Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-07@08:27:13 GMT

هنرمند واقعی متخلص به ویژگی مهم اخلاق مداری است

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۵۲۹۰

هنرمند واقعی متخلص به ویژگی مهم اخلاق مداری است

به گزارش خبرنگار مهر، هادی ضیاءالدینی شامگاه یکشنبه در مراسم نکوداشت و گشایش نمایشگاه استاد فاتح عزت پور که به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: هنر واقعی باید اخلاق‌مدار باشد یعنی هنرمند باید اولویت فعالیت خود را بر روی اخلاق مداری قرار دهد.

وی با بیان اینکه متاسفانه امروز نگاه غرب به حوزه هنر متفاوت از نگاه ما است، افزود: عده‌ای می گویند هنرمند باید تنها در خدمت فعالیت هنری خود قرار گیرد و نیازمند رعایت اخلاق نیست ولی این رویه کاملاً نادرست است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: وقتی که اخلاق رعایت نشود در واقع آن هنر ارزشی نداشته و مورد توجه مخاطب نیست، چرا که هنرمند باید اخلاق و اخلاق مداری را در اولویت قرار دهد.

این نقاش و مجسمه‌ساز برجسته کردستانی عنوان کرد: هرمند واقعی هنر خود را در خدمت ترویج اخلاقیات در جامعه قرار می‌دهد و زمانی که این مهم را رعایت کند آن هنر از سوی افکار عمومی و مخاطب نیز مورد استقبال واقعی قرار می گیرد.

ضیاء الدینی گفت: متاسفانه امروز شرایط اقتصادی و اجتماعی در کشور ما مشکلات زیادی را برای همه اقشار به ویژه هنرمندان به وجود آورده است و این روند روی کار و فعالیت هنرمندان هم تاثیر گذار است.

وی گفت: هنرمند به دلیل شرایط و ویژگی‌های حساسی که دارد این مسائل اقتصادی را بهتر درک می‌کند و این وضعیت روی کار و اثر وی تاثیرگذار است ولی برخورد همراه با اخلاق با مسائل می تواند زمینه ساز عبور از این مسائل باشد.

وی ضمن اشاره به ویژگی‌های مثبت استاد فاتح عزت پور خوشنویس برجسته کردستانی، یادآور شد: استاد فاتح عزت پور با درک شرایط واقعی جامعه و با رعایت اخلاق جایگاه خود را در استان کردستان و کشور به بهترین شکل ممکن به اثبات رسانده است.

در جریان برگزاری این مراسم که در پردیس سینمایی بهمن سنندج انجام گرفت شماری از دوستان و هنرمندان هم نسل استاد فاتح عزت پور به بیان ویژگی های این هنرمند برجسته کردستانی پرداخت و در ادامه نمایشگاهی از آثار گشایش یافت.

کد خبر 4836082

منبع: مهر

کلیدواژه: خوشنویسی حوزه هنری کردستان اخلاق بارش برف دهه فجر بوشهر سیل سیستان و بلوچستان تعطیلی مدارس گرگان قزوین شهرکرد ایلام شیراز انتخابات 98 خطبه های نماز جمعه قاسم سلیمانی بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۵۲۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساسولو سومین تیم تاریخ سری آ که فاتح اسکودتو را دبل می‌کند

ساسولو از 15 بازی اخیر خود در سری آ تا قبل از تقابل با اینتر به فقط یک برد رسیده بود.

اینتر در هفته سی و پنجم سری آ 2023/24 مقابل میزبان خود یعنی ساسولو متحمل شکست با نتیجه 1-0 شد. قهرمان بدون رقیب سری آ فقط 2 شکست در فصل جاری داشته که هر دو باخت مقابل ساسولوی رده نوزدهمی بوده است.

ساسولو بیشترین برد تاریخ خود در سری آ را مقابل اینتر جشن گرفته است. (10) به عبارتی از 22 بازی دو تیم در سری آ، سهم هرکدام 10 برد و 2 تساوی بوده است. به نقل از اوپتا؛ ساسولو سومین تیم تاریخ سری آ است که فاتح اسکودتو را دبل می کند. یوونتوس در فصل 1994/95 قهرمان سری آ شد اما هر دو بازی رفت و برگشت آن فصل را مقابل تورینو واگذار کرد. یوونتوس در فصل 2012/13 هم در شرایطی قهرمان سری آ شد که سمپدوریا 2 بار آنها را شکست داد.

از دست ندهید ????????????????????????

رضا عنایتی: دیگر مهاجمی مثل من پیدا نمی‌شود واکنش به گل شهاب زاهدی: پله هم نمی‌توانست این گل را بزند! سرمربی اینتر: طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتنش خوشحالیم اضافه شدن کارلو آنچلوتی به حلقه شادی بازیکنان رئال مادرید / فیلم

دیگر خبرها

  • قانون‌مداری و اخلاق‌مداری ۲ رویکرد مهم در ارایه خدمت به مردم است
  • آیندهوون فاتح لیگ هلند شد
  • لژیونرهای ایرانی فاتح لیگ قهرمانان اروپا
  • جود بلینگام، بازیکن با اخلاق مستطیل سبز / فیلم
  • ببینید | بدرقه صدای فراموش‌نشدنی ورزش
  • زیرآب زنی با نهی از منکر فرق دارد ‍!
  • تاکید پلیس بر‎اخلاق‎ ‎مداری‎کاربران‎ ‎مجازی‎ در‎انتخابات‎
  • ساسولو سومین تیم تاریخ سری آ که فاتح اسکودتو را دبل می‌کند
  • آیت‌الله رمضانی: اسلام گنج وجودی انسان را معرفی می‌کند / ویژگی‌های مسلمان واقعی براساس روایات اهل‌بیت(ع)
  • رئال مادرید با شکست بارسلونا مقابل خیرونا، فاتح لالیگا شد!