Web Analytics Made Easy - Statcounter

امیر جمشیدنژاد روز دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از اهداف تعریف شده در اجرای طرح سهمیه‌بندی سوخت اختصاص سهمیه سوخت به ناوگان حمل و نقل درون شهری است.

وی افزود: هیات وزیران مصوبه‌ای به وزارت کشور مبنی بر شناسایی تاکسی‌های غیر فعال ابلاغ کرده و پیرو این مصوبه اتحادیه تاکسیرانی کشور هم سامانه جامع ناوگان تاکسیرانی را راه‌اندازی کرد تا فرآیند صدور پروانه تاکسی‌ها در شهرهای مختلف به صورت برخط در این سامانه گزارش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رییس سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری سنندج اضافه کرد: براساس قانون پروانه تاکسی شرط اصلی برای تردد و فعالیت در سطح شهر است و بر همین اساس در راستای جلوگیری از تضعیف حقوق رانندگان فعال، سهمیه سوخت رانندگان تاکسی بدون پروانه از ابتدای اسفند حذف می‌شود.

وی یادآور شد: پروانه تاکسی هر۲ سال یکبار نیاز به تمدید دارد اما بسیاری از رانندگان به تاریخ انقضای پروانه تاکسی توجه نمی‌کنند.

جمشیدنژاد با بیان اینکه از ابتدای امسال یک هزار و ۳۰۰ پروانه تاکسی تمدید شده است، گفت: رانندگان تاکسی که تاریخ پروانه فعالیت آنها تمام شده برای جلوگیری از قطع سهمیه سوخت هر چه سریعتر با مراجعه به این سازمان نسبت به تمدید پروانه خود اقدام کنند.

در حال حاضر بیش از سه هزار تاکسی در سطح شهر سنندج مشغول خدمات‌رسانی به مردم هستند.

برچسب‌ها کردستان شهرداری سنندج طرح تخصیص سهمیه سوخت سنندج تاکسی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کردستان شهرداری سنندج طرح تخصیص سهمیه سوخت سنندج تاکسی کردستان شهرداری سنندج طرح تخصیص سهمیه سوخت سنندج تاکسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۶۶۷۵۸۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صدور اخطار برای املاکی های بدون پروانه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛  محمدرضا عسگریان ؛فرماندار گلپایگان در کارگروه املاک و مستغلات شهرستان گفت: نظارت مستمر بر بازار مسکن موجب کاهش قیمت می‌شود و باید با همکاری یکدیگر و با ارائه راهکار مناسب به کاهش اجاره‌بهای مسکن در شهرستان کمک کنیم.
رئیس اتحادیه املاک و مستغلات شهرستان گلپایگان هم در این جلسه با بیان اینکه طی پنج ماه گذشته ۴۵ مورد بازرسی از واحدهای صنفی انجام شده است؛ افزود: در طی این بازرسی ها واحدهای بدون پروانه اخطار دریافت کرده‌اند و 30 طرح شکایت از بنگاه‌ها ثبت شده است که ۹۰ درصد آن به صلح و سازش منجر شد.


احمد حمزه لو؛ از صدور ۱۴ پروانه کسب جدید، و ابطال هشت پروانه کسب در گلپایگان هم خبر داد وگفت: پس از 6 سال، قانون اصلاح نرخ‌نامه طی فرایند قانونی و با همکاری شورای نرخ‌گذاری و انجمن حمایت از مصرف‌کنندگان و کمیسیون اقتصادی و نظارت اتاق اصناف انجام شد.
وی با اشاره به اینکه ۱۵ درصد نرخ اجاره‌بهای مسکن در شهرستان افزایش یافته است، گفت: نرخ اجاره‌بهای مسکن از دوم اردیبهشت هر سال به دلیل تورم، قیمت تعمیر و تجهیز و عقب‌ماندگی عرضه از تقاضا افزایش پیدا می‌کند.

دیگر خبرها

  • بدمستی در برابر مست عشق
  • بدمستی در برابر مست عشق 
  • صدور اخطار برای املاکی های بدون پروانه
  • شهروندان تخلفات رانندگان تاکسی را گزارش دهند
  • صدور پروانه کسب برای بازنشستگان
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی است
  • ۱۳۶ دستگاه تاکسی جدید آماده تحویل به رانندگان اهوازی
  • ثبت نام رانندگان تاکسی برای دریافت خودروهای برقی آغاز شد
  • تاکسی‌های برقی بدون راننده ماند
  • ثبت‌نام تاکسیران‌ها برای دریافت خودرو‌های برقی آغاز شد