Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: متأسفانه برخی نمایندگان ما و کاندیداهای مجلس برروی تشخیص آرمان‌ها و واقعیت‌ها مشکل دارند و باید این مشکل برطرف شود تا وعده‌ها تحقق یابد.

حجت‌الاسلام سید رضا اکرمی در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، در پاسخ به این پرسش که چرا برخی از نمایندگان مجلس وعده‌هایی را می‌دهند که نمی‌توانند عملی سازند؟ اظهار کرد: همه تشکیلات فرهنگی، سیاسی و اقتصادی و اجتماعی باید اقدام به تحقق آرمان‌های انقلاب اسلامی کنند، اما متأسفانه گاهی این تشکیلات با یکدیگر هماهنگی ندارند و این مسئله باعث شده تا به آرمان‌های انقلاب توجه نشود و در نتیجه شک به آرمان‌ها و فراگیری یأس و ناامیدی در جامعه به وجود می‌آید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در جامعه باید بر روی دو چیز اهتمام ورزیده شود، یک قانون و دوم رهنمودهای مقام معظم رهبری. اگر همه تشکیلات و همه دستگاه‌های تبلیغاتی و فرهنگی بر روی این مسئله کار کنند، قطعاً آرمان‌ها تحقق پیدا خواهد کرد.

عضو جامعه روحانیت مبارز خاطرنشان کرد: متأسفانه برخی نمایندگان ما و کاندیداهای مجلس بر روی تشخیص آرمان‌ها و واقعیت‌ها مشکل دارند و باید این مشکل برطرف شود تا وعده‌ها تحقق یابد.

اکرمی یکی دیگر از دلایل وجود وعده‌های بی‌سرانجام را ضعف سیستم تحزب کشور عنوان کرد و گفت: در کشور یک سیستم حزبی کامل و کارآمد وجود ندارد. روی کاغذ حزب زیاد داریم، اما اینکه هفتگی جلساتی داشته باشند و بر سر آرمان‌ها و واقعیت‌ها بحث و بررسی کنند، اصلاً چنین چیزی وجود ندارد.

به گفته او؛ نمایندگان ما، مسئولان و کاندیداها نمی‌توانند آرمان‌ها و واقعیت‌ها را تشخیص دهند.

انتهای پیام/4079/

منبع: آنا

کلیدواژه: سید رضا اکرمی انتخابات مجلس تراز انقلاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۵۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اساتید دانشگاه سرآمدان فرهنگی جامعه هستند

به گزارش خبرنگار مهر، قاسم میرزاد صلوات در نشست توجیهی برنامه های بسیج اساتید اظهار کرد: سازمان بسیج اساتید از سه سیاست اصلی و کلی پیروی می کند که انسجام درونی سازمان بسیج اساتید، کمک به اعتلای نظام عالی کشور و کمک به کارآمدی نظام حکمرانی از سیاست های اصلی سازمان هستند و هر برنامه ای که اجرا می شود در این سه محور است.

وی خاطرنشان کرد: اردوهای راهیان پیشرفت که برای اساتید برگزار می شود این است که دستاوردهای انقلاب اسلامی را بتوانیم به صورت چهره به چهره و پر شور برای دانشجویان و مخاطبان خود روایت کنیم.

جانشین سازمان بسیج اساتید استان اردبیل با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری افزود: وظیفه استاد بسیجی حضور به موقع، مخلصانه، مجاهدانه و تأثیرگذار در دانشگاه و پرورش انسان های دانشمند و با ایمان در تراز شهید چمران است.

میرزاد صلوات تصریح کرد: برنامه های سازمان بسیج اساتید دانشگاه ها احصای تهدیدات، آسیب ها و نیازهای دانشگاه ها سپس برنامه ریزی براساس آنها است و سعی شده است دانشگاه محور پیش رود و مبنای این برنامه ها اثربخشی آنها است.

کد خبر 6097701

دیگر خبرها

  • استادان و معلمان باید برای تحقق جامعه دانش‌بنیان اهتمام ورزند
  • استادان و معلمان باید در مسیر تحقق جامعه دانش‌بنیان اهتمام ورزند
  • مزیت اصلاح‌طلبان رو به اضمحلال؛ بالشتک ضربه‌گیر بین جامعه و حکومت از میان رفته
  • حقوق فرهنگی خانواده در نظام حقوقی ایران
  • جایگاه معلم و الزامات نظام متعالی آموزش و پرورش
  • بسیج سازندگی، رکنی اساسی در تحقق آرمان‌های نظام در مناطق محروم
  • اساتید دانشگاه سرآمدان فرهنگی جامعه هستند
  • مدرسه باید واقعیت جامعه باشد/ ۵۰۰ تا ۷۰۰ هزار معلم مخالف مدرک دانشگاهی خود آموزش می‌دهند
  • فقدان امنیت شغلی؛ دغدغه اول جامعه کارگری
  • تلنگری جامعه‌شناختی به بحران آب