Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سی ان ان، «آدام شیف» رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا و رهبر پروسه استیضاح ترامپ در این مجلس روز یکشنبه «دونالد ترامپ» را فردی «کینه توز» خواند و افزود که به تصور وی، توئیت صبح یکشنبه دونالد ترامپ با هدف ارعاب و تهدید او منتشر شده است.

آدام شیف در برنامه ای در شبکه ان بی سی در پاسخ به این پرسش که وی توئیت ترامپ علیه خود را چگونه ارزیابی می کند، گفت: «من فکر می کنم که این توئیت یک تهدید بود».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمله توئیتری ترامپ به آدام شیف یکی از حمله های اخیر رئیس جمهور آمریکا به دموکراتهای کنگره و روند استیضاح خود در مجلس سنای آمریکا است.

در مقابل، دموکراتها و از جمله آدام شیف ترامپ را متهم می کنند که در جریان بررسی روند استیضاح در مجلس نمایندگان، «شاهدان را تهدید و مرعوب کرده است».

در همین ارتباط، «استفانی گریشام» سخنگوی کاخ سفید در توجیه اظهارات توهین آمیز ترامپ علیه آدام شیف گفت به نظر می‌رسد که «آدام شیف» رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا «مشکل روحی» دارد.

سخنگوی کاخ سفید اضافه کرد: «شیف نسبت به این رئیس‌جمهور عقده شخصی دارد و می کوشد که وی را به پایین بکشد».

گفتنی است که «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا روز یکشنبه در تلاش برای فرار از استیضاح خود در پیامی توئیتری نوشت: «آدام شیف فریبکار و بی ثبات، سیاستمداری فاسد و احتمالاً مردی بسیار بیمار است. او هنوز برای آنچه با کشورمان کرده است، هزینه‌ای نداده است!»

گفتنی است، استیضاح ترامپ در مجلس سنای این کشور با دو عنوان اتهام- یکی سوء استفاده از قدرت و اختیارات خود در منصب ریاست جمهوری آمریکا و دیگری مانع تراشی در مسیر تحقیقات مجلس نمایندگان این کشور در خصوص موضوع تماس تلفنی وی با همتای اوکراینی اش- در روزهای اخیر در جریان است.

کد خبر 4836071

منبع: مهر

کلیدواژه: آدام شیف دونالد ترامپ مجلس نمایندگان آمریکا ایالات متحده آمریکا عراق ایران لیبی رژیم صهیونیستی دونالد ترامپ ترکیه سوریه لبنان روسیه فلسطین برجام رجب طیب اردوغان استیضاح ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۴۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ بهترین دوست اسرائیل!

گلن بِک، شخصیت رسانه‌ای معروف محافظه‌کاران آمریکا در واکنش به تجمع‌های اعتراضی این روز‌های دانشجویان گفت: ممکن است که میلیون‌ها دانشجو به اسرائیل اعتراض کنند، ولی اگر ترامپ برنده انتخابات ۲۰۲۴ شود، اسرائیل دوباره یک دوست وفادار در کاخ سفید دارد.

به گزارش روزنامه فرهیختگان، وی افزود: کلیف سیمز، معاون سابق اطلاعات ملی آمریکا (مشاور امنیتی فعلی ترامپ) به من گفت که ترامپ چقدر مصمم بود تا سفارت آمریکا در اسرائیل را به اورشلیم (بیت المقدس) منتقل کند.

کلیف نقل می‌کرد که ترامپ به او گفته «من وعده دادم که این کار را می‌کنم و واقعاً هم این کار را انجام دادیم.»

دیگر خبرها

  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • آنچه دربارۀ دیکتاتوری گفتم جدی نبود- ترامپ
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار تشدید سرکوب معترضان حامی فلسطین شد
  • خط و نشان کشیدن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای دانشجویان حامی فلسطین
  • رئیس مجلس نمایندگان آمریکا خواستار لغو روادید دانشجویان معترض شد