ع

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرهنگ و ارشاد اسلامی سیل سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۳۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز ساخت مرکز جامع خدمات سلامت روستای خطایان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، این مرکز در زمینی به مساحت ۶۶۰ مترمربع و ۳۰۰ مترمربع زیربنا در یک طبقه ساخته می‌شود.

 اعتبار اولیه ساخت مرکز جامع سلامت ۵۰۰ میلیون تومان است.

با راه اندازی این مرکز روستا‌های خاکشان، اسلام آباد، حاجی تپه و محمودیان زیر پوشش خدمات این مرکز قرار می‌گیرند.

دیگر خبرها

  • ساخت سد کهیر از زیر آب رفتن کنارک و ۳۰ روستا جلوگیری کرد
  • ساخت سد کهیر از زیرآب رفتن کنارک و ۳۰ روستا جلوگیری کرد
  • خطر سیل در کمین نان مردم جنوب کشور
  • اعزام ۳۶۰ گروه جهادی به مناطق هدف خدمت‌رسانی در سیستان و بلوچستان
  • عملکر درخشان دانشکده علوم پزشکی چابهار در دو سیل اخیر/ برنامه‌های مراقبتی بدون وقفه تداوم دارد
  • شمارش معکوس آغاز نمایشگاه کتاب تهران و درگذشت پل آستر
  • ساخت شهرک ساحلی خراسان جنوبی در جنوب سیستان و بلوچستان
  • انتخاب دو روستای اردبیل به عنوان روستای «دوستدار کتاب» در کشور
  • آغاز ساخت مرکز جامع خدمات سلامت روستای خطایان
  • لزوم تقویت فرهنگ کار تیمی در سیستان و بلوچستان