Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-30@23:54:52 GMT

آدام شیف: هدف ترامپ از توئیت، ارعاب من بود

تاریخ انتشار: ۷ بهمن ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۶۶۷۵۷۷۹

آدام شیف: هدف ترامپ از توئیت، ارعاب من بود

خبرگزاری مهر: به نقل از سی ان ان، «آدام شیف» رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا و رهبر پروسه استیضاح ترامپ در این مجلس روز یکشنبه «دونالد ترامپ» را فردی «کینه توز» خواند و افزود که به تصور وی، توئیت صبح یکشنبه دونالد ترامپ با هدف ارعاب و تهدید او منتشر شده است.

آدام شیف در برنامه‌ای در شبکه ان بی سی در پاسخ به این پرسش که وی توئیت ترامپ علیه خود را چگونه ارزیابی می‌کند، گفت: «من فکر می‌کنم که این توئیت یک تهدید بود».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمله توئیتری ترامپ به آدام شیف یکی از حمله‌های اخیر رئیس جمهور آمریکا به دموکرات‌های کنگره و روند استیضاح خود در مجلس سنای آمریکا است.

در مقابل، دموکرات‌ها و از جمله آدام شیف ترامپ را متهم می‌کنند که در جریان بررسی روند استیضاح در مجلس نمایندگان، «شاهدان را تهدید و مرعوب کرده است».

در همین ارتباط، «استفانی گریشام» سخنگوی کاخ سفید در توجیه اظهارات توهین آمیز ترامپ علیه آدام شیف گفت به نظر می‌رسد که «آدام شیف» رئیس کمیته اطلاعاتی مجلس نمایندگان آمریکا «مشکل روحی» دارد.

سخنگوی کاخ سفید اضافه کرد: «شیف نسبت به این رئیس‌جمهور عقده شخصی دارد و می‌کوشد که وی را به پایین بکشد».

گفتنی است که «دونالد ترامپ» رئیس جمهوری آمریکا روز یکشنبه در تلاش برای فرار از استیضاح خود در پیامی توئیتری نوشت: «آدام شیف فریبکار و بی ثبات، سیاستمداری فاسد و احتمالاً مردی بسیار بیمار است. او هنوز برای آنچه با کشورمان کرده است، هزینه‌ای نداده است!»

گفتنی است، استیضاح ترامپ در مجلس سنای این کشور با دو عنوان اتهام- یکی سوء استفاده از قدرت و اختیارات خود در منصب ریاست جمهوری آمریکا و دیگری مانع تراشی در مسیر تحقیقات مجلس نمایندگان این کشور در خصوص موضوع تماس تلفنی وی با همتای اوکراینی اش- در روز‌های اخیر در جریان است.

منبع: فردا

کلیدواژه: آدام شیف ترامپ توئیت ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۵۷۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خشونت بی‌منطق علیه حق‌طلبی دانشجویان آمریکا دردی از ظالمان دوا نمی‌کند

به گزارش قدس آنلاین، بیانیه ۱۵۰ نفر از نمایندگان در حمایت از دانشگاهیان حامی مردم مظلوم غزه در آمریکا و اروپا در جلسه علنی روز سه شنبه - ۱۱ اردیبهشت ماه - مجلس شورای اسلامی قرائت شد.

در این بیانیه آمده است: امروز غزه صحنه تقابل یک ملت مظلوم و مصیب‌دیده و مقاوم با جماعتی بی‌رحم و غاصب است، در این معرکه همدردی با ستمدیدگان و اعتراض به ظالمان کمترین وظیفه انسان‌هاست.

نمایندگان در این بیانیه تاکید کردند: سابقه تجاوز و غصب صهیونیست‌ها در فلسطین به هفت دهه می‌رسد. در این مدت همه راه‌های تسلیم و مسالمت با غاصبان توسط برخی از افراد سست‌ عنصر طی شده است، آنچه امروز در قالب رشادت و حماسه و استقامت غزه بروز یافته است، آتشفشان خشم و درد متراکم ملتی است که سوزش بدعهدی و خیانت را در پهلوی خود حس می‌کند.

این بیانیه یادآور شد: اعلام همبستگی با فلسطین از طرف دانشگاهیان جهان به ویژه در کشورهای غربی حرکتی برخاسته از فطرت عدالت خواه و نوعدوست و انسانی است. این حرکت نشان می‌دهد که مظلوم‌نمایی، چهره‌سازی و تحریف حقایق در رسانه‌های جریان اصلی غرب نیز نتوانسته است صحنه خونین غزه را کاملاً بپوشاند. راه‌حل این بحران در بازگشت به عدالت است.

در ادامه این بیانیه آمده است: ما نمایندگان دانشگاهی مجلس قانونگذاری ایران ضمن قدردانی از اقدامات ارزشمند دانشگاهیان عزیزمان در حمایت از مظلومان غزه، درود خود را نثار همکاران شجاع و دانشجویان ظلم ستیز در دانشگاه‌های آمریکا و اروپا و سایر نقاط دنیا می‌کنیم و همدردی، همراهی و همدلی خود را با دانشجویان و استادان و آزادیخواهان انسان‌دوست دانشگاه های آمریکا ابراز می‌کنیم.

۱۵۰ نماینده مجلس یورش سرکوبگرایانه نیروهای پلیس به ساحت مرکز علم و دانش و هجوم به تحصن دانشگاهیان در آن کشور را محکوم کرده و خاطرنشان کردند: خشونت بی‌منطق در مقابل این ندای حق‌طلبانه دردی از ظالمان را دوا نخواهد کرد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • ترامپ برای کمک به کی‌یف شرط گذاشت
  • ترامپ: اگر رئیس جمهور بودم هرگز جنگ غزه راه نمی افتاد
  • خشونت بی‌منطق علیه حق‌طلبی دانشجویان آمریکا دردی از ظالمان دوا نمی‌کند
  • حمایت نمایندگان از دانشگاهیان آمریکایی و اروپایی حامی غزه
  • ترامپ خطاب به دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا: اعتراضات را متوقف کنید، همین الان!
  • واکنش ترامپ به اعتراضات حمایتی از فلسطین در آمریکا
  • کدام نمایندگان جلسه عصر مجلس را تعطیل کردند؟
  • پیشی گرفتن ترامپ از بایدن در نظرسنجی‌ها
  • روایت پالتیکو از اعمال نفوذ زلنسکی بر رئیس مجلس نمایندگان آمریکا
  • حاجی‌بابایی: جداول بودجه ۱۴۰۳ کاملا شفاف است