Web Analytics Made Easy - Statcounter

نگاهی به پیام های تسلیت باشگاه های ایتالیایی به مناسبت درگذشت کوبی برایانت انداخته ایم

طرفداری- پس از درگذشت غم انگیز کوبی برایانت، اسطوره ورزش بسکتبال، باشگاه‌های زیادی پیام‌های تسلیت خود را در فضای مجازی منتشر کردند که در این پست به بررسی باشگاه‌های ایتالیایی می‌پردازیم.

باشگاه پارما

همه ما از این دنیا می‌رویم ولی قهرمان‌ها تا همیشه باقی خواهند ماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روحت شاد مامبای سیاه

ساسولو

همه ایتالیا به یاد تو هستند. خاطراتت تا همیشه باقی خواهد ماند.

اینتر

تو یک الهام بخش همیشگی برای کسانی بودی که به هر نوع هر ورزشی علاقه مند بودند. از دست دادنت غیرقابل باور است. فراتر از هر مرز و پرچم و شکل توپ، آموزه هایت برای همیشه باقی خواهد ماند. روحت شاد کوبی برایانت

تورینو

روحت شاد کوبی برایانت

سمپدوریا

همیشه باید از بزرگترین‌ها یاد بگیریم و تو به ما چیزهای زیادی آموختی. همیشه تو را به خاطر خواهیم سپرد

جیم پالوتا، آاس رم

از طرف خودم، بازیکنان و کارکنان باشگاه آ.اس رم، باید بگویم که ما مانند همه جامعه جهانی ورزش از مرگ غم‌انگیز کوبی ناراحت و متاثر شدیم. کوبی یک نماد واقعی بود. ما با خانواده او و همه قربانیان آن پرواز اعلام همدردی می‌کنیم

فیورنتینا

روحت شاد کوبی برایانت. افکارمان در این شرایط دشوار با خانواده اوست.

میلان

شوکی که از شنیدن خبر درگذشت یکی از بزرگترین ورزشکاران تاریخ و یک روسونرو، کوبی برایانت به ما وارد شده است را با هیچ کلمه ای نمی توانیم توصیف کنیم. تمام افکار ما با خانواده هایی است که از این حادثه غم انگیز آسیب دیده اند. تا ابد دلتنگت خواهیم بود کوبی

آتالانتا

همه در کنار قهرمان، اسطوره بسکتبال و یک نماد ورزشی هستیم. تو برای نسل ما یک الگو بودی و همیشه هم خواهی بود. به همه خانواده هایی که در این ماجرا شریک هستند، تسلیت می‌گوییم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۴۷۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال ناپولی پس از آن که در فصل گذشته توانست قهرمانی سری آ را کسب کند در این فصل نتوانست موفقیت فصل پیش را تکرار کند.

این تیم در آخرین دیدار خود در سری آ با نتیجه یک بر صفر از امپولی شکست خورد و اکنون مدیران باشگاه قصد دارند با جذب یک سرمربی جدید به جای «فرانچسکو کالزونا» روحی تازه در تیم بدمند.

دی لورنتیس، مالک باشگاه ناپولی با گزینه‌های مختلفی برای هدایت ناپولی در فصل آینده مذاکره کرده است. «رودی گالتی» خبرنگار مطرح ایتالیایی با انتشار توییتی در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی توئیتر اعلام کرده است که «وینچنزو ایتالیانو» جدی ترین گزینه هدایت ناپولی در فصل آینده است و تفاهم با او پیشرفت‌های قابل ملاحظه‌ای داشته است. «ایتالیانو» در حال حاضر هدایت فیورنتینا را بر عهده دارد.

این خبرنگار ایتالیایی اعلام کرده است که «استفانو پیولی» هم یکی دیگر از گزینه‌های مد نظر ناپولی است اما تا این لحظه پیشرفت خاصی در مذاکره با او صورت نگرفته است.

رودی گالتی به احتمال پیوستن «آنتونیو کونته» به ناپولی هم اشاره کرد اما او را یک گزینه محتمل برای هدایت این تیم ایتالیایی در نظر نگرفت.

کد خبر 6087382

دیگر خبرها

  • واکنش ابراهیم رئیسی به درگذشت عروس امام خمینی
  • وصیت هوادار استقلال و واکنش نکونام؛ با پرچم دو ستاره دفنم کنید! + عکس
  • نظارت و بازرسی مستمر از مراکز دارویی درمانی و مایه کوبی دامپزشکی شهرستان تربت حیدریه
  • اسیر بعدی اسرائیلی که نتانیاهو می‌کشد کیست؟
  • انصراف میلان: خط قرمز روی نام مربی بزرگ
  • سلفی گرفتن میکل آرتتا با هواداران ایتالیایی آرسنال پس از برتری 5-0 مقابل چلسی / فیلم
  • «کونته» گزینه ناپولی نیست/ «ایتالیانو» در یک قدمی «پارتنوپی»
  • بایر، اینتر و شرکا: تیم‌هایی که زودتر قهرمان شدند
  • اکران «اینترستلار» ایتالیایی در سن سیرو
  • تجویز نسخه ایتالیایی برای والیبال بلغارستان