Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-26@10:27:38 GMT

2 گل برای گل محمدی

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۴۵۴۵

2 گل برای گل محمدی

گروه ورزش / هفته هفدهم لیگ برتر دیروز در حالی با انجام 2 بازی به پایان رسید که در حساس‌ترین بازی هفته، پرسپولیس و تراکتور از ساعت 15:15 در ورزشگاه آزادی مقابل هم قرار گرفتند. بازی در روز غیرتعطیل و ساعت نه چندان مناسب برگزار شد و برای همین تنها حدود 40 هزار تماشاگر به استادیوم رفتند تا شاهد یکی از مهم‌ترین بازی‌های لیگ باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دیداری که رونمایی از تیم یحیی گل‌محمدی هم محسوب می‌شد، سرمربی پرسپولیس تغییراتی در ترکیب تیمش نسبت به دوران گابریل کالدرون ایجاد کرد. بدین ترتیب یحیی از علیرضا بیرانوند درون دروازه، سیدجلال حسینی و شجاع خلیل‌زاده به عنوان زوج دفاع میانی، کمال کامیابی‌نیا در پست‌ هافبک دفاعی و کریستین اوساگونا در خط حمله بهره برد. در سمت مقابل هم سفیدپوشان تبریزی در شرایطی با سرمربیگری ساکت الهامی به میدان رفتند که در اتفاقی جالب توجه، مسعود شجاعی با وجود حضور در ترکیب اصلی، بازوبند کاپیتانی را به اشکان دژاگه سپرده بود.
بازی خیلی زود گرم شد و حرکت وحید امیری در قلب خط دفاعی تراکتور با خطای مهدی تیکدری‌نژاد همراه بود تا محمدرضا اکبریان، داور بازی به مدافع تراکتور در همان دقیقه یک کارت زرد نشان دهد. اکبریان در دقیقه 8 هم مهدی ترابی را با کارت زرد جریمه کرد تا مشخص شود بازی پربرخوردی در پیش است. یک دقیقه بعد، ضدحمله تند و تیز پرسپولیسی‌ها و پاس عالی وحید امیری به پشت مدافعان تراکتور به علی علیپور رسید و او هم بعد از حرکت با توپ، ضربه‌ای روی پا و شبه چیپ زد و توپ از بالای دستان محمدرشید مظاهری به تور دروازه تراکتور رسید تا پرسپولیس دقیقه 9 از میهمان خود پیش بیفتد. در ادامه تراکتوری‌ها برای جبران گل خورده تلاش کردند و با در اختیار گرفتن توپ، سعی در ایجاد روزنه‌ای برای گلزنی داشتند اما با خط دفاعی مستحکم میزبان مواجه شدند. برخلاف روند بازی در دقیقه ۲۱، پرسپولیس یک موقعیت خطرناک دیگر به دست آورد که ارسال ترابی با ضربه سر ناقص اوساگونا همراه شد. بازی در میانه زمین گره خورد و بارها بازیکنان دو تیم با خطا همدیگر را در این قسمت از زمین سرنگون کردند تا سرعت بازی گرفته شود. بازیکنان دو تیم در دقایقی از بازی در جو این دیدار حساس قرار گرفتند و بارها در تصمیمات داور دخالت کردند و درچند صحنه هم به بحث با یکدیگر پرداختند. ارسال احسان حاج صفی در دقیقه ۳۸ می‌توانست پایه‌گذار گل تساوی تراکتور شود اما ضربه سر ایمان سلیمی با مشت علیرضا بیرانوند به کرنر رفت. در ادامه نوبت به گل‌محمدی رسید که از داور کارت زرد بگیرد و این موضوع با اعتراض هواداران پرسپولیس همراه شد. دقایقی بعد اعتراض بازیکنان و مربیان تراکتور به تصمیمات داور، ابتدا منجر به نشان دادن کارت زرد به رضا اسدی در دقیقه 1+45 و سپس کارت قرمز به ساکت الهامی شد. در پی این اتفاقات سرمربی تراکتور با دستانش تیم را برای خروج از زمین فراخواند که دخالت سایر مسئولان تیم تبریزی مانع از این اتفاق شد. این حواشی منجر به طولانی‌تر شدن وقت‌های اضافه نیمه نخست شد و پس از گذشت ۵۳ دقیقه، داور به نشانه اتمام نیمه اول در سوت خود دمید و شاگردان گل‌محمدی با برتری به رختکن رفتند.
نیمه دوم در شرایطی آغاز شد که تراکتوری‌ها برای جبران گل خورده تلاش می‌کردند اما بعد از 10 دقیقه باز هم این پرسپولیس بود که به گل رسید. وحید امیری در دقیقه 55 پشت دفاع تراکتور صاحب توپ شد و پس از دریبل خانزاده، ایمانی را فریب داد و با ضربه‌ای دقیق و فنی، دروازه تراکتور را گشود. دقیقه 57 شوت خانزاده در محوطه جریمه پرسپولیس را بیرانوند در دو ضرب مهار کرد. در ادامه سرمربی تراکتور دست به تغییر زد و سعید مهری را دقیقه 58 به جای میثم تیموری و عکاشه حمزاوی مهاجم جدید و الجزایری را دقیقه 63 جانشین ساسان انصاری کرد. ضمن اینکه دقیقه 76 هم رضا شکاری جای دژاگه را گرفت اما این تعویض‌ها ثمری نداشت و تراکتور نتوانست خطر خاصی را روی دروازه پرسپولیس ایجاد کند. دقیقه 87 اولین تعویض پرسپولیس انجام شد و محمدحسین کنعانی زادگان به جای اوساگونا وارد زمین شد تا خط دفاعی قرمزها محکم‌تر شود اما کنعانی‌زادگان 2 دقیقه بعد از داور کارت گرفت تا در کنار اوساگونا و علیپور، دیگر اخطاری پرسپولیس در نیمه دوم باشد. دقیقه 92 ضربه ایستگاهی زیبای حاج صفی به تیر دروازه پرسپولیس برخورد کرد و به کرنر رفت. یک دقیقه بعد در شلوغی محوطه جریمه، تراکتور تا آستانه بازکردن دروازه پرسپولیس پیش رفت اما بیرانوند توپ را مهار کرد. بازی پرحاشیه و پر زد و خورد دو تیم با همان نتیجه 2-0 به سود پرسپولیس به پایان رسید. بدین ترتیب یحیی هم انتقام شکست کالدرون در بازی رفت را گرفت و هم خودش شروع امیدوارکننده‌ای با سرخپوشان پایتخت داشت.
در دیگر دیدار دیروز، نفت مسجد سلیمان در ورزشگاه شهید بهنام محمدی این شهر 2-0 صنعت نفت آبادان را برد تا پیروز دربی نفتی خوزستان باشد. علی علیزاده (41) و امید سینک (92) برای شاگردان مهدی تارتار گلزنی کردند. تنها دیدار باقی مانده هفته هفدهم بازی فولاد و استقلال است که هنوز زمان برگزاری آن مشخص نیست. با انجام بازی های این هفته، پرسپولیس با 37 امتیاز، جایگاه خود در صدر جدول را تثبیت کرد و فاصله خود با سپاهان رده دومی را به 5 امتیاز رساند. ضمن اینکه تراکتور هم با 30 امتیاز در رده سوم باقی ماند.

نشست خبـــری
گل‌محمدی: این برد مبارک هواداران مان در سیستان و بلوچستان

یحیی گل محمدی، سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بعد از پیروزی ارزشمند تیمش برابر تراکتورسازی در نشست خبری اظهار داشت: «بازی سنگینی برای دو تیم بود. بازیکنان دو تیم، کارهای فنی خوبی انجام دادند. این برد تقدیم به هوادارانمان که دراین سرما ما را تشویق کردند. همچنین این برد مبارک پرسپولیسی‌های سیلزده سیستان و بلوچستان که نباید آنها را فراموش کرد. به بازیکنانم گفتم کارت الکی نگیرید زیرا بازی‌های مهمی از جمله دربی را پیش رو داریم. مهره‌های هجومی ما کیفیت خوبی دارند و بازی به بازی بهتر می‌شویم.»
علیرضا پژمان، مربی تراکتورسازی که درغیاب ساکت الهامی در نشست خبری حضور یافت، گفت: «ما نتوانستیم بازی‌های قبلی را ارائه دهیم و نتیجه را واگذار کردیم. اوساگونا باید 3 بار اخراج می‌شد اما داور مربی ما را اخراج کرد. اوساگونا از هر کسی رد می‌شد خطا می‌کرد اما داور کارت نمی‌داد. ما هر وقت به تهران می‌آییم فحش‌های بدی به ما و خانواده بازیکنان می‌دهند.»

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۴۵۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟

یحیی گل محمدی گزینه اصلی تراکتور است و باید به زودی شاهد حضور او در تبریز باشیم.

طرفداری | ظاهرا کریم باقری هم به کادرفنی تراکتور در تبریز اضافه می‌شود.

حمید مطهری به عنوان مربی تراکتور انتخاب شد تا در ادامه لیگ بیست‌وسوم روی نیمکت این تیم بنشیند.

مذاکرات تراکتور با یحیی گل‌محمدی به خوبی پیش رفته و احتمالا باید شاهد حضور این سرمربی در تبریز باشیم. حضور حمید مطهری و عقد قرارداد با او نشان می‌دهد یحیی گل‌محمدی نزدیک‌ترین گزینه به هدایت تی‌تی‌ها است.

در این بین شنیده می‌شود مدیران تراکتور علاقه دارند کریم باقری هم در تبریز حضور داشته باشد اما مشخص نیست این اتفاق بیافتد یا خیر.

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • پرسپولیس قهرمان در تبریز؛ کریم باقری هم به تراکتور می‌رود؟
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • خاطره کمک‌داور دربی: با تیر پشت پایم را زدند!
  • پرسپولیس-آلومینیوم با یک داور تکراری
  • با یک شرط مهم: این بهترین تصمیمِ یحیی است!
  • داوران بازی‌های جام حذفی مشخص شدند
  • حمید مطهری سرمربی موقت تراکتور؛ یحیی گل محمدی به زودی در تبریز
  • گل محمدی و تراکتورسازی در دقیقه ۹۰ | گران‌ترین سرمربی لیگ جذب شد؟